Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bah!
Net even boodschappen gedaan (aaahhhh koude AH
) maar godsamme
Wat is het al WARM. Zou vanmiddag nog gaan rijden maar geloof maar niet dat ik dat ga doen. Voor het paard niet, maar ook vooral voor mezelf niet. Vanavond maar even kijken hoe het qua weer is. Cil_ schreef:Tot op heden is deze zomer toch best meegevallen (voor degenen die in het verkeerde land geboren zijn), veel koele dagen/regen gehad maar nu dreigt het "mis te gaan". Ik ben blij met de vaste airco op de slaapkamer, zo kan ik in ieder geval goed slapen en natuurlijk de airco in mijn auto.
'.

. Rond de 20 zou met water, waaiers en voldoende afleiding (denk aan mooie paarden en dans) misschien nog wel te doen zijn. Maar goed, reizen zit er voorlopig toch niet in dus hoef ik me er nog niet druk om te maken. Staat wel heel hoog op mijn verlanglijstje, als enige 'warm' land, dat wel.
Van en naar werk fietsen is inderdaad niet heel grappig
Hopelijk is het in september minder warm!
Maar 40 graden of meer... Nope. Berdien schreef:Hoe doen jullie dat dan met werken? Ik werk gewoon 40 uur in de week en kan niet tegen m'n werk zeggen 'sorry, tis warm. Tot in de winter'.
Berdien schreef:Ik werk op kantoor met airco, dat scheelt al een stukVan en naar werk fietsen is inderdaad niet heel grappig
![]()
In september vlieg ik naar Amerika. Rondreis langs LA, San Francisco en..... Las Vegas. Waar het nu zo'n 40 graden isHopelijk is het in september minder warm!
Heeeerlijk.
Moet alleen wel rijden zaterdag met die hitte, dus ik denk dat we een heeeel rustig lesje doen, liefst ga ik niet 
Ess_Ramona schreef:In de winkel waar ik werk kan de tempratuur oplopen tot +- 35 graden