ik heb een prima gewicht, zou zelfs een kilo (aan spiermassa) bij mogen dus ik ben lekker aan het trainen en gezond en genoeg eten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik heb een prima gewicht, zou zelfs een kilo (aan spiermassa) bij mogen dus ik ben lekker aan het trainen en gezond en genoeg eten
14 jaar/171 cm/56 kilo
Cayenne schreef:horsesm schreef:Mijn bmi is 27.5.. Te hoog ben ik me ook zeer bewust van
1.81 lang
18 jaar
90 kilo
Je bent nog wat in de groei, dus heel veel te zwaar vind ik je eigenlijk niet?
Ik was al voor m'n 16e uitgegroeid hoor (zo rond m'n 14e eigenlijk) en de meeste meiden groeien daarna sowieso niet veel meer, 18 is wel heel oud om nog te groeien. Dan groei je misschien nog in de breedte, maar dat zou alleen maar meer in gewicht zijn!

44Myrthe44 schreef:nienke_H schreef:Mijn BMI is 15,8
Ben 15 jaar en 1,72
Flink telicht;s
Jakkes, ik heb in wat topics van je gekeken, maar je bent één en al bot! Ik vind het gewoon bijna eng om te zien...
Loop je al bij een diëtiste?
)
44Myrthe44 schreef:nienke_H schreef:Mijn BMI is 15,8
Ben 15 jaar en 1,72
Flink telicht;s
Jakkes, ik heb in wat topics van je gekeken, maar je bent één en al bot! Ik vind het gewoon bijna eng om te zien...
.44Myrthe44 schreef:nienke_H schreef:Mijn BMI is 15,8
Ben 15 jaar en 1,72
Flink telicht;s
Jouw reactie is jakkes. Enig idee dat je iemand met zulke reacties harstikke onzeker kan maken?
Wat kun je mooi zingen trouwens!