Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:BarryPlopper schreef:Ik woon in kampen en die shop zit ook in kampen en aangezien het mijn eerste word vind ik het fijn dat hij dichtbij zit zodat ik altijd even langs kan gaan als ik later nog vragen heb. Verder heeft die shop wel goede reacties.
En ik laat een tekst tatoeëren in mijn zij
Eerlijk? Ik zou toch verder kijken, vind t niet echt sterk en dan liever iets verder weg wat beter is, t zit voor de rest van je leven op je lijf.
Maar goed, ik ben altijd erg kritisch hoor
Citaat:"Mroes_1992"]Wat ga je laten zetten @knetterhard ?
knetterhard schreef:Citaat:"Mroes_1992"]Wat ga je laten zetten @knetterhard ?
Ik wil deze laten zetten in eigen stijlhttp://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... 636e55.jpg
Rowdine schreef:Bizzybijtje schreef:Ik vind juist dat je voet heel makkelijk is om te bedekken hahaDan draag ik in de toekomst wel dichte schoenen op mijn werk haha. Studeer momenteel rechten maar weet nog niet precies wat ik ermee ga doen. Maar ik zou juist mijn voet kiezen omdat je het makkelijk zou kunnen bedekken.
Tja als je advocaat wil worden is het lastig in de zomer
Missy_ schreef:Ik heb nu ongeveer 3 jaar geleden mijn eerste tatoeage laten zetten en ik moet zeggen dat het nu wel weer heel erg begint te kriebelen![]()
De laatste tijd spookt de zin 'Make it happen' in mijn hoofd, met als gedachte dat als ik iets anders wil in mijn leven, ik hier zelf voor zal moeten zorgen en dat niemand anders dat gaat doen. Deze wil ik dan graag op mijn zij, onder mijn bh. Ik vind alleen happen niet zo'n 'mooi' woord haha..
Ik heb nog geen idee of dit er echt komt, maar ik wilde even uit mijn stille meelezer hoekje