Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin92 schreef:Ik moet er toch ook maar aan geloven denk ik..
Maar hoe doen jullie dat met de spinazie? Je koopt zo'n hele zak spinazie.
Maar hoe bewaar je dit? Het gaat zo gauw kapot hier. Aangezien je niet een hele zak spinazie in je smoothie gooit..
zodiacje schreef:Karin92 schreef:Ik moet er toch ook maar aan geloven denk ik..
Maar hoe doen jullie dat met de spinazie? Je koopt zo'n hele zak spinazie.
Maar hoe bewaar je dit? Het gaat zo gauw kapot hier. Aangezien je niet een hele zak spinazie in je smoothie gooit..
Ipv sla gebruik ik altijd spinazie in mijn salade (veel gezonder) dan nog zo nu en dan een groene smoothie dan komt de zak meestal Wel op. Ik bewaar het gewoon in de zak zelf.
Heino schreef:.Of bedoel je 1 groente per smoothie en verschillende soorten fruit??
Karin92 schreef:zodiacje schreef:
Ipv sla gebruik ik altijd spinazie in mijn salade (veel gezonder) dan nog zo nu en dan een groene smoothie dan komt de zak meestal Wel op. Ik bewaar het gewoon in de zak zelf.
En bewaar je het dan in of buiten de koelkast?
Heb het nu in de koelkast liggen...
Ipv sla in de salade spinazie te doen is ook een goede tip.
Doe je dat dan ook gewoon rauw in de salade?
_rosita_ schreef:gebruikt iemand van jullie chlorella tabletten? ik heb zw bij de Tuinen gekocht en wil graag gaan starten, maar gezien ik vrij gevoelige darmen heb ben ik bang dat het fout gaat als ik een hele dag moet werken... iemand eevaring? veel last gehad?
_rosita_ schreef:gebruikt iemand van jullie chlorella tabletten? ik heb zw bij de Tuinen gekocht en wil graag gaan starten, maar gezien ik vrij gevoelige darmen heb ben ik bang dat het fout gaat als ik een hele dag moet werken... iemand eevaring? veel last gehad?