Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Murthul schreef:Ik kan juist echt niet tegen de kou, maar dat komt omdat ik mijn eigen warmte heel slecht kan vasthouden.

). Darah3 schreef:Mag ik me hier ook melden?
Wat een heftige en ingrijpende verhalen hier!
Ik vind het ook erg knap dat jullie zo positief kunnen zijn en verder gaan met jullie leven.
Daar schort het bij mij nu aan op het moment, maar daar kom ik wel met hulp![]()
Ik zit 4,5 maand tijdens wegens acute maag/darmklachten zonder duidelijke oorzaak.
Deze week heb ik een mri scan gehad om verdere dingen uit te sluiten.
Normaal werkte ik rond de 32 uur per week, nu werk ik 4/5 uur per week met aangepaste werkzaamheden.
Zodra ik iets til, duw of trek, wordt de pijn in mijn maag erger (ondanks maximale dosis paracetamol).
Ik heb wel tramadol liggen, maar daar kan je weer misselijk van worden (en eten gaat al moeilijk genoeg met mijn andere klachten).

Ben heel benieuwd, geen idee wat het zou kunnen zijn. Ze hadden het eerst op PDS gegooid, maar als je na 4,5 maand nog niet fatsoenlijk kunt eten (op een goede dag krijg ik zelfstandig 1000 tot 1200 calorieën binnen)
?
ze denken bij mij nu aan de ziekte van crone
Beetje zout maarja, koken zelf zoutloos dus ook niet gewend.
.
Kan me voorstellen dat je er dan niet meer eet!
maar ze deden daar erg hun best om het eten zo goed en zo lekker mogelijk te maken. 
Ben van kwart over 9 tot half 12 naar school geweest toen ging het al niet meer.