Goede beha voor een maatje meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Safiera

Re: Goede beha voor een maatje meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 23:20

Mijn bh's doen standaard pijn, en ja, dat zijn ook de prijzige modellen die perfect passen. Als ze niet goed zitten wil ik ze nog geen uur aan :P
Een OP komt misschien nog, maar ben nu psychisch niet stabiel genoeg. Draag wel cup K mee. Zonder bh doe ik wel slapen, maar niet rondlopen en al helemaal niet over straat. Ziet er dan ook niet uit :+

Zelfs mét bh en met sport bh ondersteunde ik mijn borsten nog met m'n arm als ik wilde rennen.

Misschien 'wetenschappelijk bewezen' goed voor ze om vrij te hangen, maar dan is af en toe masseren (of laten masseren) misschien wel een goed alternatief..? van wat ik op mijn massageopleiding leer is aandacht en aanraking voor veel dingen goed. Niet alleen om fysiek huid en bindweefsel, klier- en spierweefsel te beïnvloeden, maar ook psychisch om je lichaam 'welkom te heten' :)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 03:23

Hier ook een 80D en heb nu eindelijk een super fijne bh voor een echt goede prijs gevonden! Dit bij de Hema. Het is de padded sport bh. Beugel bh's met een extra 'hoge' cup, een brede sluiting met drie slotjes en extra brede schouderbandjes zodat je borsten optimaal ondersteund worden en je geen zere schouders etc. Krijgt. Ze zijn er in het blauw en zwart met beiden een extra grijze rand stof boven aan de cups. Prijs is 18.50 . Borsten worden ondanks dat het een sport bh is absoluut niet plat gedrukt. Ik ben inmiddels overstag en heb er een mooi voorraadje van liggen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 05:52

Thuis heb ik ze liever niks anders dan los in de kooi haha, heerlijk geen bh die de dames een duwtje in de goede richting geeft. Over straat ga ik nooit zonder BH, want eerlijk is eerlijk, het is bij mij echt geen gezicht onder, maar als ik thuis ben, who cares!

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 05:58

Prima donna! De serie twist is een aanrader!