Merk dat mijn huid veel zachter is!
Heb het gedaan om uit te testen en deze ga ik er voorlopig gebruiken

Gebruik hiernaast ook nog elke ochtend slakken gel van de tuinen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) maargoed ik dacht koop m maar dan kan ze straks bij tegenvallend resultaat niet opperen dat t komt omdat ik die speciale cleanser niet gebruikt heb. M'n vriend de hele tijd, nou das snel geld verdienen ofniet, ze smeert 3x wat met een wattenschijfje erop, daarna nog iets en hoppa €100,- rijker plus die reiniging
SanneJas schreef:ziet er heftig uit hipkippie!
Kan jij er goed afblijven? Ik denk dat ik de hele dag aan het pulken was.![]()
Jeukt het ook, of valt dat mee?
het is nu op plekken waar t vel eraf is wel onregelmatige roodheid ik ben nu al weer bang dat die vlekken blijven maar dat zal wel wegtrekken lijkt mij...
.
en dat trok wel bij. Jammer genoeg nog totaal niet littekenloos, maar als ik vergelijk ben ik wel "blij".
.
maar wel geduld!!!!
Ff nog niet te veel verwachten nog dus.

. De rust is teruggekeerd en ben nog steeds back to basics, alleen heb ik de jojoba olie een toevoeging gegeven, namelijk tamanu olie. Het is echt bizar hoe snel dat werkzaam is geweest, want ik smeer het slechts een paar weken en mensen rondom me merken gewoon echt verschil. Ik natuurlijk ook wel, maar durf het dan nooit zo goed hardop uit te spreken omdat ik niet weet waarvan het komt, of dat het misschien tijdelijk is. Maar ik blijf lekker doorsmeren. Door de jojoba is mijn huid netjes gevoed en blijft/wordt het rustig(er) en de tamanu geeft echt een extra zetje voor een healthy glow ofzo.. Ik weet het niet precies. Maar hey, is werkt blijkbaar
.