Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KletsKoekje

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:23

Goh, ik zit het topic weer van begin af aan te lezen, en toen las ik narcose *SCHRIK* Oh , dat lijkt me echt doodeng dat moment.. Hoe ervaarden jullie dat?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:32

Ik heb geen narcose gehad :) ben plaatselijk verdoofd en kreeg een roesje! Top oplossing! 1 u na de operatie stond ik buiten mijn sigaretje te roken en konden we op naar huis :D

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:39

@Kletskoekje: Ik ben dus naar de Velthuis Kliniek in Hilversum gegaan. En zeer tevreden tot dusver!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:46

Jij bent volgende week aan de beurt of niet pinda dipje? :) heel veel succes! En alvast beterschap! En vooral genieten van je eind resultaat!!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:54

Velthuis kliniek heb ik inderdaad bekeken en heel goed gevoel bij. Goed uigelegd en heel uitgebreid. Wel een van de duurdere tot nu toe wat zou betekenen dat ik nog even door moet sparen of (gedeeltelijk) moet financieren...
Ik zit er al zooooooo lang mee dat ik het liever vandaag wil dan morgen, maar van de andere kant heb ik natuurlijk nog tijd zat. Maar op de een of andere manier wil ik graag nu stappen zetten.

Zie momenteel ff door de bomen het bos niet meer , maar heb nu 2 klinieken op mijn lijstje staan

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:05

Welke klinieken heb je op je lijstje? :)

Denk evengoed rustig na en plan desnoods meerdere consulten! Beter 3 maanden langer wachten voor een goede kliniek dan te overhaast en geen gewenst resultaat! :)

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:08

Vind het wel jammer dat de helft van de klinieken consult kosten rekenen. Die worden dan wel in mindering gebracht op de rekening, maarja als ik meerdere consulten wil, of toch naar een ander ga vind ik dat zonde geld.

Velthuis , Bergman en nu kwam ik net Michail via jou tegen Loez

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:14

Ik heb voor mijn consulten niets hoeven betalen! :) is nu 2 jaar terug!

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:42

Ik had bij zowel Bergman, accz als Velthuis een afspraak staan. Bij de eerste twee verliep de communicatie direct al stroef - wijzigen van afspraken, geen inzage in de agenda op een andere vestiging - terwijl bij Velthuis alles heel vriendelijk en geordend verliep. Bovendien sprak het extra fysiotherapie-programma mij ook wel heel erg aan en het vooraf al beginnen met pijnstillers. Heb dan ook slechts 1 consult gehad en direct mijn keuze gemaakt.

De mensen die ik tnt heb gesproken waren gemiddeld binnen 4 a 5 dagen pijnvrij, dat schijnt mede te danken zijn aan de fysiotherapie waar je een paar weken van te voren al mee begint waardoor het herstel simpelweg sneller verloopt.

Mijn operatie is volgende week maandag.... Zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen. Stom genoeg ben ik in de 1e plaats als de dood voor het infuus (prikangst) :')

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:47

Infuus was ook mijn grootste issue! Daar heb ik dan ook de hele operatie last van gehad :'). Zelfs de plaatselijke verdovingsprikjes vond ik minder erg! Ik en spuiten is geen goede combi :D

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:50

Blij dat ik niet de enige ben met zo'n irreële angst. Zal mij benieuwen... Had uit voorzorg gevraagd of mijn man (zelf verpleger) bij mij mag blijven totdat ik roesje krijg, dat stelt me iets gerust... helaas is dat niet toegestaan om de verkoeverkamer steriel moet blijven. PC moest er vreselijk om lachen; Complete operatie en je ziet het meest op tegen het infuus :')

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 05:02

Logisch vind ik, dat is vrijwel het enigste wat je bewust mee maakt van je operatie :j ! Komt goed!! Denk maar aan mooie lingerie setjes en leuke bikini's of jurkjes :D uiteindelijk is dat rotinfuus het dubbel en dwars waard!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:53

Zijn er ook mensen die het in het ziekenhuis hebben laten doen? Iemand die ik ken heeft het daar wel laten doen en die was voor zover ik weet wel tevreden.

Het enige waar ik bang voor ben is het litteken. Blijft het litteken altijd duidelijk zichtbaar?

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 21:47

Bij mij zie je wel een streepje ja! Maar valt precies in de vouw zeg maar! :) dus met een bh of bikini zie je niets. Als ik gewoon sta ook niet trouwens! Moet echt naar achter buigen om mijn littekens te zien!

Reiniera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 20:10

Ik heb het in een ziekenhuis laten doen. Medisch centrum Alkmaar. Dik tevreden over. Ik moest 1 nachtje blijven. Litteken is net wat loez zegt.

Dames, voor dat ik onder narcose ging werd er een soort strip met kleine naaldjes op me voorhoofd geplakt. Kregen jullie dat ook? En waarvoor is dat, hersenactiviteit?

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 14:48

Ik durf eindelijk. Heb voor mezelf besloten dat ik het volgend jaar zomervakantie laat doen.... Nu heb ik verschillende mensen gesproken die een borstvergroting hebben laten doen... De 1 zegt naar een privekliniek en de ander zegt naar het ZKH... Ik twijfel ontzettend. Zoals ze het bij Velthuis doen spreekt me ontzettend aan. Maar ook daar heb ik verschillende dingen over gehoord... Dat op de borstspier beter is ipv eronder. Dit omdat ze de protese gelijk ziet zitten als je je borstspier beweegt of gebruikt... Ik zie door de bomen het bos niet meer.... Dus HELP!!!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 15:03

Ik heb de protheses onder mijn spieren. Ik ben smal van stuk, dit houdt in dat je de protheses te goed zou zien zitten als deze boven de spier gezet zouden worden!

Nu ziet het gewoon heel natuurlijk uit!

Zoek voor jezelf een fijne kliniek uit en ga pp je eigen gevoel af!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 15:24

Ik ook onder de spier :j nou ik zie ze niet zitten hoor haha en ik ben 1,70 en weeg 60 kilo dus gewoon normaal gewicht.. Ik ben bij Velthuis geweest.

Kan niet wachten tot ik weer mag _O- hahaha!!

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 15:27

Ga je nog een keer dan BertBaley?

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 15:31

:j sowieso.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 15:33

hoeveel had je erin? en wat voor cup maat heb je nu?

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 15:35

325 cc, 70D/E

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 15:38

ja en een d of e cup met silleconen komt nog anders over dan echte borsten, het valt altijd wat terug.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 15:40

Ja idd :j ik had gewoon wat meer gewild, maarja dat weet je ook allemaal niet van te voren :D
Dan nog maar een keer :P

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 15:43

Hier nog steeds super tevreden.

van 75AA naar 75E gegaan, maar oogt meer als volle C ongeveer.