Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu is het wel pijnlijk. Dit moet de truc doen anders toch ok.

), lijkt me inderdaad niet erg prettig.. Hoe gaat het nu?
Moet je nu ook naar de fysio?

wel doodeng om te lopen aangezien het best pijn doet.
hier hebben we de vakantie verplaatst. Was het wel leuk daar, ondanks de krukken?
Milaan en Verona heb ik bezocht in m'n rolstoel, want dat was gewoon te ver om met m'n krukken te doen, maar de overige plaatsen die we bezocht hebben ging het wel redelijk met krukken!
Dan maar hopen dat het voorlopig even dit weer blijft, en ik gewoon lange broeken aan kan haha 
Oké, je zou wel denken dat je fysiotherapie zou hebben, hoezo hoef je dat niet? 
gelukkig heb je toch nog wel van je vakantie kunnen genieten. Lijkt me erg vervelend. En inderdaad op de warmere dagen, helemaal rot. Ik heb ook een kleurverschil
maar gelukkig blijft het nog even lange broeken weer.

Mag eigenlijk helemaal niet, maar ik heb er totaal geen last meer van, dus even proberen mocht wel van mezelf

nu denk ik tja, het voelt wel iets beter maar echt weg, nou nee. Nou ja, ik geef het even de tijd, donderdag heb ik alweer controle.

Citaat:Veulen84, hoe gaat de fysiotherapie?
Maar ik kan er dus gewoon met 40kg op staan. Dat is gewoon de helft van me gewicht. Maar ik kan er niet mee lopen. Want zoveel gewicht kan ik dus niet op de punten van me tenen of op me hak zetten.
voor volgende week maandag weer een afspraak.
bedenkt even dat het slim is om zo pats, al m'n gewicht op m'n 'slechte' been te zetten. En dat deed pijnnn
.
.
.