NL-'ers zijn over het algemeen te dik.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 11:34

ik vind dat je echt nooit iemand moet beoordelen vanwege zijn uiterlijk,dus ook niet gewicht.
Iemand moet helemaal zelf weten wat en hoe hij eet,daar heeft een ander niets mee te maken.
Wel kan ik mij ergeren aan mensen die klagen....hoesten zich een ongeluk door het roken,of klagen dat ze zo zwaar zijn dat ze nergens meer inpassen en niet meer stukken kunnen lopen.
Of je eet lekker door,wat je goed recht is...maar dan niet klagen.

Ik neem mensen zoals ze zijn,en vaak heb ik liever iemand die gezellig mee eet en drinkt dan z'on fantastisch uitziende strakke ongezellige worteleter/waterdrinker :D

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 11:37

Maar wij Nederlanders zijn van oorsprong ook stevige mensen :j ... maar te dik is een ander verhaal en ik moet zeggen ja ik zie ook genoeg oversized mensen rondlopen maar dat is hun eigen verantwoording niet die van mij om me daar druk om te maken.

Waar ik niet tegen kan zijn de zielige dikke mensen die alleen maar klagen dat ze niks kunnen vanwege hun omvang enz... maar er verder niks aan doen, en waar ik ook niet tegen kan zijn dikke mensen die hun kinderen dik laten worden door verkeerd eten.

Ik ben stevig maar gezond en ja de een zou mij omschrijven als te dik de ander zegt volslank... ik zeg het is maar 6 kilo te zwaar dus het zal wel meevallen *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:08

geerke schreef:
ik vind dat je echt nooit iemand moet beoordelen vanwege zijn uiterlijk,dus ook niet gewicht.
Iemand moet helemaal zelf weten wat en hoe hij eet,daar heeft een ander niets mee te maken.
Wel kan ik mij ergeren aan mensen die klagen....hoesten zich een ongeluk door het roken,of klagen dat ze zo zwaar zijn dat ze nergens meer inpassen en niet meer stukken kunnen lopen.

Ik neem mensen zoals ze zijn,en vaak heb ik liever iemand die gezellig mee eet en drinkt dan z'on fantastisch uitziende strakke ongezellige worteleter/waterdrinker :D

Ja want gezelligheid zit perse in dingen als chips en cola? Wat is er mis met iemand die gewoon een glas water drinkt?

geerke

Re: NL-'ers zijn over het algemeen te dik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 13:58

niets...ik drink ook gewoon water....over het algemeen vind ik het gezelliger als iemand gewoon mee eet dan steeds zit te emmeren dat ze er te dik van word.Als je weleens logees hebt zoals ik heb je daar regelmatig mee te maken.Dat bedoelde ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 10:21

geerke schreef:

Je oordeelt nu zelf ook over iemand die wel gezond wil eten.

geerke

Re: NL-'ers zijn over het algemeen te dik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 11:01

Nee hoor, aan de hand van niet mee willen eten omdat ze anders te dik worden,als iemand niets zegt zeg ik ook niets.... En oordeel ik ook niet,ergens op reageren is geen oordeel volgens mij

SoleroLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:05

Ik ben 1.73m lang en weeg 59kg, hier voel ik me goed bij.

Ik denk dat iedereen zelf kan bepalen wanneer hij/ zij zich goed voelt. Ongeacht gewicht/ lengte/ bouw/ eetpatronen/ sport. ;)