Maar ik heb op de basisschool 2 jaar in 1 jaar gedaan dus zat wat dat betreft ook al wel met een stuk oudere mensen in de klas e.d.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:ZeSteigert schreef:Vanochtend eentje in mijn wenkbrauw laten zetten. Ik was best wel zenuwachtig en vond het best wel eng ook.. De puntjes waren al gezet en alles was klaar en toen durfde ik toch niet meer. Ik ben weggegaan zonder piercing dus.. Ik baal wel maar nu weet ik tenminste dat ik het nog niet zeker weet dus voorlopig wacht ik nog even.
Dus.. je hebt geen wenkbrauwpiercing laten zetten? Eerste zeg je namelijk van wel, daarna niet.
Zo niet, jammer! De pijn valt reuze mee. Je moet je alleen even over de angst heen zetten..
Volgende keer beter?
Heimdallr schreef:Hey, ik wil graag oorbellen, had ze al gehad maar ben dus echt bang dat dat schieten weer pijn gaat doen. Nare herinneringen aan. Maar daarna wil ik ze dus gaan stretchen naar een 4 of 2g. Iemand ervaring?
Cindeeh schreef:Oh ik wil zo graag nieuwe piercings en dit topic maakt het alleen maar erger hahaha
Maar de helft gaat niet voorlopig door mn stomme scooterhelm.
Colien schreef:Wat ik trouwens raar vind, bij mijn helix moest ik geregeld eraan draaien zei de piercer maar bij mijn TFH mag ik er helemaal niet aankomen, schoonmaken moet ook heel minimaal. Mag er water over laten lopen, met zeezout of tea tree olie. Maar hij benadrukte dat dit zeker niet dagelijks mocht (water erover lopen natuurlijk wel ivm douchen). Gisteren direct tea tree olie gehaald en gezien 1 van de 3 wat prikte heb ik er dus tea tree olie op gedaan waarna het prikken weg was. Iemand die weet waarom dat niet zo vaak mag?