Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
badeendje schreef:Omdat ze nu nooit meer hoeft te wassen, kan je nagaan hoeveel tijd dat scheelt! + je haar wordt niet meer zwaar door siliconen in je shampoo en conditioner etc.
xxpinczowxx schreef:ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe degenen die zonder shampoo bezig zijn hun haar dragen (foto?).
want altijd in een strakke staart/knot lijkt me ook niet alles?
Sheran schreef:Dank je wel! Ik doe het morgen ook maar zo, denk ik. Zou het, denken jullie, kwaad kunnen om wat conditioner in de onderste puntjes te doen? Ik heb een hele fijne conditoiner, maar die bevat wel SLS. Maar zolang ik dat niet op de hoofdhuid gebruik doet het het effect niet teniet, toch?
Waarom twijfel je, pinczo?
SummerRemedy schreef:Op beautygloss.nl staat een filmpje over henna aanmaken![]()
Ik heb dat merk ook gehad, deed het alleen met heet water, 1 pakje is genoeg hoor voor lang haar!
Leg vooral veel kranten op de plek waar je het gaat doen en als je wel iets knoeit op iets waar het niet op moet veeg het snel af!
Henna mag niet in contact komen met metaal, dus gebruik een plastic of glazen bakje en lepeltje om het aan te maken.
Ik doe altijd eerst het poeder in het bakje en giet er dan al roerend net zoveel kokend water bij tot het een beetje de "stevigheid" van yoghurt heeft zeg maar![]()
Het is het beste als je het zo warm mogelijk op je haar doet (zonder dat je je brand) en je kan het gerust de hele middag laten zitten, hoe langer je het laat zitten, hoe mooier de kleur.
Conditioner erbij schijnt ook te kunnen maar daar heb ik geen ervaring mee!
sunshine schreef:Sheran schreef:
Dat ziet er gaaf uit.
Kun je mij vertellen hoe je dit gedaan hebt?!?!
xxpinczowxx schreef:hoe doen jullie eingelijk je haar in de vette periode op gewone dagen als je naar school/werk gaat?
Koper schreef:xxpinczowxx schreef:hoe doen jullie eingelijk je haar in de vette periode op gewone dagen als je naar school/werk gaat?
In een staart (op het werk) En buiten op straat en op de wei euhh... wat denk je<- deze smiley heeft een oranje.
Winter is eigenlijk best een ideaal moment om shampooloos te gaan leven.