Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bella123 schreef:Meer mensen die alleen maar zwaarder worden? Heb niet het idee dat ik dikker word, alles past nog goed en heb ook wel het idee dat het heel langzaam allemaal iets strakker wordt (al zie ik in cm geen verschil maar het voelt wel zo) maar ben in de twee weken dat ik bezig ben 1,5 kg zwaarder geworden... Doe er ook lunges en bridges bij en buikspieroefeningen.
. Om echt naar spieropbouw te gaan (en dus mogelijk gewicht in spier bij te krijgen) moet je al met stevig wat gewichten aan de slag gaan.
Inmiddels zijn die 1,5 kg er gelukkig alweer af, en wil er eigenlijk nog 2 af. Lukt wel als ik op mn koolhydraten let. Moet zeggen dat ik de squats (en andere oefeningen die ik erbij had bedacht) al wel een week verwaarloos... Ik wil snel resultaat zien en merkte er niks van dus dan ben ik er alweer snel klaar mee... Slappeling ben ik soms
Ga tegenwoordig naast 4x per week paardrijden ook nog 1x per week aquarobicen dus doe nog wel iets ernaast... 

Vandaag dag 2... 
de abs, de squats en ook nog de yoga challenge, al ben ik daar al een week mee begonnen