Sta er ongeveer 15 minuutjes onder, vind douchen echt fijn kan er lekker door ontspannen.
En idd friends_f_e douchen als je in een verdrietige bui bent is ook heerlijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lara_Silver schreef:Ik douche in de winter om de dag, moet er niet aan denken wat iedere dag douchen met je huid doet. Ik was me wel iedere ochtend. In de zomer douche ik iedere dag, lekker onder het lauwe water maar gebruik ik enkel douchegel waar het nodig is en om de dag het hele lichaam. Wij hebben hier heel veel kalk in het water en daar word mijn huid droog van, tot jeuken aan toe. Verder sta ik zo'n 2 tot max 5 minuutjes eronder, ligt eraan of ik mijn haren was/scheer.
imd schreef:Lara_Silver schreef:Ik douche in de winter om de dag, moet er niet aan denken wat iedere dag douchen met je huid doet. Ik was me wel iedere ochtend. In de zomer douche ik iedere dag, lekker onder het lauwe water maar gebruik ik enkel douchegel waar het nodig is en om de dag het hele lichaam. Wij hebben hier heel veel kalk in het water en daar word mijn huid droog van, tot jeuken aan toe. Verder sta ik zo'n 2 tot max 5 minuutjes eronder, ligt eraan of ik mijn haren was/scheer.
Heeft kalk daarmee te maken? Sinds ik verhuisd ben heb ik zo'n droge gezichtshuid, veeeeel erger dan eerst.. En hier zit ook meer kalk in het water inderdaad..
Ik douche trouwens afhankelijk van mijn schema (of ik wel of niet ergens heen moet) iedere dag of om de dag, heel soms 2x op een dag.. Haren was ik minder vaak. En qua lengte verschilt het tussen 5 en 15 minuten ongeveer..

sunshine schreef:Dat moet ieder ook voor zich weten, maar ik mag toch best aangeven dat ik me daarover verbaas en dat het verspilling is( want dat is het gewoon ).
Ik hoop gewoon dat deze mensen zich daar bewust van worden