Wat ongelofelijk heftig moet dit voor je zijn.. Ik wil je echt ontzettend veel sterkte wensen in de te voeren strijd!!
tinkert_tje
Geplaatst: 08-11-12 17:33
jeetje wat een rot bericht zo sta je vol in het leven en zo word je ineens geleefd door dokters, mri's ,pet's enz ik wil je alle kracht toewensen voor de komende tijd heel veel sterkte
Zo es, gaaf om te zien, dat heel bokt meeleeft! Ik blijf voor je bidden en ik zal mensen hierom mij heen vragen of ze ook willen bidden. Weet dat je er niet alleen voor staat... Er is één iemand die je echt kan troosten en met je mee wil vechten! Ik blijf hier ook met je meeleven.
Jemig.. Dit wens je echt niemand toe. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 08-11-12 18:15
Niet te bevatten wat jij nu meemaakt. Ik weet ook niet hoe ik hierop moet reageren.... Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat alle behandelingen gunstig voor je uitpakken.
siepenteun
Geplaatst: 08-11-12 18:18
Heeel heeel erg veel sterkte!!!!
Fantast
Geplaatst: 08-11-12 18:18
Jeetje, ik heb niet alles gelezen maar wil je wel heel veel sterkte wensen voor alles wat komen gaat
Ik krijg er tranen van in mijn ogen, wat ontzettend erg voor je.. Heel veel sterkte en kracht toe gewenst voor de komende tijd!
elbee
Geplaatst: 08-11-12 18:24
Ik wil je heel veel sterkte wensen, wat een vreselijk nieuws. Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten, maar was 'al' 38....Ik heb destijds veel steun gehad van de amazones (website voor en door jonge vrouwen met borstkanker). Misschien heb jij daar ook iets aan. Je gedachten zullen overuren maken. Probeer aan 1 stap tegelijk te denken. Het is teveel om te overzien.
Pfff maar een jaartje ouder als ik en dan zoiets. Meis ik zal ontzettend voor je duimen dat je alle onderzoeken en behandelingen goed doorkomt en dat je positief kan blijven en dat we over een tijdje een mooi bericht krijgen dat je weer helemaal ok bent.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je je er boven op kan vechten.
vanLotje
Geplaatst: 08-11-12 18:57
Ik ben al 5x een zin begonnen en weet gewoon niet wat te schrijven. Besef door jouw ervaring maar weer eens hoe verschrikkelijk kwetsbaar we zijn, hoe weinig we te vertellen hebben, hoe snel dingen kunnen gaan. Ik stuur een hele lading goede vibes jouw kant op, en wens je ontzettend veel success, kracht en liefde om dit te handelen. Niet alleen voor jouw, maar ook voor je ouders. Wat een hel moet dit zijn voor jullie allemaal.
Vanaf hier ook heel veel sterkte. Het is zo'n k.u.t. ziekte en ik denk inderdaad dat de grond onder je voeten wordt weggeslagen als je te horen krijgt, dat je het ook hebt. Voor jou en je ouders heel veel sterkte en voor jou ook veel kracht voor de behandelingen die je gaat doen.
Imker
Geplaatst: 08-11-12 19:09
Wat een vreselijk nieuws.... Ik weet eigenlijk niet wat ik je moet zeggen, behalve dat ik wens dat je heel snel geholpen kan worden, dat je geen pijn hebt of krijgt en dat je volledig herstelt.... Een dikke, virtuele knuffel aan jou, TS!
Wat een verschrikkelijk bericht. De grond zakt echt onder je voeten vandaan Ik wens je veel kracht en sterkte toe in de komende tijd met chemo's die je gaat krijgen.
amigootje
Geplaatst: 08-11-12 19:42
Heel veel kracht toegewenst !
Dol2006
Geplaatst: 08-11-12 19:44
Ik wil maar even zeggen, dat mijn moeder 2x in hetzelfde schuitje heeft gezeten en 2x heeft ze zich erdoor geslagen! Dus je zeker niet te vlug laten hangen, zoals je zei "NATUURLIJK", je moet dit gevecht aangaan en je moet er gewoon doorkomen!!
Ik wens je ontzettend veel sterkte!! Dit verdient niemand...