Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JasmijnJoy schreef:Ik had nog ene vraag, komen eetstoornissen zomaar? Of krijg je dat wanneer er mentaal, of lichamelijk of allebei iets is gebeurt. Waardoor je een beetje van het pad af raakt?
JasmijnJoy schreef:Kan ik iemand een pb sturen met daarin een vraag?
F_Orumster schreef:Hoe voorkomen jullie de foute buien ( ben van de stoornis vinger in de keel). Soms ben.ik sterk genoeg, soms gaat het verkeerd...
Vind het zelf ook stom en weet heus beter, maar.sommige buien zijn sterker...
F_Orumster schreef:Hoe voorkomen jullie de foute buien ( ben van de stoornis vinger in de keel). Soms ben.ik sterk genoeg, soms gaat het verkeerd...
Vind het zelf ook stom en weet heus beter, maar.sommige buien zijn sterker...
JasmijnJoy schreef:Ik had nog ene vraag, komen eetstoornissen zomaar? Of krijg je dat wanneer er mentaal, of lichamelijk of allebei iets is gebeurt. Waardoor je een beetje van het pad af raakt?
Broccoli schreef:Wel ben ik ervan overtuigd dat je een eetstoornis ergens voor nodig hebt. Ik gebruikte mijn eetstoornis bijvoorbeeld als pantser, ik haalde zelfvertrouwen uit mijn eetstoornis en het leidde me af van wat er werkelijk aan de hand was..
Broccoli schreef:'t Is zeker a way of coping! En wat jij schreef komt me bekend voor over je studie... Ik moest heel veel presentaties doen en dan durfde ik gewoon echt niet. Door m'n eetstoornis kon ik het wel. Puur omdat het me niet meer interesseerde omdat ik de hoeveelheid kcal belangrijker vond.