Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
naomi_g1998 schreef:Op dit moment al ongeveer twee maanden niet door omstandigheden maar ik fiets elke dag naar mijn verzorgpony ook al is dat maar twee minuten en daar beweeg ik ook heel veel. Twee a drie keer per dag wandel ik met de hond (in de avond doet stiefvader het) ongeveer 10 a 20 minuten en ga dit weekend ook beginnen met hardlopen.
Wilke93 schreef:naomi_g1998 schreef:Ik drink/eet al paar maanden amper suiker meer vanwege mijn tanden dus dat zit wel goed!Heeft iemand nog tips voor een ontbijt? In de ochtend krijg ik echt niks door mijn keel.. Heb al brood, kwark, yoghurt, cornflakes, crackers en fruit geprobeerd.
Alles in de mixer gooien?Haha nee geen flauw idee. Meestal is kwark wel goed te doen volgensmij. Vriendin van me kon ook nooit sochtends eten, toen ze ging dieten moest ze wel sochtends kwark en dat lukt nu.
Edit: Misschien even doorzetten? Net als de ab challenge
Heb ook nog een keer geprobeerd koekjes voor school en al die dingen maar bah... Krijg het echt niet weg hoor
doezel2 schreef:mijn zoontje is nu al bijna 11 w. Heb geen nacontrole gehad
De eerste keren liep ik krom van de spierpijn, maar het had wel effect. Al moet ik wel zeggen dat ik het niet compleet straks meer krijg, hoe hard ik ook sport. Maar goed ik heb 2 zwangerschappen achter de rug en had 2 maal een flinke buik. En het zal ook mijn bouw zijn. Ik heb netjes maat 36/38 maar niet helemaal een strakke platte buik.
Enige 'slechte' wat ik nu elke dag drink is thee met honing voor mijn keel (héle erge stem en honing helpt bij mij altijd) en ook af en toe chocomel maar dan heb ik weer het geluk dat ik voor de rest alles zonder suiker neem vanwege mijn tanden. Vind sla en fruit ook echt heel lekker dus als dat in huis is heb ik dat gelijk op.
En voor de rest eet ik vrij normaal, snoep etc. ga ik vervangen door fruit! Doanique schreef:Ik heb alleen maar suiker met zoetstoffen waar niks in zit. Deze komen uit het shake-dieët van mijn vader. Het helpt niet om gewicht te verliezen, maar hij mocht alleen water en koffie dus dat was voor als de smaak van water verveelde. Lekker spul.
kan jullie niet bijbenen zo
Ik ga vanavond beginnen, en morgen denk ik een rondje hardlopen...
veel te zwaar, vroegerrrr ( ben nog maar 25
) voor mn 2 de kind woog ik altijd rond de 48-50 dus ben wel echt te veel aangekomen
Sammy_xxs schreef:Wat gaan jullie snel zeg![]()
Ik ben trouwens 1.61 en weeg nu 58,5veel te zwaar, vroegerrrr ( ben nog maar 25
) voor mn 2 de kind woog ik altijd rond de 48-50 dus ben wel echt te veel aangekomen

in ieder geval krikt het de smaak wel wat op want ik haat water drinken omdat het naar mijn mening helemaal nergens naar smaakt
xNiemand schreef:Sammy_xxs schreef:Wat gaan jullie snel zeg![]()
Ik ben trouwens 1.61 en weeg nu 58,5veel te zwaar, vroegerrrr ( ben nog maar 25
Da's helemaal niet zo zwaar hoor.
Maar succes straks & morgen.
dat het niet echt zwaar is ja dat is waar, maar voor mijn gevoel wel...Hoewel ik nu wel blij ben met mn benen en billen 

Joycebunny schreef:Trouwens, vriendje van een vriendin fitnesst intensief.
Die drinkt ook enorm veel water, en vriendin zei dat hij er wat citroensap in perst. Zou helpen voor íets maar geen idee watin ieder geval krikt het de smaak wel wat op want ik haat water drinken omdat het naar mijn mening helemaal nergens naar smaakt
xNiemand schreef:Joycebunny schreef:Trouwens, vriendje van een vriendin fitnesst intensief.
Die drinkt ook enorm veel water, en vriendin zei dat hij er wat citroensap in perst. Zou helpen voor íets maar geen idee watin ieder geval krikt het de smaak wel wat op want ik haat water drinken omdat het naar mijn mening helemaal nergens naar smaakt
Mmm, kan ik ook wel eens proberen...
Maar jouw onderschrift![]()