Condooms

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:30

Jolliegirl schreef:
Dus jij maakt ook met condoom je boel beneden niet schoon??
Ook een vrouw heeft vocht zitten, en ook dat gaat hier gewoon keurig afgespoeld worden...

Ja, lekker soppen :+
Haha, nee maar ga er niet voor onder de douche ;)

Jolliegirl

Re: Condooms

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:31

Dat hoeft met sperma toch ook niet?
Keertje plassen, wastavel vullen, washandje... even schoonmaken.

Is net zo makkelijk hoor :+

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:31

nog makkelijker : Seks tijdens het douchen!

Hoef je niéts op te ruimen! :D

SuzanneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:32

@geryon: misschien verstandig om een gynaecoloog te laten kijken... Lijkt me prettiger dan een huisarts. Vriendin van mij heeft er ook last van gehad en bloedde ook bij iedere vrijpartij. Gyn heeft het probleem opgelost..

Wat betreft het kwakje...ik heb dan toch liever dat dan met condoom vrijen. Opfrissen doe je erna toch. Zonder condoom is toch echt wel veel aangenamer :-) vind ik. Mits je een betrouwbare relatie hebt..

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:36

Ik heb mijn bed naast mijn bad staan nu we nog wat ruimte moeten bijbouwen, dat is toevallig wel heel handig :')

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:37

Mi_Amore schreef:
Ik heb mijn bed naast mijn bad staan nu we nog wat ruimte moeten bijbouwen, dat is toevallig wel heel handig :')

hahahahaha ideaal!! :D

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:39

Mijn god wat een heerijk topic dit :') Vraag me af hoe lang het goed gaat!

Zelf geen voorstander van condoom, schijt-irritant die dingen. Ben je net lekker bezig, moet meneer ff prutsen met dat ding. Het is dat het moet, maar liever niet. Zodra ik ook maar enigszins iets vasts heb of een exclusieve losse relatie (jaja, snappen jullie het nog?) dan komt er een soa-vrij verklaring en dan mag dat ding eindelijk weg blijven :')

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:49

Ik zit nog steeds met het idee dat de pil niet 100% veilig is en ik ben dooooodsbang om zwanger te worden... Heb het al meerdere keren zien gebeuren dat vrouwen ongewenst zwanger worden, nee dank u :n

Heb manlief al proberen overtuigen voor het knipje, maar zijn reactie was doodleuk 'waarom laat jij u niet steriliseren?'. Ja, daar sta je dan :')

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:51

Mi_Amore schreef:
Ik zit nog steeds met het idee dat de pil niet 100% veilig is en ik ben dooooodsbang om zwanger te worden... Heb het al meerdere keren zien gebeuren dat vrouwen ongewenst zwanger worden, nee dank u :n

Heb manlief al proberen overtuigen voor het knipje, maar zijn reactie was doodleuk 'waarom laat jij u niet steriliseren?'. Ja, daar sta je dan :')

_/-\o_ Ik geef um groot gelijk.. behalve dan dat het bij de man eerder ongedaan kan worden gemaakt. En tsja... de pil is het meest betrouwbare. De condoom kan immers ook scheuren of een gaatje in zitten ;)

Edit: en die verhalen van mensen dat ze door de pil, spiraal, condoom en zaaddodendmiddel heen zwanger zijn geworden neem ik met een korreltje zout :') Zeg gewoon dat je het niet veilig hebt gedaan...

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:53

Bij 1 meid bleek dat de pil gewoon te licht was, bij de andere was ze ziek geweest en ja, bij de andere 3 ben ik idd wel zeker dat het uit laksheid was haha :D

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:54

Ik was ook altijd bang dat de pil niet betrouwbaar is.
Eerste 4 maanden condooms gebruikt.. tot bloedens toe open..
ik was het zoooo spuugzat.. voor de gein zonder geprobeerd, en verrek, geen pijn meer!
Sinds dien nooit meer die stomme dingen gebruikt :)

Ben aan de pil, en werkt allemaal prima :j

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:58

Jolliegirl schreef:
Dat hoeft met sperma toch ook niet?
Keertje plassen, wastavel vullen, washandje... even schoonmaken.

Is net zo makkelijk hoor :+

Vind dat dan weer net wat onsmakelijker hihi.
Daarnaast ben ik idd ook doodsbang om zwanger te worden, double dutch voor mij dus :D .

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:59

JessAndHope schreef:
Mi_Amore schreef:

_/-\o_ Ik geef um groot gelijk.. behalve dan dat het bij de man eerder ongedaan kan worden gemaakt. En tsja... de pil is het meest betrouwbare. De condoom kan immers ook scheuren of een gaatje in zitten ;)

Edit: en die verhalen van mensen dat ze door de pil, spiraal, condoom en zaaddodendmiddel heen zwanger zijn geworden neem ik met een korreltje zout :') Zeg gewoon dat je het niet veilig hebt gedaan...

Het is voor een man een veel eenvoudiger ingreep, gewoon poliklinisch, dat is wel een groot verschil hoor!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 19:59

Tsja.. onsmakelijker..
't is lichaamsvocht, net als jouw vocht..
Ik zie daar geen verschil in.. :)

Het genot is het me waard hoor haha :P
Ik ga niet moeilijk doen om mezelf ff te moeten schoonmaken, mijn vriend idemdito.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:00

Jolliegirl schreef:
Tsja.. onsmakelijker..

Ik ga niet moeilijk doen om mezelf ff te moeten schoonmaken, mijn vriend idemdito.

Achja, ieder zijn ding he :D

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:01

Vergat ik erbij te zetten ja, ieder z'n ding.
Ik bedoel het ook niet aanvallend! :)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:05

Josien_ schreef:
Jolliegirl schreef:
Tsja.. onsmakelijker..

Achja, ieder zijn ding he :D

Je zal het toch meer dan éen keer willen doen, dan blijf je naar de douche lopen :P

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:08

Als je t meer dan 1x doet ga je je toch niet douchen tussendoor ;)

Ik vind 1x wel genoeg :+ Dus even de douche erbij of een washandje e.d
Primaaa :P

Shani_1984

Gewoon helemaal geen sex hebben, heb je die problemen ook niet :')

Sex is VIES :j :r

Jess1989

JessAndHope schreef:
Mi_Amore schreef:

Het is voor een man een veel eenvoudiger ingreep, gewoon poliklinisch, dat is wel een groot verschil hoor![/quote]

Oke, dat wil ik best geloven... maar de vrouw wil het toch :') De man niet.... Als een vent naar mij toekomt van even 'knippie knippie' dan wijs ik hem ook naar het ZH om het zélf lekker te doen.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:13

JessAndHope schreef:
Oke, dat wil ik best geloven... maar de vrouw wil het toch :') De man niet.... Als een vent naar mij toekomt van even 'knippie knippie' dan wijs ik hem ook naar het ZH om het zélf lekker te doen.

Nou, de man wil toch ook geen kinderen en die wil liever zonder condoom, vrouwen hebben daar meestal minder last van, voor een man is het een stuk leuker zonder condoom.
Dus als het gedaan moet, vind ik dat de man het moet doen.
De vrouw doet de bevalling, de man heeft een makkie daarmee vergeleken.

SteffiiY

Vind ik ook hoor, bij een man is die ingreep vele malen makkelijker!

Jess1989

MirandaFuego schreef:
JessAndHope schreef:

Nou, de man wil toch ook geen kinderen en die wil liever zonder condoom, vrouwen hebben daar meestal minder last van, voor een man is het een stuk leuker zonder condoom.
Dus als het gedaan moet, vind ik dat de man het moet doen.
De vrouw doet de bevalling, de man heeft een makkie daarmee vergeleken.

Ja in een langere relatie :p Ik had eigenlijk begrepen dat de relatie in kwestie nog niet erg lang aan de gang was?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:16

Eyecatcher schreef:

_/-\o_

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:19

JessAndHope schreef:
Ja in een langere relatie :p Ik had eigenlijk begrepen dat de relatie in kwestie nog niet erg lang aan de gang was?

Nou, als dat zo is, dan vraag je dat natuurlijk niet, je moet wel zekerheid hebben en iig geen kinderen willen als man zijnde, haha!
Jolliegirl schreef:
Eyecatcher schreef:

_/-\o_

Gelukkig hou ik van vies! :P