Succes! Houd je ons op de hoogte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pinootje schreef:Ik zie dat ik vergeten ben om te melden dat ik doof ben, dus naar Evy luisteren heeft geen zin voor mij. Dat is ook de reden dat ik naar zo'n app zoek, zodat ik niet zelf elk keer op tijd moet letten - dat demotiveert mij namelijk, waardoor het mij elk keer weer mislukt. Wil ook ontspannend kunnen lopen/rennen.
Ik zal kijken naar HIIT interval training en zoeken of er iets is voor iphone. Thanks!
_Naomii_ schreef:Ik wil me hier ook graag melden! Ik ben druk aan het trainen voor de Alpe D'HuZes. Deze wil ik hardlopen en ik begin vanaf 0! Ik ben nu een aantal weken bezig met veel ups en downs! Ik heb speciaal hiervoor hardloop schoenen aan laten meten.. maar helaas heb ik tegenwoordig na het hardlopen last van de spieren naast mijn scheenbenen. Mijn fysio is bang dat dit aan mijn schoenen ligt want dan is de demping niet oke. Ik moet a.s. woensdag op de loop band gaan rennen om te kijken hoe mijn lopen is en of dit inderdaad aan mijn schoenen lig of dat ik te zwaar loop. Heb namelijk ook wel het probleem dat als ik moe word ik toch de neiging heb meer te gaan stampen.. Ik heb een app waar ik mijn loop schema op bij houd deze registreerd wat ik loop, tempo, aantal km en zo bouw je een perfecte conditie op.. Leuk dit topic!! Zijn hier nog meer mensen voor de Alpe??
Saskiaatje schreef:Aha, dat maakt het een stuk duidelijker.Dan sloeg mijn post ook nergens op.
Excusez moi!
Het is ook onhandig om te moeten kijken, ik kan het beste lopen als ik continu voor me uit kan kijken. Stoepjes, oversteekpaden en heuveltjes in de weg werken bij mij ook niet.
Verder kan ik je dan denk ik niet helpen, sorry!
Mrijn schreef:Bekijk de app seconds eens. Ik heb die gebruikt training met de kettlebell en daarbij stelde ik hem ook zo in dat ik een geluid en een tril kreeg als ik moet knallen of juist rusten. Het is niet een heel makkelijke app om uit te vogelen, vond ik maar het werkt prima.