Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frensie schreef:Ailill schreef:Dan denk ik er als man zijnde misschien te makkelijk over
Zou jij dan spermadonor willen worden?
En dan niet alleen even inleveren, maar eerst een tijd lang jezelf hormonen inspuiten en daarna je sperma doneren?
vuurneon schreef:Met kans op huilbuien, labielheid, hoofdpijn en alle andere kwalen waar mannen vaak al gillend voor wegrennen als hun vrouw er last van heeft tijdens de reguliere hormonale ellende![]()
En hoho, de zaadcellen niet zelf eruit helpen, iemand komt ze oogsten dmv een minder leuk hulpmiddel.
Maar goed, als ze al psychologische counseling aanbieden, dan is dat wel een indicatie natuurlijk van de impact die het kan hebben, zowel geestelijk als lichamelijk want jezelf dagelijks prikken is al vaak een drempel, maar als je ook nog last van de ingespoten hormonen krijgt is het niet tof![]()
(Ik vind de eerste dag van de ongesteldheid al erg genoeg en ben ik al een wandelend hoopje hormoon ellende)
Lovealmar schreef:Mag ik me ook hier melden? Ik ben nu nog 12 jaar maar zodra ik 18 jaar ben wil ik heel erg graag donor worden, Zodat ik mensen kan helpen! ik wil bloed donor worden en ook beenmerg donor worden! en ik denk ook dat ik de "herbruikbare" delen van mij lichaam ook ga doneren zeg maar!
JenW schreef:Lovealmar schreef:Mag ik me ook hier melden? Ik ben nu nog 12 jaar maar zodra ik 18 jaar ben wil ik heel erg graag donor worden, Zodat ik mensen kan helpen! ik wil bloed donor worden en ook beenmerg donor worden! en ik denk ook dat ik de "herbruikbare" delen van mij lichaam ook ga doneren zeg maar!
Wat goed!
Vanwaar de keuzes?
AfricanLady schreef:Wat gebeurt er eigenlijk verder.
Ik bedoel ik heb voor stamceldonor opgegeven en toe kreeg ik van die wattenstaafjes thuis.
die heb ik gedaan en weer teruggestuurd.
Ook heb ik soort pasje gekregen
Dit is al enkele maanden terug
Lovealmar schreef:Xfjord schreef:ik denk dat als ik dood ga dat ik dan ook de dingen die nog gebruikt kunnen worden ga geven. want als je dood bent heb je er toch niks meer aan!
Precies ja! andere mensen hebben het wel nodig en jij niet!