Jolliegirl schreef:Dus jij maakt ook met condoom je boel beneden niet schoon??
Ook een vrouw heeft vocht zitten, en ook dat gaat hier gewoon keurig afgespoeld worden...
Ja, lekker soppen
Haha, nee maar ga er niet voor onder de douche
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vind ik. Mits je een betrouwbare relatie hebt..
Vraag me af hoe lang het goed gaat!

Mi_Amore schreef:Ik zit nog steeds met het idee dat de pil niet 100% veilig is en ik ben dooooodsbang om zwanger te worden... Heb het al meerdere keren zien gebeuren dat vrouwen ongewenst zwanger worden, nee dank u
Heb manlief al proberen overtuigen voor het knipje, maar zijn reactie was doodleuk 'waarom laat jij u niet steriliseren?'. Ja, daar sta je dan
Ik geef um groot gelijk.. behalve dan dat het bij de man eerder ongedaan kan worden gemaakt. En tsja... de pil is het meest betrouwbare. De condoom kan immers ook scheuren of een gaatje in zitten 
Zeg gewoon dat je het niet veilig hebt gedaan...
JessAndHope schreef:Mi_Amore schreef:Ik zit nog steeds met het idee dat de pil niet 100% veilig is en ik ben dooooodsbang om zwanger te worden... Heb het al meerdere keren zien gebeuren dat vrouwen ongewenst zwanger worden, nee dank u
Heb manlief al proberen overtuigen voor het knipje, maar zijn reactie was doodleuk 'waarom laat jij u niet steriliseren?'. Ja, daar sta je dan
Ik geef um groot gelijk.. behalve dan dat het bij de man eerder ongedaan kan worden gemaakt. En tsja... de pil is het meest betrouwbare. De condoom kan immers ook scheuren of een gaatje in zitten
Edit: en die verhalen van mensen dat ze door de pil, spiraal, condoom en zaaddodendmiddel heen zwanger zijn geworden neem ik met een korreltje zoutZeg gewoon dat je het niet veilig hebt gedaan...
Josien_ schreef:Jolliegirl schreef:Tsja.. onsmakelijker..
't is lichaamsvocht, net als jouw vocht..
Ik zie daar geen verschil in..
Het genot is het me waard hoor haha
Ik ga niet moeilijk doen om mezelf ff te moeten schoonmaken, mijn vriend idemdito.
Achja, ieder zijn ding he

Dus even de douche erbij of een washandje e.d

JessAndHope schreef:Mi_Amore schreef:Ik zit nog steeds met het idee dat de pil niet 100% veilig is en ik ben dooooodsbang om zwanger te worden... Heb het al meerdere keren zien gebeuren dat vrouwen ongewenst zwanger worden, nee dank u
Edit: en die verhalen van mensen dat ze door de pil, spiraal, condoom en zaaddodendmiddel heen zwanger zijn geworden neem ik met een korreltje zoutZeg gewoon dat je het niet veilig hebt gedaan...
De man niet.... Als een vent naar mij toekomt van even 'knippie knippie' dan wijs ik hem ook naar het ZH om het zélf lekker te doen. JessAndHope schreef:Oke, dat wil ik best geloven... maar de vrouw wil het tochDe man niet.... Als een vent naar mij toekomt van even 'knippie knippie' dan wijs ik hem ook naar het ZH om het zélf lekker te doen.
MirandaFuego schreef:JessAndHope schreef:Oke, dat wil ik best geloven... maar de vrouw wil het tochDe man niet.... Als een vent naar mij toekomt van even 'knippie knippie' dan wijs ik hem ook naar het ZH om het zélf lekker te doen.
Nou, de man wil toch ook geen kinderen en die wil liever zonder condoom, vrouwen hebben daar meestal minder last van, voor een man is het een stuk leuker zonder condoom.
Dus als het gedaan moet, vind ik dat de man het moet doen.
De vrouw doet de bevalling, de man heeft een makkie daarmee vergeleken.
JessAndHope schreef:Ja in een langere relatie :p Ik had eigenlijk begrepen dat de relatie in kwestie nog niet erg lang aan de gang was?
Jolliegirl schreef:Eyecatcher schreef:Gewoon helemaal geen sex hebben, heb je die problemen ook niet
Sex is VIES![]()