Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:@Loes: Jep 9,95 en de stof voelt aan als heel dunne jeans. Ze hadden ze ook in andere tinten blauw. Ik had de witte eens geprobeerd in een stoere bui en vond ze echt fantastisch zitten. Ik vond dat mijn benen er ook wel goed uitzagen in die broek, in tegenstelling tot in andere bleke kleurtjes. Het is een skinny maar voelt een tikkeltje stretch aan, zodat het iets meer comfy is dan een gewone stretch en ze verkochten ze in dezelfde periode als nu, alleen dan vorig jaar. Mocht je ze zien hangen, gewoon een keer proberen!
Is dat hempje dan zo'n body die je tussen je benen dichtdoet? Ik ga volgende week naar de hema dus nu móet ik dat ding gewoon aanschaffen![]()
Ik zie vandaag dat er verschillende adertjes gesprongen zijn in mijn gezicht en hals, dus ik heb gisteren best hard doorgeduwd tijdens de shredVandaag maar es beter op mijn ademhaling letten.
Ik hoop dat je je snel beter voelt phorEten met een platliggende spijsvertering is VRESELIJK. Ik hoop dat het sporten helpt!
Neroo schreef:Hoi dames!
Even een kort berichtje van mij. Even laten weten dat ik nog leef na 4 dagen carnaval.
Vanavond nog en dan morgenavond weer shredden!
Leef al 4 dagen op broodjes ei en frietNet even gemeten en qua cm en gewicht niks bijgekomen, dus dat is mooi!
Ik ben er morgenavond weer! Alle alcohol eruit zweten
phormicola schreef:Daar kom je ook niet van aan hoor
Loesss schreef:Neroo schreef:Hoi dames!
Even een kort berichtje van mij. Even laten weten dat ik nog leef na 4 dagen carnaval.
Vanavond nog en dan morgenavond weer shredden!
Leef al 4 dagen op broodjes ei en frietNet even gemeten en qua cm en gewicht niks bijgekomen, dus dat is mooi!
Ik ben er morgenavond weer! Alle alcohol eruit zweten
Aaaah kei leuk meid! Geniet er lekker van.
Kan je maag het nu wel handelen dat soort dingetjes eten?
BTW: ik was ook geen gram aangekomen na mijn weekendvreetfestijn!
phormicola schreef:Ik ben ne wakker van een spontaan dutje voor de kachel, op de grondIpv studeren heb ik 2 uur lang liggen pitten op het tapijt
Ik weet niet of ik vandaag nog aan een hele workout kom, ik heb geen idee waarom ik me zo voel