Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dani schreef:Janneke, onthou je ook even dat voor sommige mensen pillen wél heel goed kunnen werken?

ik pak wel eerst een halve en morgenavond een halve dan
dit komt dus nadat ik uit het niets opeens een mage hoge hartslag heb gehad in de auto en thuis
onley schreef:ik heb angst voor de bijwerkingen omdat me zus deze dus zo 10 x erger heeft gehad met cypralex.
onley schreef:Nu, dat paniekvrij, dat is hoe dan ook iets waard.Op zich ben ik nog steeds 'paniek' vrij dat wel maar ik voel me wel beklemd nu omdat ik ze dus niet genomen heb zeg maar.
onley schreef:boos op mezelf ben ik niet een beetje teleurgesteld wel
onley schreef:waar ik bang voor ben trouwens is dat ik grote angst heb om een hartaanval te krijgen dood om te vallen
en dus bij alles wat ik voel heb ik het idee dat ik er 1 krijg ook als ik te weinig lucht krijg naar mijn gevoel
of als ik hoofdpijn hebdit komt dus nadat ik uit het niets opeens een mage hoge hartslag heb gehad in de auto en thuis
waarbij is dus op dat moment dacht dat ik dus dood ging..
onley schreef:That's the spirit - en dat kan heel goed!dit zit tussen me oren en moet er weer uit.
onley schreef:we zijn op vakantie geweest waar ik echt niet van heb kunnen genieten/ heb los kunnen laten.
onley schreef:ik zie tegen maandag op
ben bang dat ze me daar willen houden
onley schreef:Ook steeds dat gevoel geen lucht te krijgen maakt me gek..
onley schreef:nee ook dat helpt niet om los te laten want dan denk ik er even niet aan en dan komt weer ergens zo een verstopt stemmetje die me weer eraan laat denken
onley schreef:ik vind dit echt zo vervelend dat ik niet gewoon kan loslaten.
onley schreef:ongeacht dat ik nu al 3 dagen geen aanval meer heb gehad behalve dan die vervelende gedachte
onley schreef:ik ga zo een ronde lopen met de honden heb ik wat afleiding
Janneke2 schreef:Hoi Gek van Fleur,
...ben je iets gerichts aan het doen, om die link met de dood telkens weer door te knippen...?
(Want alleen maar "ik moet niet zus of zo doen" is wellicht de nuchtere waarheid, maar het werkt voor geen meter.)
...en het allermooiste is uiteraard, die angst voor de dood zelf de nek om te draaien.
gekvanfleur schreef:Op een of andere manier heb ik moeite met de toekomst te denken, i k ben bang door ziekte niet oud t eworden.
Ben nu hard bezig met psycho mijn verleden te verwerken, ik heb het nooit zo ervaren, maar nu we het erover hebben voel ik wel veel boosheid en teleurstelling-pijn.
Ook ben ik best wel een controlefreak en dat is best lastig..dus ik moet ook leren dingen los te laten.