Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Resultaten waren nu meer dan prima! Zowel de uitslagen van het semen als de urinetest. Zo kan het dus binnen een maand verschillen, van heel slecht naar meer dan prima!
.
Het leek heel goed te gaan, maar bleek een opleving te zijn. Toen hij stopte met deze medicatie voor ik hem leerde kennen, slikte hij het dubbele van nu, dus misschien is dat nog een oplossing. We gaan het zien en maar wéér afwachten...
.
! BarbaLala schreef:Niet banketstaaf bedoeld, maar waarom zou je een kind willen met iemand die depressief is èn aan zware medicatie?
Is het niet op de eerste plaats belangrijk dat je man daar vanaf komt? (Of hij moet genetisch belast zijn dan is het natuurlijk een ander verhaal betreft medicatie.)
Daarnaast, waarom zoveel druk er achter? Laat het lekker en zie of het gebeurt. Sommige mensen krijgen na jaren alsnog een kind, en anderen helaas niet.
En dan kan je inderdaad voor allerlei kunstgrepen gaan als IVF (persoonlijk vind ik dat absoluut verschrikkelijk en nu haal ik me vast een boel woedend bokkende IVF-moeders op de hals, maar soit) etc, of je accepteert het feit dat biologische kinderen niet voor jullie zijn weggelegd.
Dus daar ook heel erg mee bezig. Zodra ik mijn uitslagen heb laat ik het uiteraard weten
.
dank je, dat hoop ik ook. Ga eind volgende week weer beginnen met testen... 
ik ben jaloers
Ik moet nog 2 dagen wachten...
fertility friend kun je gratis downloaden en alles heel makkelijk in bij houden
Van je menstruatie tot je klus kalender
Komt vast wel goed.