Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:Dat kan. Maar in ieder geval geen rare scheve lijnen die niet even dik/dun zijn, zoals ik hier al voorbij heb zien komen. Maar ik ga op i-net nog even op zoek naar ervaringen
xmarliez schreef:AnneXxX schreef:Naar verloop van tijd? Dit is 2 weken
kan misschien ook wel te maken hebben gehad met het zalfje wat ik van de dokter had..
Ja bij sommige duurt het langer (ongeveer een jaar) en bij sommige is het al vrij snel. Ik ken ook iemand die na 2 weken met blauwe eyeliner liep terwijl het zwart gezet was.
Ik zou daar persoonlijk echt niet blij van wordenmaar dat had misschien voorkomen kunnen worden door duidelijke na foto's van eerdere klanten te vragen? Dan moet het al volledig hersteld zijn dus is de foto vaak van 2 weken of langer.
Ik adviseer mensen altijd naar een apparaat van MB Cosmetics, daarvan weet ik zelf dat de pigmenten 100% goed zijn en goed blijven. Daarom heb ik 4 uur in de auto gezeten naar Oostburg (http://www.mooizolon.nl) omdat ik niet door een ander apparaat gedaan wilde worden. En ben blij toe want het zit na een jaar nog steeds zoals het toen gezet is, inclusief de kleur die is nog steeds even mooi.
AnneXxX schreef:Maar zal het, ben nu pas 1x geweest, met de nabehandeling denk je wel wat zwarter worden?
Als ik kijk hoeveel er na die ene keer nu is blijven zitten heb ik wel het idee dat mijn huid het goed vasthoudt.
) 
Cynthiaaapje schreef:Ik ga naar holwierde.. Dat is me goed bevallen! De 31ste heb ik nabehandeling wenkbrauwen en Eyeliner staan..
annastasia schreef:Vandaag wenkbrauwen en eyeliner laten doen. Mén wat had ik last van die eyeliner.
Bij thuiskomst zag ik ook dat er een behoorlijke plek in m'n colbertje zat, die direct in de wasmachine gedaan, hopelijk gaat het er nog uit.
Emla creme had ik niet echt het idee dat dat heel erg hielp, voelde het allemaal nog behoorlijk.
Nu even afwachten hoe het blijft zitten.
iemand nog suggesties?
xmarliez schreef:Needje schreef:Maar je kan wel een goed apparaat hebben, maar als de pigmenten niet pakken dan maakt dat ook weinig uit lijkt mij.
Nee ken ik niet GamblersCup.
Deze firma ontwikkeld al jaren zelf de pigmenten en waren de eerste in Nederland met PMU. Doordat de zelf de pigmenten ontwikkelen en die door de jaren steeds beter hebben gemaakt kunnen ze nu met zekerheid zeggen dat de pigmenten écht goed zijn en blijven.
annastasia schreef:Ben bang dat ik straks geen PMU meer op m'n wenkbrauwen heb zitten.
Afgelopen zaterdag laten zetten.
Moest ze paar keer per dag insmeren met ''vaseline'', maar tijdens het opsmeren komt er wel eens een korstje mee en als die eraf is dan zit er helemaal niets onder........