* Chernique; wat een prachtig initiatief die brief! Veel succes/ beterschap de komende tijd! * Rayoow: wat een rotsituatie zeg, lijkt een beetje op waar ik tegenaan zit te hikken. Houdt moed hoor en blijf zoeken! Laat je niet kisten!
Jawel, we komen er allemaal boven op! En ze zeggen na elke down komen we er sterker uit! Men Pb staat ALTIJD open! KOM OP, WE KUNNEN HET!
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 12-09-12 21:58
Rust zacht lieve Bianca...... Jemig wat voel ik me poedersuiker nu.. m'n beste vriendin missen die ik dankzij bokt heb leren kennen.. en dan haar familie.. ...
UMayDream
Geplaatst: 12-09-12 22:15
Cynn_x schreef:
Rust zacht lieve Bianca...... Jemig wat voel ik me poedersuiker nu.. m'n beste vriendin missen die ik dankzij bokt heb leren kennen.. en dan haar familie.. ...
Heel Bokt is geschokt, maar voor degenen die het dichtst bij haar stonden is het wel het ergst.. Heel veel sterkte, ik heb een roosje voor haar in mijn onderschrift
Wat is er gebeurd met Bianca? Ik heb maar de helft mee gekregen.
Sterkte voor de familie/vrienden van Bianca Jij ook sterkte Cynn-x !
Kentaro
Geplaatst: 13-09-12 07:52
Ik zit ook met tranen in m'n ogen de laatste update te lezen..................... Bianca reed op haar paard toen deze plotseling een hartstilstand kreeg. Ze is daarbij zo ontzettend ongelukkig op haar gezicht gevallen, dat ze met een schedelbasis fractuur in het ziekenhuis belande. Helaas is zij niet meer bij geweest en heeft zij haar gevecht niet gewonnen...........
Bah... ik voel me er ook helemaal verdrietig door. Ik had zo'n hoop dat ze er bovenop zou komen... Cynn... Ik geloof dat ik jou alleen maar wil knuffelen en troosten, sterkte meid!
Kentaro
Geplaatst: 13-09-12 08:06
Túúrlijk gaat je dat lukken en goed ook!!! Ik wil troudens ook nog even zeggen dat ik de brief naar je moeder een ontzettend goed idee vind!!
Kentaro
Geplaatst: 13-09-12 12:54
he verdorie, hoe kunnen ze je zo naar huis laten gaan?!? Had je sowieso niet iemand mee kunnen nemen?? Maar gaan ze nu wel een passend plan voor je maken??
Kan je misschien wel kleine beetjes eten? 1 of 2 hapjes om de tien minuten ofzo? dan krijg je toch wat binnen! (had begrepen dat je heel snel vol zat?)
Wat een moeilijk verhaal zeg. Zolang jij zelf alleen maar denkt aan 'vetmesten' gaat mijns insziens het hele 'dieet' plan niet werken. Het is zo belangrijk dat je zelf inziet dat het écht nodig is dat je bepaalde stoffen binnen krijgt omdat je zelf al wel weet dat er van binnen van alles kapot gaat!! Snap eerlijk gezegd niet goed dat ze niet eerst eens daar aan gaan werken. En ik zou niet weten waarom je steeds alleen zou moeten gaan als jij er zelf een beter gevoel bij zou hebben om iemand mee te nemen?! Wil je moeder niet mee?? Misschien is zij er juist heel blij mee als je haar er bij betrekt?! Het is helemaal niet 'raar' om iemand te vragen!! Ikzelf moet regelmatig naar de oogarts voor controle en vind dat steeds weer erg spannend. Heerlijk als er iemand met me mee wil gaan! Het is zo belangrijk dat je gedachtengang anders wordt. Dat je het doet om weer van het leven te kunnen gaan genieten.
voor iedereen een dikke knuffel die het nodig heeft...ik heb ook een rot perioden.zit al weken in het gips. eerst mijn rechter enkel zes weken in het gips gehad..en nu zit ik al weer twee weken met mijn linker enkel in het gips !! mijn achillespezen worden op gerekt. (reuma) ben het echt goed zat aan het worden. bleeeeeeh maar ja moet nog even doorbijten.
nathalie_v
Geplaatst: 15-09-12 17:28
Weet niet of het hier al vermeld was, maar ik heb van iemand een link doorgestuurd gekregen. Ik vond het iig erg inspirerend: