KimD schreef:Een tampon komt er ALTIJD uit. Ik had het scenario dat het touwtje afbrak, gelukkig ben ik niet zo'n stresskip en heb gewacht tot die helemaal verzadigd was. (dus 'vol' is) Toen ben ik op mijn hurken gaan zitten en een keertje geperst, en voila daar was ie weer!![]()
Normaal doe je hem om de 2 uur wisselen, tenminste ik wegens hygiene maar als zoiets gebeurt maak je geen zorgen, ze komen er vanzelf weer uit.
let je wel op de tampon ziekte als je deze er te lang in laat zitten dat is niet niks.
ts het stelt niks voor. je kunt nu niet een keer oefenen omdat het nu droger is als dat je ongesteld zou zijn en het dus pijnlijker is. dus oefenen kan niet. je kan een inbreng huls gebruiken of niet. je kan de tampon nooit kwijtraken het touwtje stel dat het weg is dan kun je altijd de tampon verwijderen met je vinger, lijkt vies en diep maar zo diep gaat de tampon er echt niet in.
je hebt overigens ook verschillende maten. dat is vaak afhankelijk van de hoeveelheid vloeien. maar ik zo beginnen vooral als je het spannend vind met de kleintjes. en zeker op tijd verschonen maar dat moet je met maandverband ook
en dames er zijn toch echt 3 gaatjes daar beneden urinebuis, vagina en de anus.
je touwtje zie je overigens niet zitten mocht je dat willen weten

Het zijn er 3 in totaal