Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dejong_wever schreef:Op voedingswijze zijn 3 speculaasjes 27 KCAL. Nu hoef ik niet persee 3 maar met 2 neem ik ook genoegen.
Wel jammer dat je afhaakt Amaris, heb best goede tips gehad van je. Zelfde geld voor Missje, sporten ga
ik ook zeker oppakken. Alleen van een uur stevig doorlopen begin ik toch goed te zweten. Daarnaast ga ik
als ik onder de 110KG ben het hardlopen ook weer oppakken en in tussen tijd doe ik ook nog Jillian Michaels.
Daarbij mijn paarden nog longeren en mesten. Allemaal KCAL die je verbrand toch?
Het spijt me zeer, maar ik ga toch niet 100 gram wortelen weg zitten te eten? Afvallen doe ik voor mijn
plezier en niet als strafkamp. Ja ik moet nu de teugels even wat strakker spannen, maar ik wil geen schuld
gevoel krijgen als ik eens een dropje pak of een speculaasje in mijn geval.
Helaas zijn er dan toch weer dames die zeggen dat ik dan niet wil afvallen. Nee ik wil een gezonde levens
stijl die ik jaren kan vol houden! Als ik zo serieus wil afvallen dan kan ik net zo goed aan de pillen en shakes
gaan!
Dames die mij hebben geholpen heel er bedankt! Zal vanavond nog even een lijstje uittypen met wat mijn
dieetiste destijds voorschotelde! Dan zul je pas raar kijken!

Raponsje schreef:LynnDenise: TS verbrand dagelijks minder dan 2000 calorieen.
Bovendien val je juist af door een calorieen te kort te creeeren.
Dit te kort moet OF komen uit sporten OF door calorieen te minderen.
Aangezien TS niet wil sporten, althans niet genoeg om een echt calorieen te kort te creeren zal haar gewicht niet omlaag gaan. Een aantal calorieen onder haar behoefte gaan zitten is dan een goede oplossing.
Ik heb haar al een voorbeeld lijst gestuurd waarbij ze ontzettend veel kan eten én haar chocomel 1 x per dag kan drinken.
Maar TS kiest toch voor speculaas, chocomel, friet en croutons.
Dan wordt het gewoon heel moeilijk om af te vallen.

dat is ook vriendelijker voor de gewrichten én kost je geen cent! Mooie afwisseling van het wandelen Lindandy schreef:Altijd al een strakke buik willen hebben, en een goede voeding ernaast willen hebben. Dan is dit je kans,
een officiele super sixpack workout inclusief voedingsschema voor 36 dagen. van: http://www.supersixpack.nl
97 euro, nu voor 25,00. Gegarandeerd dat je verandering ziet. Stuur een mail naar: Fitnl@live.nl voor meer informatie.
vuurneon schreef:Heb je een fiets ts? Dan kun je ook een stuk fietsendat is ook vriendelijker voor de gewrichten én kost je geen cent! Mooie afwisseling van het wandelen
Mariska_28 schreef:Ik ben aan het lijnen, en ben al 15 kg afgevallen. Wat ik anders doe:
- Ontbijt Havermout ipv brood
- `s middags speltbrood ipv gewoon brood
- Bij het avondeten (of er net voor) een hele komkommer (kan gewoon, ik maak hem zoet-zuur met azijn, zoetstof en zout/peper)
- Avondeten op een klein boterhambord.. Klinkt raar maar werkt echt...
Misschien heb je er wat aan..
Mariska_28 schreef:Ik ben aan het lijnen, en ben al 15 kg afgevallen. Wat ik anders doe:
- Ontbijt Havermout ipv brood
- `s middags speltbrood ipv gewoon brood
- Bij het avondeten (of er net voor) een hele komkommer (kan gewoon, ik maak hem zoet-zuur met azijn, zoetstof en zout/peper)
- Avondeten op een klein boterhambord .. Klinkt raar maar werkt echt...
Misschien heb je er wat aan..

Raponsje schreef:LynnDenise: Die calorieen heb ik al bij haar BMR gerekend.
Het Jillian Michaels programma is een goed programma, maar dan moet je het wel elke dag doen anders heeft het geen resultaat.
Het programma zal voor TS zo'n 190 - 200 calorieen per dag verbranden. Dat is net genoeg om 0,9 kilo per maand mee af te vallen mits ze zich aan het aantal calorieen houdt.
Het is of - of. Of meer sporten - of calorieen minderen.
Lindandy schreef:Altijd al een strakke buik willen hebben, en een goede voeding ernaast willen hebben. Dan is dit je kans,
een officiele super sixpack workout inclusief voedingsschema voor 36 dagen. van: http://www.supersixpack.nl
97 euro, nu voor 25,00. Gegarandeerd dat je verandering ziet. Stuur een mail naar: Fitnl@live.nl voor meer informatie.