"spinnen-in-huis-tijd" is weer begonnen, help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 23:54

Hahaha ik heb me rot gelachen om dit topic _O- _O-

Ik ben zelf ook als de dood voor spinnen! Binnen, en buiten ook :') Ik ben zo'n sadist die de webjes vol smijt met blaadjes, of ze los haalt met takjes, en dan vervolgens gillend als een klein kind naar binnen rent als de spin naar benden valt. :')
Mijn vriend zei al: "Wie de bal kaatst".... En ja hoor, nog geen 2 uur later wil ik mijn handen wassen, zit er een GIGA spin in de wasbak... Ik heb gehuild als een baby... |( :')

God straft onmiddellijk.... :Y)
Laatst bijgewerkt door Miracle_ op 11-09-14 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 23:54

Opgelost! Durf ik weer rustig te gaan slapen zo!

gohya

Re: "spinnen-in-huis-tijd" is weer begonnen, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 08:39

Ik begin ze overal tegen te komen,op de w.c. in de keuken,de huiskamer.
En bij de vijver zat en héle rare spin,die zijn poten als een pijl naar voren deed toen ik hem weg wilde blazen.Heel eng beest was dat.

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 11:07

Ik zie ze hier overal. Echt werkelijk overal, en ik wordt gek. Hahaha.
Ik ben zo bang voor ze. Van de week stond ik onder de douche, en zat er ineens zo'n joekel op de douchedeur. Ik durfde dat hokje niet meer uit. Hij liep door naar het plafond en viel iedere keer deels naar beneden, boven mijn hoofd. Ik heb ontzettend staan gillen haha. Zo erg, dat mijn ouders bezorgt kwamen aankloppen. Ik heb een handdoek om me heen geslagen, en ben toen met shampoo in mijn haar de douche uitgerend. Uiteindelijk mijn haar in de keuken staan uitspoelen onder de koude kraan. Dacht het niet, dat ik ooit naar binnen zou gaan hahahahahaha.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 13:17

Ik heb iets nieuws gekocht in de winkel dat ook mijn appartement spinvrij zou moeten krijgen *\o/* De 2 lastige vliegen zijn inmiddels al verdwenen :P

Een ultra sonische ongediertebestrijder. Enige nadeel is dat deze muts met hele goede oortjes er dus hoofdpijn van krijgt >;)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 13:41

Miracle_ schreef:

Ik ben zelf ook als de dood voor spinnen! Binnen, en buiten ook :') Ik ben zo'n sadist die de webjes vol smijt met blaadjes, of ze los haalt met takjes, en dan vervolgens gillend als een klein kind naar binnen rent als de spin naar benden valt. :')
Mijn vriend zei al: "Wie de bal kaatst".... En ja hoor, nog geen 2 uur later wil ik mijn handen wassen, zit er een GIGA spin in de wasbak... Ik heb gehuild als een baby... |( :')

lol, dat zie je inderdaad zo vaak, gebeuren.. eerst sarren en dan het 'slachtoffer' zijn als het dier ter aarde stort..

ik zie het ook helemeaal voor mij..

de heilige opperSint daarboven, krabt even achter zijn oren, hangt het bordje 'ben efkes lunchen' aan de Hemelpoort.. Bij terugkomst spoelt hij de bewakingscamera's van onze planeet nog even terug, kijken of hij iets gemist heeft (niets digi aarde met pauze functie daarboven, gewoon nog ouderwets opnemen met VHS'jes).. Ohh nee, Miracle is weer bezig leert ze het nooit?

Wat dramatisch gewapper van met levervlekken gekleurde handen (hij is al oud), woest wapperende witte manen een donderende simsalabim... et voila, dikke vette spin in wasbak, dat werkt al tijd

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 14:14

Dat vat ik niet helemaal :')

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 15:16

elenaMM77 schreef:
Miracle_ schreef:

lol, dat zie je inderdaad zo vaak, gebeuren.. eerst sarren en dan het 'slachtoffer' zijn als het dier ter aarde stort..

de heilige opperSint daarboven, krabt even achter zijn oren, hangt het bordje 'ben efkes lunchen' aan de Hemelpoort.. Bij terugkomst spoelt hij de bewakingscamera's van onze planeet nog even terug, kijken of hij iets gemist heeft (niets digi aarde met pauze functie daarboven, gewoon nog ouderwets opnemen met VHS'jes).. Ohh nee, Miracle is weer bezig leert ze het nooit?

Wat dramatisch gewapper van met levervlekken gekleurde handen (hij is al oud), woest wapperende witte manen een donderende simsalabim... et voila, dikke vette spin in wasbak, dat werkt al tijd

_O- Wat een geweldige fantasie :') :') En ook zo lekker omschreven dat ik het helemaal voor me zie :') _O-

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 16:13

poetser schreef:
_O- Wat een geweldige fantasie :') :') En ook zo lekker omschreven dat ik het helemaal voor me zie :') _O-

ik schrijf graag zullen we maar zeggen ;)

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 16:14

Ik altijd maar denken dat ik met mijn 30 jaar bijzonder kinderachtig ben omdat ik nog steeds zo bang ben voor spinnen. Maar gelukkig blijkt nu toch wel dat ik echt niet de enige ben.
Iedere schaduw die ik nu zie denk ik :wow: daar zit er eentje maar dat is het gewoon een schaduw.

Het leven van een spinnen-angsthaas gaat niet over rozen.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 16:16

Jillsil schreef:
Iedere schaduw die ik nu zie denk ik :wow: daar zit er eentje maar dat is het gewoon een schaduw.

dat laten ze je denken :P

Jillsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 16:20

elenaMM77 schreef:
Jillsil schreef:

dat laten ze je denken :P

Nee na grondig onderzoek door mij in eigen persoon (onder de bank met zaklamp en zelfs de bank verplaatst) moet ik toch echt concluderen dat het een schaduw geweest moet zijn. Anders was het monster zeker gevonden :D

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 16:24

elenaMM77 schreef:
Miracle_ schreef:

:') :') _/-\o_ Ik zie het helemaal voor me!.. "Zit dat kreng daar weer die onschuldige spin te pesten..." (Heilig) Boontje komt om zijn loontje... :=

Ik zal het nooit meer doen.. O:)

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 07:55

Nouja zeg.. Zat er toch een joekel van een zwarte op mn handdoek toen ik me aan het afdrogen was... Schrok me echt dood.

En ik dacht nog wel dat ik goede karma zou krijgen omdat ik laatst zon grote gevangen en vrijgelaten had! Niet dus.....
(Of ze voelen zich gewoon veilig bij mij := )

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 09:34

Jillsil schreef:
Nee na grondig onderzoek door mij in eigen persoon (onder de bank met zaklamp en zelfs de bank verplaatst) moet ik toch echt concluderen dat het een schaduw geweest moet zijn. Anders was het monster zeker gevonden :D

Nou, dat hoeft niet hoor! Hier is er nog steeds 1 zoek. Die liep op zijn dooie akkertje over de bank, ik durfde hem bijna te slaan en toen verdween hijnchter de bank. De afstand tussen bank en muur is ongeveer 10 cm. Dus ik gelijk kijken(nouja eigenlijk de buurman, ik was nog in shock)

Hele bank omgekeerd, achter de verwarming gekeken, onder de kast. Nergens. Beest paste niet eens onder een glas zo groot. Nu een week later durf ik pas weer een beetje op de bank te zitten, gewapend met een atlas, maar het monater is nooit meer gezien.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 09:47

_xManadisx_ schreef:
, maar het monater is nooit meer gezien.

arme arme meis, je stottert er nog helemaal van..

maaruh, mij houdt je niet voor het lapje hoor..

die atlas heb je gewoon bij de hand om hem een schedelbreuk te bezorgen en zijn familie daarna een godsvermogen in rekening te brengen voor een operatie..

ik zag wel dat je voor DA studeert hoor

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 09:53

Ik moet er ook aan geloven, er zit een zwart monster op de muur! := Hij is heel bizar, poten voor en achter z'n lijf, als een soort pijl. Mijn man ligt nog op bed, gelukkig blijft de spin ook zitten. Zodra m'n man wakker wordt mag ie aan de slag :Y)

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 10:07

elenaMM77 schreef:
_xManadisx_ schreef:
, maar het monater is nooit meer gezien.

arme arme meis, je stottert er nog helemaal van..

maaruh, mij houdt je niet voor het lapje hoor..

die atlas heb je gewoon bij de hand om hem een schedelbreuk te bezorgen en zijn familie daarna een godsvermogen in rekening te brengen voor een operatie..

ik zag wel dat je voor DA studeert hoor

Hahaha :')

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 10:10

Als karma hestaat heb ik wel een groot probleem :') al die spinnen. Die ik al doodgemept heb uit angst. Alle neven en nichten in Australië zijn al gebeld vrees ik :') die komen me allemaal een bezoekje brengen!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 10:28

_xManadisx_ schreef:
Als karma hestaat heb ik wel een groot probleem :') al die spinnen. Die ik al doodgemept heb uit angst. Alle neven en nichten in Australië zijn al gebeld vrees ik :') die komen me allemaal een bezoekje brengen!

nu nog niet hoor..

Je komt hooguit in je volgende leven kom je terug als spin en wordt je geboren (als je mazzel hebt en men je eierzak niet opzuigt).. in een gezin met 5 sadistische katten die je net plat genoeg meppen zodat alle 6 de kinderen je kunnen vangen en allemaal 1 pootje uittrekken..

tenslotte wordt je dan opgezogen en in plaats van je uit je lijden te verlossen zijn ze zo vriendelijk om je buiten neer te zetten, waar je alleen nog maar kunt hopen dat de vogels je snel op komen halen..

maar verder valt het allemaal best mee

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 10:38

Het is ook altijd zo leuk dat die grote dikke zwarte, altijd met z'n tweeën komen…
BRR….

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 11:56

Ik heb van de week dus echt lang in trance zitten staren naar zo'n eng beest. Me afvragend waarom ik hem nou zo eng vond. Nu zit hij gelukkig in de stofzuiger!

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 12:27

Straks komt ie terug gelopen :=

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 12:34

Zit een afsluitklep op de stofzuigerzak! Die is best stug dus terug kan niet! (Lang leve de dure miele zakken)

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:49

Ik vind dit toch zo'n leuk topic :D

En dan ben ik elke avond blij dat ik nog niet het slachtoffer ben dit jaar en elke keer opgelucht als ik in bed lig en geen groot zwart monster op het plafond zie.

En wat gebeurt er? Vannacht droom ik dat ik een kamer inloop en zodra die grote rioolspin me ziet komt ie aangerend en springt op mijn hoofd. Ik ren door mijn haren slaand naar de slaapkamer en daar zit motzilla, mijn andere monster in de vorm van een mega mot. En toen werd ik met bonzend hart, badend in het zweet wakker.
Misschien toch dit topic niet meer voor het slapen gaan lezen...........