Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spatter schreef:Arrabel ik weet niet hoe de verhoudingen zijn maar de baas met U aanspreken inplaats van "je" lijkt mij in onder deze omstandigheden vrij normaal
geeft misschien ook iets meer vriendelijkheid naar jou toe
Janine1990 schreef:Pffff, bah wat een gedoe zeg!!
Hoe doe je het schoonmaken op je werk? Ik neem aan dat je dat overdag ook een keer moet doen?
Ik ben heel erg benieuwd wat je baas er van zegt, ik mag hopen dat hij zijn excuses eventjes aanbiedt....
Arrabel schreef:Janine1990 schreef:Pffff, bah wat een gedoe zeg!!
Hoe doe je het schoonmaken op je werk? Ik neem aan dat je dat overdag ook een keer moet doen?
Ik ben heel erg benieuwd wat je baas er van zegt, ik mag hopen dat hij zijn excuses eventjes aanbiedt....
Het verschonen die ik in mijn pauze, dan moet ik dus ook eten en de hondjes uitlaten en dat in een half uur.
vuurneon schreef:Ik zou een persoonlijk gesprek aanvragen nog om het te verduidelijken. Via de mail kun je je toch minder goed uitdrukken.
Arrabel schreef:vuurneon schreef:Ik zou een persoonlijk gesprek aanvragen nog om het te verduidelijken. Via de mail kun je je toch minder goed uitdrukken.
Dat persoonlijke gesprek had ik vanmorgen, daar schrok ik ook heel erg van want ik had totaal niet verwacht dat mijn baan op de toch zou komen te staan omdat ik 2 dagen na een operatie nog niet op mijn werk was.
Ik heb de situatie uitgelegd maar daar heeft mijn baas geen boodschap aan zegt hij.
De mail heb ik juist gestuurd om het gesprek te verduidelijken....