Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 09:49

Het voelt voor mij zo raar een potlood..
Of het veranderd de kleur van je lipstick (als de kleur wat afwijkt) of t voelt zinloos nog de lipstick aan te brengen :=

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 09:49

Hallo, ik meld mij. :)

Ik heb wat aanbevelingen nodig. Mijn Sensai foundation is bijna op. ;( Toen ik 'em kocht was deze nog 30 euro maar omdat de populariteit is gestegen is de prijs ook omhoog gegaan. Maar 40 euro voor een foundation die ik voornamelijk alleen draag als ik op stap ga, gaat me te ver. Mijn oog is nu gevallen op een foundation van Bourjois. Iemand ervaring mee? Ik heb een vette huid dus begin snel te glimmen zonder poeder.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:31

welke foundation van bourjois? Ik heb alleen ervaring met de healthy mix original en die bevalt me goed. Ik moet hem wel afpoederen. Ik heb de bijpassende poeder ook, en dat is een goede combi. Niet de meest perfecte overigens, want hij gaat hoogstens een uurtje of 4 mee.

De clinique anti blemish bevalt mij beter. Maar die vind ik dan weer vaak teveel plamuur. Dus dan meng ik heb met een vloeibare highlighter want hij is ook heel erg mat. Of ik meng hem weleens met mijn l'oreal bb cream voor de vette huid. Beter dan bourjois maar ook niet de perfecte. (deze is 30 euro)

De perfecte voor mij is mijn bareminerals original foundation. Dit is een foundation poeder. Die opgebouwd kan worden tot full coverage. (helaas niet te krijgen in NL, prijs is geloof ik ook 30 of 35 euro)

Ik heb een vette huid overigens die snel glimt, maar dat was je vast al opgevallen aan de producten die ik gebruik.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:46

Hey een jarige Sharmila!
Gefeliciteerd met je verjaardag!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 10:48

Oeeh gefeliciteerd! *\o/*

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:51

Gefeliciteerd!! Heb je een bijpassende birthdaylook vandaag? :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 11:18

Gefeliciteerd :D

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:46

Hahaha nee makeuploos vandaag. Straks een afspraak met Arno brand en les. Dus hele dag manege voor mij. Vier het pas 4 oktober. Groots met een Surinaams buffet en 50 man ofzo. Dan kan ik groots uitpakken met mijn makeup dacht ik zo hahah.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:52

Sharmila schreef:
welke foundation van bourjois? Ik heb alleen ervaring met de healthy mix original en die bevalt me goed. Ik moet hem wel afpoederen. Ik heb de bijpassende poeder ook, en dat is een goede combi. Niet de meest perfecte overigens, want hij gaat hoogstens een uurtje of 4 mee.

De clinique anti blemish bevalt mij beter. Maar die vind ik dan weer vaak teveel plamuur. Dus dan meng ik heb met een vloeibare highlighter want hij is ook heel erg mat. Of ik meng hem weleens met mijn l'oreal bb cream voor de vette huid. Beter dan bourjois maar ook niet de perfecte. (deze is 30 euro)

De perfecte voor mij is mijn bareminerals original foundation. Dit is een foundation poeder. Die opgebouwd kan worden tot full coverage. (helaas niet te krijgen in NL, prijs is geloof ik ook 30 of 35 euro)

Ik heb een vette huid overigens die snel glimt, maar dat was je vast al opgevallen aan de producten die ik gebruik.

Gefeliciteerd!
Maar ik dacht inderdaad aan Bourjois Healthy Mix omdat ik daar goede dingen van heb gehoord. 4 uur is alleen niet erg noemenswaardig veel. Het is best moeilijk om de geschikte foundation te kiezen. Er is zo belachelijk veel keuze. :wow: Die van L'oreal Nude Magique Eau de Teint sprak me ook aan omdat deze zo licht is

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 13:12

De HM van Bourjois blijft bij mij toch wel bijna de hele dag zitten. Tenzij ik teveel aan mijn gezicht ga zitten :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 13:16

Bij mij houd die het niet, athans niet in vergelijking met mn EL :))

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 13:38

De Bobbi Brown foundationstick bevalt mij ook nog beter hoor :D Die zie je echt niet zitten en blijft de hele dag mooi. Maar dan heb je dus wel een rpsijverschil.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 13:41

Gefeliciteerd sharmila!! :)
En sterkte Glossi, heel vervelend lijkt me. :\ :(:)

Ik gebruik eigenlijk met alle lichte kleuren geen lippotlood en donkere kleuren wel, maar alleen om de randjes strakker te krijgen, dus ik vul er niet mijn hele lippen mee in.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 13:54

Heb net een tester geprobeerd van Clinique Superbalanced foundation. Kleur was aardig te donker voor mij, maar het resultaat was wel erg mooi!

Binnenkort eens proberen in de winkel met goede kleur. Ja ik weet het, heb net nieuwe van Dior. Maar wil nog een nieuwe zonder SPF, voor de avonden.

Had ook een tester van de nieuwe van YSL, kleur nog veel meer te donker dan de Clinique. Maar vond die niet zo heel fijn, minder dekkend en gewoon niet zo'n mooi resultaat.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 14:01

Ik heb zojuist de tinted lipbalm van Catrice gekocht en een setje mascara + eyeliner van Essence(die chique mascara met corset achtige print)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 14:26

Ben benieuwd wat je van de mascara vind :)!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 14:30

linoleum schreef:
Heb net een tester geprobeerd van Clinique Superbalanced foundation. Kleur was aardig te donker voor mij, maar het resultaat was wel erg mooi!

Binnenkort eens proberen in de winkel met goede kleur. Ja ik weet het, heb net nieuwe van Dior. Maar wil nog een nieuwe zonder SPF, voor de avonden.

Had ook een tester van de nieuwe van YSL, kleur nog veel meer te donker dan de Clinique. Maar vond die niet zo heel fijn, minder dekkend en gewoon niet zo'n mooi resultaat.

NARS Sheer Glow heeft geen SPF en is fijn, alleen wel wat lastiger te verkrijgen in NL.

Hoe dekkend is die Dior? Ik wil nl nog een echt goed dekkende. En krijg je hier trouwens ook een wit hoofd mee op foto's met flits aangezien ie factor 30 heeft? Ik ga morgen maar ff langs de Douglas, heb nog een 25% kortingsbon en 2 van €5. :D (Als iemand trouwens bij Douglas wil bestellen, ik ga denk ik toch niet veel meer bestellen voor 30 september en ik heb nog een €5 bon over die tot dan geldig is bij besteding van meer dan €30. Dus als iemand de code wil hoor ik het wel. :) )

Ik vind dat de foundations de laatste tijd wel erg duur zijn geworden trouwens. Volgensmij kostten de duursten ongeveer een jaar geleden nog rond de €40, nu heb je er heel veel van rond de €50. :wow:

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 14:40

Catrice foundations kosten nu 8 euro al he. Die zijn hun prijzen ook flink op aant voeren :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 14:47

Ja erg jammer dat het allemaal steeds maar duurder wordt :\
En ik heb zó'n zin om make-up te bestellen :+ Wie had hier nou laatst die prachtige blush van Too Faced?
En Instagram helpt ook niet :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 14:55

Ik wil ook nieuwe make-up, zit te twijfelen om toch maar eens een bronzer te proberen. Vind het best lastig om dat zo netjes en niet too much aan te brengen :=. Misschien gewoon eentje proberen, niet miepen maar doen _O-.

Zag trouwens net pas dat Wehkamp gisteren tot 22.00u tot 50% korting op veel make-up merken had. Das nou balen -O-

@Suus___, helaas weet ik hoe slecht verbranden is. Tot nu toe alleen geen fijne zonnebrand gevonden voor mijn gezicht, dus als het bewolkt is smeer ik liever niet. Toch verbrand ik ook met een bewolkte fotodag in de lente & zomer. Nu al aanzienlijk minder gelukkig!

@Sharmila, van harte gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:02

Djilna schreef:
Ja erg jammer dat het allemaal steeds maar duurder wordt :\
En ik heb zó'n zin om make-up te bestellen :+ Wie had hier nou laatst die prachtige blush van Too Faced?
En Instagram helpt ook niet :')

Ik! :Y) :+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:04

:D Ik zie hem op Insta ook steeds langskomen en ik vind hem echt prachtig!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:07

Welke blush is dat? :D

Loose schreef:
linoleum schreef:

NARS Sheer Glow heeft geen SPF en is fijn, alleen wel wat lastiger te verkrijgen in NL.

Hoe dekkend is die Dior? Ik wil nl nog een echt goed dekkende. En krijg je hier trouwens ook een wit hoofd mee op foto's met flits aangezien ie factor 30 heeft? Ik ga morgen maar ff langs de Douglas, heb nog een 25% kortingsbon en 2 van €5. :D (Als iemand trouwens bij Douglas wil bestellen, ik ga denk ik toch niet veel meer bestellen voor 30 september en ik heb nog een €5 bon over die tot dan geldig is bij besteding van meer dan €30. Dus als iemand de code wil hoor ik het wel. :) )

Ik vind dat de foundations de laatste tijd wel erg duur zijn geworden trouwens. Volgensmij kostten de duursten ongeveer een jaar geleden nog rond de €40, nu heb je er heel veel van rond de €50. :wow:

Die Sheer Glow lijkt mij echt super fijn! Als ik weer in Amerika ben ga ik 'm meenemen denk ik :D

En als je niks meer met die code doet kan je mij er iig heel blij mee maken, hihi :o

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:09

Loose schreef:
linoleum schreef:

Die NARS heb ik al aantal keer voorbij zien komen, maar wil graag zeker weten dat ik goede kleur heb. Dus liever niet via internet.

En bij de Dior krijg ik wel echt wit hoofd op foto's met flitser. Vrijdag een bruiloft, dan doe ik dus ook niet die foundation op. Daarom dus nog een andere erbij zonder SPF. De Dior is medium dekkend, moet wel een concealer gebruiken voor plekjes.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:20

Kan je in nederland eigenlijk nars verkrijgen in de winkel?