Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FloortjeR schreef:Gister na dag 2 kon ik echt niet meer normaal lopen, vandaag ook de hele dag als een pinguin rond gewaggeld. Net begonnen aan dag 3 maar kan echt geen enkele sprong meedoen vanwege de spierpijn in mn kuiten
Maiska schreef:FloortjeR schreef:Gister na dag 2 kon ik echt niet meer normaal lopen, vandaag ook de hele dag als een pinguin rond gewaggeld. Net begonnen aan dag 3 maar kan echt geen enkele sprong meedoen vanwege de spierpijn in mn kuiten
Zooist schreef:Ik ben gewoon doorgegaan met ibuprofen in de eerste week!
Had ook twee grote concoursen en ik kon echt niet lopen, zitten en al helemaal niet tdoorzitten! Haha!
Maiska schreef:Zooist schreef:Ik ben gewoon doorgegaan met ibuprofen in de eerste week!
Had ook twee grote concoursen en ik kon echt niet lopen, zitten en al helemaal niet tdoorzitten! Haha!
Respect!! Voordeel is dan weer dat ik geen ibu mag met mijn medicatie en paracetamol.. tsja dat werkt niet. Anders was ik ook nog zo gek geweest
Ik dinsdag overgeslagen om mn enkel rust te geven en en gisteren de recovery dus, ging redelijk. Vannacht ontzettende pijn gehad in mn been en tenen, straalde helemaal uit. Toch vandaag koppig cardio circuit gedaan.. En best aardig meegekomen ondanks de pijn! Morgen mag ik pure cardio en de abs gaan doen. Heb wel zin in die abs training
Maiska schreef:Channiej, dan lopen wij bijna gelijk.
Wat hebben jullie voor schoenen aan? Ik kan nu niet eens meer fatsoenlijk lopen door mn enkels.... Zou het dan door mn schoenen komen?
Chantal, ik ben nu 2 kilo kwijt ongeveer. Ik ben nu 2 weken bezig. Trouwens, mijn BMI is ook op het randje, maar als ik een `gezond` BMI heb ben ik een gratenpakhuisdus daar let ik niet op. Vind het hele bmi gedoe echt onzin, stel je voor dat ik een grote cupmaat heb, dan heb je er ook al weer wat kilootjes bij die geen vet zijn, en er wordt ook geen rekening gehouden met je bouw *stopt met klagen over het fenomeen BMI*