Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 09:57

Bhriseis schreef:
Nou nee... Mijn buikje is nog niet helemaal weg -O-

Maar over een uurtje gaat Jillian daar weer aan werken ~~}>

Het allersupergeweldigste is dat ik me door de verandering van levensstijl onbeschrijflijk veel beter voel. Ik ben gewoon helemaal verliefd geworden op Jillian!

OMG :') Kijk eens even goed naar jezelf aub :')

Raponsje! Naar nederland! Mijn favorieten bokker komt naar NL :):) Waaaaaar ga je wonen? Kom bij mij in Den Haag wonen O:)

xDarkness

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:11

Ooooo als ik jullie allemaal zo hoor wil ik ook graag beginnen! Ben wel een beetje bang voor de spierpijn, maargoed, daar zal ik toch doorheen moeten ... Snel beter worden en het moet snel dinsdag zijn, dan kan ik ook beginnen, hihi.

Rapons, welcome back! Hoop dat je het hier in NL naar je zin zult gaan hebben.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:18

Goeie tip voor na Jillie of als je iets anders wilt. Net zo leuk, ook vergelijkbare oefeningen, maar net een tandje erbij: Nike training club app!

Doe ik nu na 30day shred, ripped in 30, 6week6pack en 1 week shred it with weights en bevalt bijzonder goed.

Ook voor mij op al Raponsjes vragen ja! Behalve het koken, want dat deed ik al erg lang gezond en zo clean mogelijk. En helaas qua kilos max 1.5 kwijt, maar de fotos spreken boekdelen na 5 maand jillie!

Toff nieuws rapons!!

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:22

Wat leuk dat je naar Brabant komt Raponsje, fijne provincie haha :D

Vandaag opnieuw beginnen aan de 30 day shred. Ben al aan het beteren qua gezond eten en ben al 1,3 kilo afgevallen daardoor in een kleine week tijd :) zo zie je eigenlijk wel hoe slecht die chips en koeken zijn voor je gewicht..

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:23

Ik ben al heeeeel blij hoor Phor! Maar ik zou nog steeds niet in bikini durven rondlopen in een openbaar zwembad... wat vast onzin is, en tussen mijn oren zit. Maar het gaat wel de betere kant op: ik ben niet meer verlegen om in ondergoed bij mijn vriend rond te huppelen, dus dat laatste spook krijg ik ook wel uit mijn hoofd :o (maar wel bedankt voor het compliment)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:32

Raponsje schreef:
Cindeeh schreef:
Welke provincie ga je wonen raponsje?

Brabant. Maar we weten nog niet in welke stad, dat gaan we hopelijk deze maand tijdens onze "vakantie" in Nederland uitzoeken.
Mijn ouders gaan is Rosmalen wonen.

Dat is 10 min vanaf mij. Je wilt dus een stad ipv dorp? Rosmalen is echt dorps :)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:35

Zo dag 3 zit er ook alweer op! :)
Het gaat wel steeds beter, makkelijker, maar begin ook mijn spieren steeds beter te voelen. :')

Bhriseis en Loesss, ben stiekem wel jaloers op jullie hoor! Al zo goed en toch ook best al lang bezig en ook al echt resultaat zien, ik wil ook haha! :P

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:36

Raponsje schreef:
Cindeeh schreef:
Welke provincie ga je wonen raponsje?

Brabant. Maar we weten nog niet in welke stad, dat gaan we hopelijk deze maand tijdens onze "vakantie" in Nederland uitzoeken.
Mijn ouders gaan is Rosmalen wonen.

Dat is 10 min vanaf mij. Je wilt dus een stad ipv dorp? Rosmalen is echt dorps :)[/quote]

Ik zeg Den Bosch dan!!!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:58

Ze komt gewoon naar Den Haag, ze weet het zelf alleen nog niet :):)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:07

_O-

Trouwens Mrijn: balen van gisteren! Veel plezier op je kangoeroedinges!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:21

_Marinke_ schreef:
Zo dag 3 zit er ook alweer op! :)
Het gaat wel steeds beter, makkelijker, maar begin ook mijn spieren steeds beter te voelen. :')

Bhriseis en Loesss, ben stiekem wel jaloers op jullie hoor! Al zo goed en toch ook best al lang bezig en ook al echt resultaat zien, ik wil ook haha! :P

Niks is voor niks! Wij zijn dan ook al 5 maanden (bijna) iedere dag aan t knallen! Dus volhouden en je komt er ook wel!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:32

Goedemorgen allemaal!
Ik meld me ook in dit topic. Ik ben sinds januari aan het lijnen, sinds februari pak ik de crosstrainer er weer bij en sinds 12 dagen ook nog de Shred van Jillian Michaels. Ben er helemaal wild van en het doet ook echt wat met mijn lijf.
Ik ga nu met dag 3 van level 2 bezig, maar had nog een vraagje. De laatste ab-oefening van level 2 is dat je vanuit plank-positie je been onder je lijf naar links of rechts beweegt. Jillian zegt dan dat deze oefening intense is, maar ik voel echt helemaal niets, nog geen buikspier. Iemand een idee wat ik fout zou kunnen doen?

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 11:33

Fitzroy schreef:
Goedemorgen allemaal!
Ik meld me ook in dit topic. Ik ben sinds januari aan het lijnen, sinds februari pak ik de crosstrainer er weer bij en sinds 12 dagen ook nog de Shred van Jillian Michaels. Ben er helemaal wild van en het doet ook echt wat met mijn lijf.
Ik ga nu met dag 3 van level 2 bezig, maar had nog een vraagje. De laatste ab-oefening van level 2 is dat je vanuit plank-positie je been onder je lijf naar links of rechts beweegt. Jillian zegt dan dat deze oefening intense is, maar ik voel echt helemaal niets, nog geen buikspier. Iemand een idee wat ik fout zou kunnen doen?

Dan heb je je kont teveel in de lucht steken :+ Dus echt zorgen dat je lijf van tenen tot schouders één rechte plank is en dan met je knie onder je lijf draaien. Dan voel je hem echt wel!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:35

Thx, Ukkiee, ik ga nu aan de slag en er direct op letten +:)+

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:52

Zo, na gister een dag over geslagen te hebben (ik heb een teennagel operatie gehad en die deed gister pijn en kon het niet helemaal opbrengen :o) Zometeen de shred doen, en dan vanmiddag heb ik mezelf beloofd een rondje te gaan hardlopen met Evy! Ik heb de nummers gedownload en zet ze nu op mn mobiel. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan, mijn weegschaal gaf een belachelijk cijfer aan vanochtend :(

Ik ga nu een week bijhouden wat ik eet en dan binnenkort naar een dietiste zodat zij mij een setje in de goede richting kan geven.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 12:40

En fitzroy, zorg dat je ramen recht onder je schouders staan

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 13:33

phormicola schreef:
Ze komt gewoon naar Den Haag, ze weet het zelf alleen nog niet :):)

Nee, Porrie we komen niet naar Den Haag. :')

We gaan in Den Bosch en Breda rond kijken en daar verblijven we ook tijdens onze vakantie.

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:01

okeej vandaag nieuwe start met body revolution! een hectische week achter de rug dus zojuist workout en cardio 1 weer gedaan. lekker!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:04

Sall schreef:
En fitzroy, zorg dat je ramen recht onder je schouders staan

Armen :+
Bedankt iPad.. :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:11

Hihi Sall

@Marinke: ik sluit me aan bij Loesje, gewoon doorzetten! Die maanden zijn voorbij gevlogen en voor je het weet zit elke dag sporten in je ritme. Veel posten erover helpt natuurlijk ook! Zie het als iets liefs dat je voor jezelf doet, je maakt er tijd voor en dat half uurtje is gewoon van jou. Op dagen dat je echt niet wil helpt dat natuurlijk niet, maar dan kijk je wat motivational prentjes :+

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:14

Ik ben nu al heel blij ermee, kijk ook alweer uit naar morgen wanneer ik weer mag! :D
Ben ook hééél benieuwd hoe snel ik zelf resultaat ga merken, en de stok achter de deur van het feestje van mijn ouders is voor nu het begin natuurlijk al heel goed om het echt vol te houden. Denk ook dat als het eenmaal in je ritme zit (en dat heeft gewoon tijd nodig, net zoals dat je echt resultaat gaat zien) het alleen maar nog makkelijker en leuker word. Maar daarom ben ik stiekem al wel een beetje jaloers op jullie dat jullie al zo ver zijn hahah! En daarbij zijn jullie ook een goed voorbeeld hihi! :D

Ik bedoel het absoluut niet negatief ofzo hoor! :)
En heb ook overlegd met de Fysio, die vond het ook alleen maar goed en positief dat ik hier nu mee bezig ben haha!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:21

Ik vind het een leuk compliment hoor, want zonder dit topic had ik al lang opgegeven (en sowieso niet gedacht dat ik nu nog bezig zou zijn)!

Maak vooral foto's! Ik dacht dat het resultaat niet noemenswaardig zou zijn, maar toen ik amper nog centimeters verloor zag ik wél verschil op de foto's :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:34

Ik heb net een sollicitatie brief ontvangen een jongen van 18.
Hij heeft een spierpercentage van 84% en wil graag op de sportschool komen werken.

Afbeelding

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:39

Pfoe...net weer workout 5 van Body relovution gedaan en hij is nogsteeds zwaar! Ik ben er dan ook voor mezelf uit dat ik week 6 nog een keer extra ga doen, dan maar een week later klaar. Workout 5 (met name circuit 3 met de armen)valt me nogsteeds vies tegen en ik zou hem nog maar 1x hoeven doen -O- Workout 6 gaat me wel aardig af, wel zwaar maar niet zoals 5.

Schnappie; Leuk dat je ook Body Revolution doet! Welke week zit jij nu? Knap dat je 2 workouts aandurft op een dag, dat red ik niet+dat ik al de hele dag loop op mijn werk!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 14:41

Raponsje schreef:
Ik heb net een sollicitatie brief ontvangen een jongen van 18.
Hij heeft een spierpercentage van 84% en wil graag op de sportschool komen werken.

[ Afbeelding ]

Hahahahaha! _O- Ik weet helemaal niks van spierpercentages, maar daarvan weet ik dus zelfs dat dat niet klopt :P
Eigenlijk zouden we een facepalm smiley moeten krijgen hier :)*