Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
ga je ook afvallen door geen of zo min mogelijk suiker? 
Don_Zhivago schreef:Voor de bakkers onder jullie![]()
Stevia geeft een rare nasmaak, zeker met bakken wordt dat smerig.
Maar er bestaat ook Agave siroop, dit is een goede suiker vervanger om cakes e.d te bakken.
Drinken zonder suiker is lastig.
Water of water met wat citroen sap (goed voor de vetverbranding!)
Crystal clear
En sommige yoghurt drinks.
Thee

(in 4/5 maanden) Vooral in het begin ging het heel hard, daaruit bleek wel hoeveel ik eigenlijk binnenkreeg! Maar ik weet niet of dat voor iedereen zo werkt. Nu gaat het lang zo snel niet meer, nu moet ik echt erbij gaan sporten ed. 
ik wil ook helemaal stoppen het liefst ( alleen nutella is wel erggggg lekker). Klopt het dat echt overal suiker zit??? En overal wat je op de verpakking leest als koolhydraten, waarvan suikers, moet je dan skippen? 
Don_Zhivago schreef:Bijna overal zit suiker in idd.
Vleeswaren voor op brood zit bijv dextrose oid in.
Waarom wil je stoppen met suikers? Is het medisch? Dan mag je Indd bijna niks meer.
Als je wilt afvallen of gezonder wilt leven dan moet je selectief zoeken naar de gezonde suikers en/of suikervervangers.
Had net op een goede oplossing gehoopt! Gelukkig eten we niet zo vaak appeltaart
(Of moet ik zeggen jammer genoeg?
)
. Koop dan wel zelfrijzend bakmeel ipv mix voor appeltaart, en gewoon cakemeel ipv de mix. In de mixen zit nl al suiker toegevoegd, in gewoon meel (meestal) niet.
Anoniem schreef:Maar dat betelend dus dat je bijna alles moet laten liggen als je geen suiker meer wilt?
Er staat vaak dit:
Koolhydraten.... Zoveel gram
Waarvan suikers.... Zoveel.gram.
Die suikers zou je dan ook moeten vermijden dan toch?
dat is dus niet nodig. Je moet niet naar het tabelletje op de verpakiking kijken maar naar de ingredienten lijst. Bijna overal zitten namelijk suikers in, maar dat is niet perse hetzelfde als toegevoegde suiker.