Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Doe het evengoed hoor
Kirrr schreef:Je zou nog versteld staan van hoeveel vrouwelijke vormen je kan kweken door krachtraining...
Als je dat correct doe, pas je niet in een 34.
Het gaat niet om maten om gewicht, maar wel om wat je ziet.
Iedereen moet doen wat hij zelf wil, vindt het alleen belachelijk om over dingen te klagen die je makkelijk kan veranderen..
.
*
en ja, het kost tijd, maar dat.investeer ik graag. Dora88 schreef:Mee eens met Kirr, ik dacht dat fitnessen ook altijd verschrikkelijk was, maar ben sinds maart fanatiek bezig en het is absoluut niet saai. Heb een fitnessprogramma met allerlei oefeningen. Begin bij mijn armen nu een beetje verschil te zijn en daarmee heb ik nog lang geen afgetrainde armen. Maar het geeft wel energieen ja, het kost tijd, maar dat.investeer ik graag.
Dora88 schreef:Snap je hoor, ik ben ook de laatste die iedereen het sporten wil opleggen. Meestal weet iedereen wel wat voor hem of haar werkt en hoe die het moet aanpakken. Maar ik vind het altijd zo storend dat mensen zeuren hoe ze eruit zien, maar dan niks willen doen qua sport of gezonder eten, zonder dat ze zijn gehinderd door lichamelijke ongemakken zoals jou.
maar heb wel eens een stukje gezien.
Misschien een idee voor mensen die fitnes echt niet leuk vinden! Bodypump, Zumba of Pilates etc etc erg leuk! Je hebt echt zoveel mogenlijkheden bij de sportschool ipv alleen die apparten.
higgins schreef:Dora88 schreef:Mee eens met Kirr, ik dacht dat fitnessen ook altijd verschrikkelijk was, maar ben sinds maart fanatiek bezig en het is absoluut niet saai. Heb een fitnessprogramma met allerlei oefeningen. Begin bij mijn armen nu een beetje verschil te zijn en daarmee heb ik nog lang geen afgetrainde armen. Maar het geeft wel energieen ja, het kost tijd, maar dat.investeer ik graag.
En dat is toch heerlijk!
Maar helaas is dat niet voor iedereen zo. Het is niet zo zwart wit helaas...
En ik kan alleen voor mijzelf spreken. Maar na jaren van therapeuten en ook in revalidatietherapie te hebben gezeten kan ik wel zeggen dat het voor mij helaas niet zo werkt. Het geeft mij helemaal geen extra energie...
Daarom moet je ook voorzichtig zijn met je mening, stereotype denken is gevaarlijk.
En ik heb je alleen gequote hoor, mijn reactie is in het algemeen bedoeld
Kirrr schreef:Jammer dat je zo snel iets afketst...
Een uur op de loopband gaan staan in de fitness is idd retesaai.
Maar daar kom je dan ook nergens mee.
Ik heb ook niet gezegd dat je moet gaan fitnessen. Sporten doet al veel.
Of anders niet sporten en dan ook niet over je lichaam zeuren.
Tijd is een belachelijk excuus voor alles wat je niet wil doen.
Je krijgt net energie van te sporten, waardoor de rest ook beter gaat.
Het IS niet retesaai, jij kan het retesaai vinden. Dat is iets haal anders

Kirrr schreef:Heb er ook in het begin bijgezet dat er uitzonderingen zijn.. Die zijn er bij alles.
Wil zeker niet stereotype denken. Probeer altijd open minded te zijn.
Maar in dit topic is 95% van degene die zeuren over hun lichaam, mensen die er aan de andere kant ook niks willen aan doen.
Ik vind dat jammer, voor die personen zelf, ongelukkig/ontevreden zijn met dingen waar je iets kan aan veranderen.
Kirrr schreef:Heb er ook in het begin bijgezet dat er uitzonderingen zijn.. Die zijn er bij alles.
Maar in dit topic is 95% van degene die zeuren over hun lichaam, mensen die er aan de andere kant ook niks willen aan doen.
Ik vind dat jammer, voor die personen zelf, ongelukkig/ontevreden zijn met dingen waar je iets kan aan veranderen.
Kirrr schreef:Als je alleen buik en armspieren doet, dan heeft krachtttraining geen nut.
Je moet elke spier meenemen.
Damned schreef:Kirrr schreef:Als je alleen buik en armspieren doet, dan heeft krachtttraining geen nut.
Je moet elke spier meenemen.
Dat is toch ook niet waar? (niet dat ik alleen buik en armen doe, ik doe die alleen meer dan rug, schouders en benen) Dan zal je hele lichaam misschien niet in vorm komen (wat wel wordt opgevangen door de cardio) maar je traint er heus wel die spieren mee, en het zijn ook vooral die delen die ik strakker wil krijgen
_Anneke_ schreef:Kirrr schreef:Heb er ook in het begin bijgezet dat er uitzonderingen zijn.. Die zijn er bij alles.
Waar maar je uit op dat mensen er niets aan willen doen?
Tuurlijk gaat het niet vanzelf, maar elke dag 2 uur in een gym staan is ook niet realistisch hoor.
Ik had het idee dat dit topic was zodat mensen hun onzekerheid konden uitspreken en hier gelijken in konden vinden. Dat er een hoop niet zo onzeker hoeven zijn horen ze al vaak genoeg, dat je als je echt resultaat wilt je er veel meer werk in moet stoppen ook. Maar de meesten zeggen toch ook dat ze dat weten? Ik vind je harde woorden wel een beetje krap door de bocht en ook makkelijk gezegd.
Ik ben ook tevreden met mijn lichaam en loop zo in mn bikini het strand over, maar dat betekent toch niet dat ik ook mijn onzekerheden mag hebben? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er niets is waar jij onzeker over bent of bent geweest..?
higgins schreef:Ik denk dat iedereen wel ergens onzeker over is, of iets niet mooi vind aan zijn lichaam...
Elke dag 2 uur... dat heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit gaan doen ook![]()
Denk dat de meeste mensen dat niet redden.
1 a 2 keer in de week moet toch ook helpen
Benno08 schreef:goh meisjes tochwaarom zo veel aandacht aan uiterlijk vertoon? Just be your lovely self!
Ik heb wel makkelijk praten omdat ik slank ben, anderszijds heb ik dan geen taille en helemaal geen tieten![]()
Maar ah, ik wil gewaardeerd worden voor wie ik ben, niet hoe ik eruit zie...