Vind jij je lengte prima?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 22:35

NeverGiveUp schreef:
Jawel je kan allebei je poten breken en dan ben je een paar cm korter.

Lijkt me pijnlijk om bij jezelf te doen :wow: :=

Kippesoep

Re: Vind jij je lengte prima?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 22:38

ik ben 1,74 en vind mezelf best klein :'( ik zou graag een paar cm erbij hebben, 1.78 ofzo

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 22:39

ik ben zo klein, ik ben zo klein, 'k zou zo allemachtig graag een beetje groter zijn :)ddd
Als volwassen persoon van de volle 1m50 vind ik dit liedje wel behoorlijk toepasselijk op mezelf :P

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 22:55

Pieter25 schreef:
NeverGiveUp schreef:
Jawel je kan allebei je poten breken en dan ben je een paar cm korter.

Ja hee wie mooi wilt zijn!

Nee hoor, als ik 1.75 was zou ik niet korter willen zijn, ik vind dat mooi. :)

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:04

NeverGiveUp schreef:
Pieter25 schreef:

Ja hee wie mooi wilt zijn!

Nee hoor, als ik 1.75 was zou ik niet korter willen zijn, ik vind dat mooi. :)

hahaha klopt :')
1.75 is een mooie lengte voor een meid :o

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:05

Nou hoor je dat x_Kaat_x ? :D

Als Pieter het zegt! :P

Xstephanie5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:21

Ik ben 177 ofzo, maar vind het wel lang, want ben nu eigenlijk al te groot voor m'n e-pony, of het ziet er iig niet echt mooi meer uit. (maar dat is misschien ook wel omdat ik niet de aller dunste ben)

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:28

Samir schreef:
Eventjes voor de lange dames onder ons: waar kopen jullie je kleding?

Ik moet veel zakelijke (en betaalbare) kleding hebben. Helaas bij winkels als H&M, C&A etc. passe de broeken/colberts mij niet.... Iemand tips? Ik ga ook wel kijken bij WE, Zara, Bershka etc. maar daar past he ook niet altijd. :(

Kijk eens op Zalando, gratis verzending en prima betaalbare broeken.
Ik haal daar zelf meestal mijn broeken vandaan met lengtemaat 36.
Past hij toch niet, doe je hem zo weer retour.

Ik ben overigens 1m82.
Mijn vriend is 1m95, waar erg blij om ben.
Schoenmaat is 40/41 en die vind ik prima, zelfde als mijn kledingmaat 36.

Ik rijd gewoon op een pony hoor, een haflinger :)

'Vroeger' vond ik lang zijn verschrikkelijk, het is nog niet leuk maar ik heb het inmiddels geaccepteerd.
Hakken draag ik heel af en toe.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:40

Ik ben 1.73 en zou beslist niet langer willen zijn.
Het liefst zou ik 1.70 zijn eigenlijk :P

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:44

ik tik net de lat aan bij 1.63m. ik ben 19 jaar, en altijd en overal de kleinste. ik ben er ook vaak mee gepest op de middelbare en ben dus zeker niet tevreden met mijn lengte.
Gelukkig kun je als 'kleintje' het nog wel een beetje verdoezelen door jezelf gewoon goed op hakken te leren lopen. maarja, als je die dan weer uit doet valt het des te meer op hoe klein je bent :=

Lang zijn lijkt me moeilijker, dat kun je eigenlijk totaal niet verbergen..

Achja.. we moeten het doen met wat we hebben he? :(:)

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:47

Ik ben 1.81 vind het prima! Modellen maatje en hakken aan en het lijkt alsof ik op stelten loop :D
Broeken kopen is alleen wel onhandig, en een klein beetje minder leuk met vriendje die wat kleiner is. Gelukkig is hij hartstikke lief en geeft hij er niets om :+

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:53

Ik ben 1.87 en heb er niet heel veel problemen mee. Vind het wel jammer dat ik niet echt hakken kan/wil dragen omdat ik me dan écht heel groot voel. Vriend is een paar cm kleiner, dat vind hij wel jammer maar geen groot probleem.

@ Samir, bij Shoeby Fashion en Lake Side slaag ik vaak :3

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:58

Ik ben 1.76 en vind dat best ok... maar als ik had mogen kiezen, was ik een paar cm kleiner geweest :)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 00:00

ik ben 1.70 en daar ben ik helemaal blij mee! het is langer dan de gemiddeld, maar ook niet zo dat ik niet boven iedereen uittoren en ik ga zeker een man vinden die langer is dan ik :D
verder kan ik op de meeste paarden wel, ik heb wel lange benen, maar niet ergerlijk lang, dus ik kan op elk paard vanaf e-pony tot 1.80 ongeveer. vanaf dan ga ik er te klein uitzien denk ik :') maar ik ben dus heel blij met mijn lengte. En trouwens, lengte is ook zoiets waar je maar heel erg moeilijk wat aan kunt doen, dus het lijkt me vervelend als je dat echt vervelend vindt :(:)

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 00:39

ik ben 1,72 maar zou er best 5/10 cm bij willen hebben :) altijd handig bij volleybal met aanval enz haha
enige voordeel nu is dat ik nog gewoon makkelijk op mijn D pony's pas en dat ze niet verkocht of wat dan ook hoeven te worden door mijn lengte

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:20

Samir schreef:

Ik moet veel zakelijke (en betaalbare) kleding hebben. Helaas bij winkels als H&M, C&A etc. passe de broeken/colberts mij niet.... Iemand tips? Ik ga ook wel kijken bij WE, Zara, Bershka etc. maar daar past he ook niet altijd. :(

C&A, Esprit (EDC), Sting en bij Shoeby kan ik met lang zoeken vaak wel een broek vinden, met hulp van de net iets te vriendelijke iet wat opdringerige verkopers :=
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 21-02-13 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 17:03

Samir schreef:

The sting :j en de macdenim voor spijkerbroeken :D

nerina_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:11

Dimphyl schreef:
ik tik net de lat aan bij 1.63m. ik ben 19 jaar, en altijd en overal de kleinste. ik ben er ook vaak mee gepest op de middelbare en ben dus zeker niet tevreden met mijn lengte.
Gelukkig kun je als 'kleintje' het nog wel een beetje verdoezelen door jezelf gewoon goed op hakken te leren lopen. maarja, als je die dan weer uit doet valt het des te meer op hoe klein je bent :=

hihi, ik win van je met klein zijn. Ik ben 1.47m en 19 jaar. Oke, nu is het niet helemaal eerlijk omdat ik Chinees ben... (nu ken ik wel een vriendin en die is 1.58 m en die is wel echt Nederlands, we worden samen de smurfen genoemd op school)
Ik zou wel iets groter willen zijn, iets van 1.66m. Maar ja het gras is altijd groener aan de andere kant...

Trouwens, veel jongens vinden het toch wel schattig als je kleiner bent. Eerst had ik een lichte hekel aan dat woord, maar ja voor de jongens kun je die soms goed gebruiken. Vooral als je zegt dat alleen hij dat mag zeggen. :)

Ik vind trouwens wel dat het ook wel wat voordelen heeft hoor. Ik hou van pony's en ik kan altijd op pony's blijven rijden. :D

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:14

NeverGiveUp schreef:
Nou hoor je dat x_Kaat_x ? :D

Als Pieter het zegt! :P

:')

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:09

nerina_97 schreef:
Dimphyl schreef:

hihi, ik win van je met klein zijn. Ik ben 1.47m en 19 jaar. Oke, nu is het niet helemaal eerlijk omdat ik Chinees ben... (nu ken ik wel een vriendin en die is 1.58 m en die is wel echt Nederlands, we worden samen de smurfen genoemd op school)
Ik zou wel iets groter willen zijn, iets van 1.66m. Maar ja het gras is altijd groener aan de andere kant...

Trouwens, veel jongens vinden het toch wel schattig als je kleiner bent. Eerst had ik een lichte hekel aan dat woord, maar ja voor de jongens kun je die soms goed gebruiken. Vooral als je zegt dat alleen hij dat mag zeggen. :)

Ik vind trouwens wel dat het ook wel wat voordelen heeft hoor. Ik hou van pony's en ik kan altijd op pony's blijven rijden. :D

wauw, ik voel me groot opeens, haha!
maar met 1.47, sorry dat ik het vraag, maar hoe doe je dat dan met kleding? Lijkt me moeilijk om 'volwassen' kleding te vinden in die maten?
Ik heb dat namelijk ook al met schoenen, maat 35/36, is al heel moeilijk, met kleding lijkt me dat nog moeilijker..

En jongens die het schattig vinden, dat is wel zo inderdaad!! :D

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:10

ik ben 1.70 en vindt het een prima lengte!
Niet te klein, maar ook weer niet te groot

nerina_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:29

Dimphyl schreef:
nerina_97 schreef:

wauw, ik voel me groot opeens, haha!
maar met 1.47, sorry dat ik het vraag, maar hoe doe je dat dan met kleding? Lijkt me moeilijk om 'volwassen' kleding te vinden in die maten?
Ik heb dat namelijk ook al met schoenen, maat 35/36, is al heel moeilijk, met kleding lijkt me dat nog moeilijker..

En jongens die het schattig vinden, dat is wel zo inderdaad!! :D

Haha, kan me voorstellen dat je je groot voelt. Zal wel even leuk voelen denk ik. ;)
Mag je best vragen hoor over kleding. En het is inderdaad niet heel makkelijk. Nu ben ik ook nog heel simpel qua kleding, hou het liefst van basic. Dus niet al te veel frummels en dingen. Ik heb vaak xs of s en heel soms xxs. Dat allemaal bij elkaar maakt het wel dat ik er vaak jonger uit zie dan dat ik ben.. wordt meestal 16 of iets geschat. Dus ik ga nog een keer proberen om iets "volwassener iets" te vinden, is inderdaad lastig.

Schoenen is al helemaal een ramp. Heb dezelfde maat als jij. En een beetje leuke (redelijk normaal geprijsde) schoenen zonder " rose prinsessen" of "lelli kelly schoenen" zijn wat schaars. Trouwens, mocht je ooit een wereld reis naar het oosten maken. Neem niet al te veel schoenen mee. Daar kun je hele winkels vol vinden met alleen maar 35/36 voor maar 30 euro. Die hebben hakken voor ons en zijn ook hoog. :D

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:40

Ik ben 1.68 maar ik zou liever 1.75 zijn, vind ik een mooie lengte :))

Loshana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:43

Ik ben 1.84 en 18 jaar. Toen ik jonger was vond ik het echt vreselijk om zo lang te zijn. Elke opmerking van 'goh, wat ben jij lang' was elke keer weer vervelend. Inmiddels kan ik prima leven met mijn lengte. Broeken en andere kleding kopen vind ik ook niet heel moeilijk om te vinden. Ookal vind ik het niet zo heel erg, als ik de keuze had zou ik toch liever wel 10 cm kleiner zijn haha :p

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:45

nerina_97 schreef:
Dimphyl schreef:

Ik ben 1.49 en hartstikke kaaskop :D heb geen dwerggroei dus ben gewoon heel klein en in verhouding voor zover dat kan voor zo'n kleintje.