30 day ab challenge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:39

Op dit moment al ongeveer twee maanden niet door omstandigheden maar ik fiets elke dag naar mijn verzorgpony ook al is dat maar twee minuten en daar beweeg ik ook heel veel. Twee a drie keer per dag wandel ik met de hond (in de avond doet stiefvader het) ongeveer 10 a 20 minuten en ga dit weekend ook beginnen met hardlopen.

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:40

naomi_g1998 schreef:
Op dit moment al ongeveer twee maanden niet door omstandigheden maar ik fiets elke dag naar mijn verzorgpony ook al is dat maar twee minuten en daar beweeg ik ook heel veel. Twee a drie keer per dag wandel ik met de hond (in de avond doet stiefvader het) ongeveer 10 a 20 minuten en ga dit weekend ook beginnen met hardlopen.

Toptop :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:40

Wilke93 schreef:
naomi_g1998 schreef:
Ik drink/eet al paar maanden amper suiker meer vanwege mijn tanden dus dat zit wel goed! :D Heeft iemand nog tips voor een ontbijt? In de ochtend krijg ik echt niks door mijn keel.. Heb al brood, kwark, yoghurt, cornflakes, crackers en fruit geprobeerd.

Alles in de mixer gooien? :') Haha nee geen flauw idee. Meestal is kwark wel goed te doen volgensmij. Vriendin van me kon ook nooit sochtends eten, toen ze ging dieten moest ze wel sochtends kwark en dat lukt nu. :)
Edit: Misschien even doorzetten? Net als de ab challenge :D

Ik heb alles minstens een week geprobeerd, vaak zelfs langer maar ik word echt gewoon misselijk als i in de ochtend eet. :') Heb ook nog een keer geprobeerd koekjes voor school en al die dingen maar bah... Krijg het echt niet weg hoor :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 19:42

Hmm ik weet niet wat je kan proberen eerlijk gezegd. Heb er nooit moeite mee gehad, sterker nog: ik ga niet weg zonder te hebben ontbeten want dan ga ik zowat van m'n stokkie :P
Laatst bijgewerkt door laughterline op 11-12-13 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:42

doezel2 schreef:
mijn zoontje is nu al bijna 11 w. Heb geen nacontrole gehad

Oh 11 weken zal echt geen probleem zijn hoor! Normaal zeggen ze vanaf 6 weken, dus dit moet zeker gaan. Bouw het wel rustig op, ik merkte enorm veel verschil tussen redelijk ongetraind beginnen en beginnen na een zwangerschap :D De eerste keren liep ik krom van de spierpijn, maar het had wel effect. Al moet ik wel zeggen dat ik het niet compleet straks meer krijg, hoe hard ik ook sport. Maar goed ik heb 2 zwangerschappen achter de rug en had 2 maal een flinke buik. En het zal ook mijn bouw zijn. Ik heb netjes maat 36/38 maar niet helemaal een strakke platte buik.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:45

Ik eet trouwens echt wel genoeg hoor! Dat is zeker het probleem niet bij mij! :') Enige 'slechte' wat ik nu elke dag drink is thee met honing voor mijn keel (héle erge stem en honing helpt bij mij altijd) en ook af en toe chocomel maar dan heb ik weer het geluk dat ik voor de rest alles zonder suiker neem vanwege mijn tanden. Vind sla en fruit ook echt heel lekker dus als dat in huis is heb ik dat gelijk op. :Y)

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:46

Bedankt voor de tips desty!

Ik fiets elke dag een half uur heen en een half uur terug door school (met een flink tempo door de jongens die een conditie van hier tot Tokyo hebben)
Verder niet zo veel haha :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:51

Ik drink alleen maar water met zoetstoffen waar niks in zit. Deze komen uit het shake-dieët van mijn vader. Het helpt niet om gewicht te verliezen, maar hij mocht alleen water en koffie dus dat was voor als de smaak van water verveelde. Lekker spul.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-12-13 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 19:54

Handig die tips!
Ik drink sowiso alleen water en een glas fruitsap per dag. Ik fiets zo'n 20 minuten per dag, loop dan nog eens +- 30min in de schoolweek. Ongeveer 3 keer per week paardrijden (in de zomer meer) en ik ben van plan een paar keer in de week een half uurtje te gaan fietsen :) En voor de rest eet ik vrij normaal, snoep etc. ga ik vervangen door fruit!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 19:55

Doanique schreef:
Ik heb alleen maar suiker met zoetstoffen waar niks in zit. Deze komen uit het shake-dieët van mijn vader. Het helpt niet om gewicht te verliezen, maar hij mocht alleen water en koffie dus dat was voor als de smaak van water verveelde. Lekker spul.

Weet je toevallig hoe dit heet? Volgens mij hebben wij ook zoiets staan..

Yelizaveta

Re: 30 day ab challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:01

Ik heb dat ook, stevia als ik het goed heb

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 20:09

Yelizaveta schreef:
Ik heb dat ook, stevia als ik het goed heb

Die naam komt me best bekend voor inderdaad :)

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:11

oh meiden wat gaan jullie hard :')

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:14

Ik doe mee :+

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:15

kimz_angel schreef:

Leukleuk :)

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:18

Wat gaan jullie snel zeg :wow: :') kan jullie niet bijbenen zo :P Ik ga vanavond beginnen, en morgen denk ik een rondje hardlopen...
Ik ben trouwens 1.61 en weeg nu 58,5 -O- veel te zwaar, vroegerrrr ( ben nog maar 25 :P ) voor mn 2 de kind woog ik altijd rond de 48-50 dus ben wel echt te veel aangekomen :=

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:19

Sammy_xxs schreef:
Wat gaan jullie snel zeg :wow: :') kan jullie niet bijbenen zo :P Ik ga vanavond beginnen, en morgen denk ik een rondje hardlopen...
Ik ben trouwens 1.61 en weeg nu 58,5 -O- veel te zwaar, vroegerrrr ( ben nog maar 25 :P ) voor mn 2 de kind woog ik altijd rond de 48-50 dus ben wel echt te veel aangekomen :=

Da's helemaal niet zo zwaar hoor. :)
Maar succes straks & morgen. *\o/*

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:19

Trouwens, vriendje van een vriendin fitnesst intensief.
Die drinkt ook enorm veel water, en vriendin zei dat hij er wat citroensap in perst. Zou helpen voor íets maar geen idee wat :') in ieder geval krikt het de smaak wel wat op want ik haat water drinken omdat het naar mijn mening helemaal nergens naar smaakt :=

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:20

kimz_angel schreef:

welkom *\o/*

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:23

xNiemand schreef:
Sammy_xxs schreef:

Da's helemaal niet zo zwaar hoor. :)
Maar succes straks & morgen. *\o/*

Jaa voor mij wel tis toch wel 10 kilo extra :P dat het niet echt zwaar is ja dat is waar, maar voor mijn gevoel wel...Hoewel ik nu wel blij ben met mn benen en billen :D
Alleen mn buik mn rug en armen mag wat minder :P

Dank je wel *\o/*

xNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:23

Joycebunny schreef:
Die drinkt ook enorm veel water, en vriendin zei dat hij er wat citroensap in perst. Zou helpen voor íets maar geen idee wat :') in ieder geval krikt het de smaak wel wat op want ik haat water drinken omdat het naar mijn mening helemaal nergens naar smaakt :=

Mmm, kan ik ook wel eens proberen...

Maar jouw onderschrift :') _/-\o_

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 20:26

xNiemand schreef:
Joycebunny schreef:

Mmm, kan ik ook wel eens proberen...

Maar jouw onderschrift :') _/-\o_

Haha ik moest ook zo lachen om jouw onderschrift!
En idd, we gaaan hard! Net zo hard als onze buikspieren over 30 dagen! *uche* Hoop ik.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:28

Ik hoop trouwens ook dat ik hierna iets meer zelfvertrouwen heb. Misschien ga ik mijn eigen lichaam nog mooi vinden ook! :Y)

Lotte_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:28

Ik ga ook proberen mee te doen, de eerste dag zit er al op. Vond het toch best zwaar :')

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 20:29

xLottee98 schreef:
Ik ga ook proberen mee te doen, de eerste dag zit er al op. Vond het toch best zwaar :')

you go girl *\o/*