Stoppen met nagelbijten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Huni

Re: Stoppen met nagelbijten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:55

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:57

Haha dat is zo'n zelfde zinnetje als "chaos is ook een vorm van orde."

Hoe gaan jullie nu?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:59

_O- Hahaha, nou dat is dan weer mooi :Y)

Hier gaat het wel redelijk, al een paar dagen niet gebeten, maar irriteer met nu wel aan de vorm van een nagel maar heb hier geen vijl.... Pff -O-

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 13:05

Hier even prut, door verbouwing heb ik superzwakke nagels. En die haakjes enzo bijt ik dan af :o. Straks weer mooie nagels kweken!

Edit: ik zie na een jaar van veel minder bijten wel echt verschil in mijn nagels. Nagelbed is mooier en lijkt ook wat te zijn aangegroeid! Dus als je terugvalt: hou hoop!

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:52

Helaas gaan nog niet alle nagels goed. Maar we zijn wel goed op weg vind ik zelf!

Afbeelding

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:55

Mag ik mij hier misschien ook melden?

Ik bijt al sinds ik een klein ben en kom er maar niet vanaf.. soms een paar maanden, maar na stress begin ik dan weer. Misschien is dit een goede stok achter deur, ik ben nu namelijk weer anderhalve week gestopt..

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:44

27 januari plaatste ik hier mijn eerste berichtje en sindsdien heb ik niet 1 keer gebeten. Ik ben stiekem heel erg trots op mezelf :o
Ik vind dan ook dat mijn nagels er nu heel mooi uit zien en ik hoop dat ik zo doorga! Ik heb er zelf alle vertrouwen in! *\o/*

Hier dan eindelijk eens foto's van mijn kant haha!
Afbeelding
Afbeelding

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 16:52

Oh wauw, dat ziet er echt heel mooi uit :j

Ik weet niet of ik dat artikel van het AD nu zo positief vind :)) Verveling en ongeduld zouden best kunnen kloppen, ik bijt nagel als ik in de file sta :)) (ik rij tegenwoordig in de auto met handschoenen aan)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 20:19

Afbeelding

Afbeelding

Bovenste foto heb ik eerder geplaatst in dit topic, is een tijdje terug. De onderste heb ik net genomen :D Zooooo ontzettend trots op mezelf!

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 21:39

Zal ik mij hier dan ook maar eens gaan melden....

Ik bijt ook al nagels voor zo lang als ik kan herinneren.

Baal hier wel heel erg van omdat mijn nagels nooit mooi en lang worden.

Nagellak enzo mag niet van werk dus dat is geen optie. Anti bijt spul bijt ik gewoon doorheen.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 21:55

98xsophiex98 schreef:

Nagellak enzo mag niet van werk dus dat is geen optie. Anti bijt spul bijt ik gewoon doorheen.

En gewoon doorzichtige nagellak? Mag dat ook niet? Anders zou je dat nog kunnen proberen!

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 22:02

NadjaNadja schreef:
98xsophiex98 schreef:

En gewoon doorzichtige nagellak? Mag dat ook niet? Anders zou je dat nog kunnen proberen!

Nee, mag niet ivm hygiene

BlondjX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 22:13

98xsophiex98 schreef:

Ik denk ook dat nagellak niet zal hebben, hielp bij mij ook noot, en als je zegt dat je door anti bijt spul heen bijt zal zat bij nagellak wel hetzelfde zijn denk ik.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:38

98xsophiex98 schreef:
NadjaNadja schreef:

Nee, mag niet ivm hygiene

Ik ook niet... snap nog steeds niet zo goed wat nagellak nu met hygiëne te maken heeft -O-
Doorzichtig doe ik wel af en toe, zien ze namelijk toch niet :+

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 18:51

Wat een hoop mensen die gestopt zijn tot nu toe! Echt super om het verschil te zien van de afgekloven nagels een maand geleden en nu met mooie nagels! Jullie mogen echt heel trots zijn! :j

Wie hebben er tot nu toe allemaal succes geboekt? NadjaNadja, MaartJ, Druppie7711 heb ik zojuist gezien en ik ben er ook vanaf! *\o/*

Ik moet mijn nagels tegenwoordig gewoon vijlen omdat ik ze te lang vind worden voor op het werk (werk met vee). Stiekem best jammer, ik zou lange nagels ook best tof vinden, maar het ziet er nu in ieder geval mooi verzorgd uit! Ik vind de viezigheid onder mijn nagels wel heel naar. Ik loop continue met de nagelborstel rond, vroeger hoefde dat nooit :')

Afbeelding

Afbeelding

De voorfoto's staan hier wel in het topic, ik verbaas mij er nu zelfs over dat mijn handen er zo uitgezien hebben. Zijn jullie trouwens ook de continue met jullie nagels bezig? Ik ben continue aan het kijken, voelen, creme erop, nagelriemen oliën, nagellak erop, nagellak er weer af, schoonborstelen, vijlen etc. Ik kan ze amper met rust laten.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 18:54

Beste manier om je nagels schoon te krijgen is je haar wassen :D

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 18:55

Prrrr schreef:
Beste manier om je nagels schoon te krijgen is je haar wassen :D

Klopt! Dat werkt veel beter dan welk borsteltje dan ook :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 09:28

Animal schreef:
Wat een hoop mensen die gestopt zijn tot nu toe! Echt super om het verschil te zien van de afgekloven nagels een maand geleden en nu met mooie nagels! Jullie mogen echt heel trots zijn! :j

Wie hebben er tot nu toe allemaal succes geboekt? NadjaNadja, MaartJ, Druppie7711 heb ik zojuist gezien en ik ben er ook vanaf! *\o/*

Die nagelbijt behandeling heeft dus goed geholpen! Klinkt echt ideaal, maar kan niks vinden in de buurt die dat ook doet. Al mag ik denk ik ook geen acrylnagels op m'n werk :=

Tot nu toe gaat het goed, maandag voor het laatst gebeten.... (waar je al niet trots op kan zijn :+)

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 11:07

Haha, ik ben er ook continu mee bezig..!
Nagellakje erop, vijlen, eraan zitten.. Maar! Mijn nagelriemen gaan eindelijk beter!! :):)

Tof om te zien hoe iedereen vooruit gaat!! Waar bokt toch al niet goed voor kan zijn :Y)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 15:07

Doe ik ook inderdaad! Lakken, vijlen, olietje, handcrème :D Maar ben er ook zo ontzettend trots op.. Na zoveel jaar met die afgekloven stompjes rond te hebben gelopen..

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 16:56

Ik meld me ook. Bijt altijd nagels en wil er ook graag vanaf komen, heb al nagellak op m'n nagels gedaan maar blijf alsnog nagels bijten, wil ze graag laten groeien zodat ik m'n nagels mooi kan lakken :)

Dit zijn mijn nagels :o

Afbeelding

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:02

Welkom!!!
Het topic helpt echt vind ik! Ik zie nu al verschil, gaat best hard in een week...

Afbeelding

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:32

Bij mij is het een poos goed gegaan, maar de laatste tijd ben ik weer aan het bijten.
Zeker aan mijn wijsvingernagel, want daar gaan steeds de laagjes van mijn nagel los van elkaar, en dat vind ik dan weer een reden om hem weer af te bijten.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:38

Wow, wat een verschil!! Goed bezig dames!! *\o/*
Jullie mogen trots zijn, want zeg nou zelf: ziet er toch véél frisser uit dan die afgekloven stompies?!
Als jullie nu terugkijken, kunnen jullie je dan nog voorstellen dat ze een paar weken geleden nog zo kort waren? Als dat geen motivatie is!

Ik heb het met dit topic.. Als ik jullie voor-foto's zie, ben ik zó blij dat ik er een paar jaar geleden ineens klaar mee was! Kan me echt niet meer voorstellen dat mijn handen/nagels er weer zo uit zullen zien. ze zijn nu veel vrouwelijker en sierlijker!

ariannexrich: misschien gellak proberen? Dat is een iets dikker en steviger laagje..

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:23

Ik zal ook nog even een foto plaatsen. Nu twee weken gestopt.

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag weer mijn nagelriemwn netjes gemaakt.. zo lastig om daar ook af te blijven!