Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Moeder, bedankt dat ik ben gestorven aan de complicaties van een gemakkelijk te voorkomen ziekte.
Bedankt dat je je gezonde verstand hebt laten varen, en alle onzin hebt geloofd die je op facebook en aanverwante sociale media hebt gevonden, daar verspreid door mensen zondere enige kennis van moderne geneeskunde.
Oh nee, dat is waar ook, dode kindertjes kunnen geen artikeltjes meer inzenden.
Citaat:Anoeska27:Erg kort door de bocht. Zoals gezegd ben ik ook een kritische prikker en ik heb mijn informatie niet verkregen door de social media. Zowel het CB, als de kinderarts, als mijn huisarts staan achter onze beslissing om de BMR niet te vaccineren voor het 2e levensjaar. En die mening hebben ze nog steeds, ondanks de "mazelenuitbraak".
Toverbal schreef:Daaronder staat:
Kinderen jonger dan 6 weken: de veiligheid en werkzaamheid van PEDIACEL bij kinderen jonger dan 6 weken zijn nog niet vastgesteld. Er zijn geen gegevens beschikbaar.![]()
Kinderen in de leeftijd van 4 jaar of ouder: de veiligheid en werkzaamheid van PEDIACEL bij kinderen in de leeftijd van 4 jaar of ouder zijn nog niet vastgesteld. Er zijn geen gegevens beschikbaar.![]()
Hoe komen zij er dan bij dat de voorkeur uitgaat naar kinderen die al eerder in het eerste levensjaar worden ge-ent.
Zij kunnen dat helemaal niet weten, want zij doen geen onderzoek? Ow wacht of toch wel?
Staat in het eerste stukje van wel, daaronder niet.
Weten zij het zelf wel?
Toverbal schreef:Er is een mazzelen uitbraak, de overheid roept dat niet gevaccineerde kinderen de pineut zijn!!! Maar kan iemand mijn vertellen hoeveel kinderen nu de mazzelen hebben gehad? en hoeveel daar schade aan hebben ondervonden of zijn overleden?
MacavityL schreef:Sinds 1 mei 2013 zijn 2480 patiënten met mazelen, opgelopen in Nederland, gemeld.
(werkelijke aantal ligt waarschijnlijk nog hoger omdat mensen niet naar de huisarts gaan)
Kuggur schreef:Moeder, bedankt dat ik ben gestorven aan de complicaties van een gemakkelijk te voorkomen ziekte.
Bedankt dat je je gezonde verstand hebt laten varen, en alle onzin hebt geloofd die je op facebook en aanverwante sociale media hebt gevonden, daar verspreid door mensen zondere enige kennis van moderne geneeskunde.
Oh nee, dat is waar ook, dode kindertjes kunnen geen artikeltjes meer inzenden.
NatasjavE schreef:Ook ingente kinderen zijn hangerig en mijn kinderopvang komt ook als ze ziek zijn. Die paar keer dat ze zo ziek zijn dat ze mama of papa nodig hebben regelen we dan wel.
Dus vals of niet,...het snijt geen houd.
wendyenbram schreef:Mijn opmerking ging dus over geente kinderen dus snijd wel hout.