Ripped in 30 van Jillian Michaels. Doe je ook mee?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Re: Ripped in 30 van Jillian Michaels. Doe je ook mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 09:07

Bedankt meiden :) Ik ga vandaag wel proberen twee workouts te doen om gister in te halen, ik heb vandaag toch niks te doen :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 10:56

@Loes: Jep 9,95 en de stof voelt aan als heel dunne jeans. Ze hadden ze ook in andere tinten blauw. Ik had de witte eens geprobeerd in een stoere bui en vond ze echt fantastisch zitten. Ik vond dat mijn benen er ook wel goed uitzagen in die broek, in tegenstelling tot in andere bleke kleurtjes. Het is een skinny maar voelt een tikkeltje stretch aan, zodat het iets meer comfy is dan een gewone stretch en ze verkochten ze in dezelfde periode als nu, alleen dan vorig jaar. Mocht je ze zien hangen, gewoon een keer proberen!
Is dat hempje dan zo'n body die je tussen je benen dichtdoet? Ik ga volgende week naar de hema dus nu móet ik dat ding gewoon aanschaffen :P

Ik zie vandaag dat er verschillende adertjes gesprongen zijn in mijn gezicht en hals, dus ik heb gisteren best hard doorgeduwd tijdens de shred :') Vandaag maar es beter op mijn ademhaling letten.

Ik hoop dat je je snel beter voelt phor -O- Eten met een platliggende spijsvertering is VRESELIJK. Ik hoop dat het sporten helpt!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:26

Bhriseis schreef:
@Loes: Jep 9,95 en de stof voelt aan als heel dunne jeans. Ze hadden ze ook in andere tinten blauw. Ik had de witte eens geprobeerd in een stoere bui en vond ze echt fantastisch zitten. Ik vond dat mijn benen er ook wel goed uitzagen in die broek, in tegenstelling tot in andere bleke kleurtjes. Het is een skinny maar voelt een tikkeltje stretch aan, zodat het iets meer comfy is dan een gewone stretch en ze verkochten ze in dezelfde periode als nu, alleen dan vorig jaar. Mocht je ze zien hangen, gewoon een keer proberen!
Is dat hempje dan zo'n body die je tussen je benen dichtdoet? Ik ga volgende week naar de hema dus nu móet ik dat ding gewoon aanschaffen :P

Ik zie vandaag dat er verschillende adertjes gesprongen zijn in mijn gezicht en hals, dus ik heb gisteren best hard doorgeduwd tijdens de shred :') Vandaag maar es beter op mijn ademhaling letten.

Ik hoop dat je je snel beter voelt phor -O- Eten met een platliggende spijsvertering is VRESELIJK. Ik hoop dat het sporten helpt!

Ooooh echt eens kijken, want deze jeans voor 9,95 en mijn zwarte 9.95 zitten me echt super. Hoop de witte ook eens te vinden dan :). Zeker na mijn ripped body moet ik het wel aankunnen een witte jeans.

Nee hoor gaat niet tussen mijn benen. Het is deze: http://www.hema.nl/winkel/dames-en-here ... -(21500199)

Maar dan heb ik zwart en wit. Zitten heerlijk en kruipen niet op!

Ai naar van die adertjes. Komt dat echt door ademhaling? Klinkt eng.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:34

Hey damens!

Die hempjes zitten echt heerlijk! Heb ze ook wel eens aan :)

Ben nog niet begonnen met ripped omdat ik het shredden nog niet heb afgerond. Maar level 3 is voor mij lichamelijk niet te doen.
Is de ripped hier beter in? Ik doel dan op het niet springen, geen oefeningen op de knieen of onderarmen. Die oefeningen kan mijn lichaam helaas niet aan :(

Dus ben even benieuwd hoe Ripped hier in is?

Hebben jullie trouwens de dvd besteld of is ie ook via youtube te kijken?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:35

Oh bedankt voor de tip, volgende week wil ik ook zo'n dingetjes *\o/*
En lieverd zelfs al zou je niet rippen, dan nog pas je perfect in een witte broek: je hebt een heel mooi lijntje!

die adertjes zijn niet zo erg, ik voel het nooit wanneer ze knappen, maar nadien zie ik dan soms bijna paars (voor enkele dagen :') ) Nu zijn het enkel piepkleine adertjes en niet zo veel als anders, dus nu wel uitkijken. Als ik niet flink ademhaal komt er teveel kracht op mijn hoofd ofzo, als ik moet overgeven zie ik ook altijd paars nadien :P Dan lijk ik wel een Star Trek-alien ofzo.

En Monster: tot nu toe is de ripped erg weinig hupsen en springen, je kan het es proberen! Misschien is dat wel de oplossing

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:35

@Monster: die zijwaartse buikspieroefening waarbij je op je elleboog leunt zit ook in de eerste week van Ripped. Ze geeft daarbij wel een optie voor een zwaardere variant waarbij je op je hand steunt ipv op je elleboog. Verder weet ik het nog niet, want zo ver ben ik nog niet.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:05

Ga gewoon een keer kijken dan. Staat Ripped op youtube?

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:07

Monster_tos: ik zou voor dat je begint inderdaad even de levels doorkijken.
Nee staan niet op youtube maar als je ze googled kun je ze wel vinden :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:08

Alleen level 1... Voor de rest ga ik vriendje even lief aankijken :))

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 14:15

*meldt zich kort*
Je kunt alle vier levels op internet vinden, als je goed zoekt. Ook zonder ze te hoeven downloaden. ;) Ik ben alleen net begonnen met level 2 van de 30 day shred, dus ben er nog lang niet aan toe. Over een een dag of 18 meld ik me wel weer. :Y)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:13

Hoi dames!

Even een kort berichtje van mij. Even laten weten dat ik nog leef na 4 dagen carnaval.
Vanavond nog en dan morgenavond weer shredden!
Leef al 4 dagen op broodjes ei en friet := Net even gemeten en qua cm en gewicht niks bijgekomen, dus dat is mooi!

Ik ben er morgenavond weer! Alle alcohol eruit zweten :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:20

Haha goed zo Neroo, leuk dat er niets bij is! En morgen er weer keihard tegenaan met Jillian ~~}>

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:29

Neroo schreef:
Hoi dames!

Even een kort berichtje van mij. Even laten weten dat ik nog leef na 4 dagen carnaval.
Leef al 4 dagen op broodjes ei en friet := Net even gemeten en qua cm en gewicht niks bijgekomen, dus dat is mooi!

Aaaah kei leuk meid! Geniet er lekker van.

Kan je maag het nu wel handelen dat soort dingetjes eten?

BTW: ik was ook geen gram aangekomen na mijn weekendvreetfestijn!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 16:34

Daar kom je ook niet van aan hoor :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:36

Voel je je al wat lekkerder trouwens phor?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 16:42

Ik ben ne wakker van een spontaan dutje voor de kachel, op de grond :') Ipv studeren heb ik 2 uur lang liggen pitten op het tapijt _O-

Ik weet niet of ik vandaag nog aan een hele workout kom, ik heb geen idee waarom ik me zo voel :+

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:48

Ocharme phor, wat zielig, dat je daar zo lag als een kat voor de kachel :(:)
Misschien luister je inderdaad best gewoon naar je lichaam, het kan wel een griepje zijn dat de hoek om komt kijken, of iets hormonaals -O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 16:49

Ik denk hormonaals, ik ben (vooral geestelijk) een enorme dwijl :Y)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 16:55

Heh bah, ik heb daar ook wel eens last van, en mannen hebben dat nou echt nooit he. Misschien moet je jezelf maar extra in de watten leggen vandaag. Met een bad of een meidenfilm ofzo. Want zelf voel ik me op zo'n dag alleen nog maar meer ellendig en zielig als ik dan niet leuks doe :') (iets zinvols doe ik namelijk dan toch al niet, dus kunnen we het maar een beetje gezellig houden)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-13 16:57

Ik ben er nog niet over uit. Ik wil opzich wel rippen, maar ik weet al dat ik er dan na circuit 1 mee ga kappen :') Ben gewoon moe en blah!
Ik hoop stiekem dat het gewoon komt omdat ik gister vlees heb gegeten en daardoor zo naar werd, dan is het morgen weg *\o/*

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:13

phormicola schreef:
Daar kom je ook niet van aan hoor :+

Nou het zou natuurlijk wel gekund hebben, hoewel ik dan weet het dat het vooral vocht was. Maar gezien het aantal wijntjes, schrobbelertjes, chips, doner en andere ongein had ik er niet raar van staan te kijken :).

Mijn geluk is wel dat mijn darmpartij wel weer heeft aangegeven er vlug klaar mee te zijn, dus scheid ik ook alles weer uit (ja in de scheid van scheiden ja :P).

Balen zeg Phor. Geef je lichaam ff wat rust. Geen ramp die twee dagen tussendoor toch?

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:15

Loesss schreef:
Neroo schreef:
Hoi dames!

Aaaah kei leuk meid! Geniet er lekker van.

Kan je maag het nu wel handelen dat soort dingetjes eten?

BTW: ik was ook geen gram aangekomen na mijn weekendvreetfestijn!

Ja valt opzich niet tegen! Zijn natuurlijk kleine porties, dus dat scheelt ook wel.
Als ik wakker wordt broodje ei, en dan tegen uur of 4 iets en dan snachts paar frietjes.
Klinkt allemaal wel extreem maar valt in kcal wel mee.
Woensdag smoothie balans dag!

En ook fijn voor jou dat je niks aangekomen bent!

phormicola schreef:
Ik ben ne wakker van een spontaan dutje voor de kachel, op de grond :') Ipv studeren heb ik 2 uur lang liggen pitten op het tapijt _O-

Ik weet niet of ik vandaag nog aan een hele workout kom, ik heb geen idee waarom ik me zo voel :+

Jeetje jij hebt echt een giga dip idd!
Hopelijk is het morgen beter, pak je vandaag toch je rustdagje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 17:16

Moderatoropmerking:
In overleg met mijn collega moderators op MW is besloten de Jillian Michaels topics te bundelen naar één topic, dit omdat het niet nodig is om over meerdere workouts van één en dezelfde persoon meerdere topics te openen. De titel van het originele topic zal aangepast worden en jullie kunnen daar ook over Ripped verder praten.

[MW] 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!