Schrik van mijn leven... Ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Re: Schrik van mijn leven... Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 10:58

Je wilt zelf toch niet gaan, wel????

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 11:01

Lijkt me niet verstandig om erheen te gaan meis... Neem je rust want anders duurt je herstel alleen maar langer!

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:16

Ahw als je dat nou even had gezegd, ik was er net nog.. Maar ik zou zelf niet gaan, lijkt me echt geen goed idee.. :(:)

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 12:33

Lijkt me ook geen goed idee... Het is een goed idee om iemand anders te laten filmen. Ben je er toch nog een beetje bij..

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 13:08

Nou ik ben geweest, een vriendin had geregeld dat wij met de auto de baan op mochten! Ik ben nu wel dood moe en doe dit ook nooit weer haha maar goed ben toch veelste eigenwijs.. Ze riepen me zelfs nog om zat er met tranen in m'n ogen. Paard liep tot aan de galop fenomenaal maar daana ging ie fouten maken, wordt heel heet op de wissels. Maar ik heb genoten en ga nu lekker slapen. Vanavond gaan ze bbqen bij ons thuis dus vandaag een drukke dag. Ik heb m'n paard even gezien dus nu de komende tijd lekker rusten.

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 13:11

Fijn dat het zo leuk is geweest. Kan me voorstellen dat het veel voor je heeft betekend.

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 13:33

Toch eigenwijs geweest dus ;) Denk dat ik hetzelfde zou doen hoor, ook al is het eigenlijk niet verstandig. Soms kies je eenmaal toch voor je gevoel en wat minder voor je verstand. Wel super dat je met de auto de baan op mocht, dat was goed geregeld! Kan me voorstellen dat je het wel weer fijn vond om je paard weer te zien. Was dit de eerste keer dat je hem weer zag na je ongeluk? Ja toch?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 13:54

Inderdaad.. Ik weet ook wel dat t niet verstandig is maar hij staat niet om de hoek en dit was maar 10 minuten met de auto.. Dus voor mij de enige manier eigenlijk om hem even te zien, want zal hem de komende tijd toch niet op gaan zoeken omdat hij niet heel dichtbij staat. Dit was idd de 1e keer na m'n ongeluk.. Het is zo'n lieverd werd er gewoon emotioneel van. Ach lig nu weer lekker op bed en merk echt wel dat het eigenlijk wat teveel was maar goed, ik heb m'n zin gehad dus niet klagen en ik weet nu dat ik toch echt rust nodig heb.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:01

Eigenwijsje :+
Snap het wel hoor....

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 22:06

:o :o :o nou ik weet nu wel waarom ik 6 weken volledige rust moet. Dus misschien had ik dit wel ff nodig... Hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. Iedereen in elk geval bedankt voor de goed bedoelde adviezen. :*

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:43

Ik rij redelijk fanatiek oriëntatieritten te paard, en met die k*tknie is dus net voor de start van de 1e rit van het naseizoen gebeurd. Gevolg: heel seizoen pleite. 6 dagen na de operatie toch gaan kijken bij een rit... Heel de dag blijven hangen.. En toch ook maar naar de prijsuitreiking.... En de dag erna weer fulltime werken want het was druk... Heeft de zaak geen goed gedaan want hij doet dus nu, een jaar later, nog pijn.
Ben ook een eigenwijsje :D
Slaap je al beter nu?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 22:48

Oeiii Ellen, dat is idd niet slim geweest. Da's wel echt mooi k*t zeg!! Dat gaat nu zeker ook niet meer weg? Ja ik heb afgelopen nacht wel in een keer doorgeslapen, maar val wel altijd pas rond 1 uur half 2 in slaap en wordt dan rond 6 uur wel wakker van de pijn.. Dus dan neem ik direct m'n morfine + paracetemols en dan val ik vanzelf weer in slaap en dan maakt m'n moeder me wakker rond half 10. Ook overdag slaap ik echt heel veel... En na vandaag zal ik morgen ook nog wel helemaal kapot zijn :-p.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:58

Ach ik herken het zo! Gisteren ook tegen beter weten in mijn eigen pony even gelongeerd... Ga ik voorlopig uit mijn hoofd laten want erg rotnieuws gehad op controle vandaag...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 23:03

Nee ik ben bang dat dat niet meer weggaat. Ik heb er 1x nog een spuit in gehad, cortisonen ofzo. Dat hielp wel goed maar is de moord voor je spieren dus wil ik eigenlijk ook niet meer. Ach ja het gaat nu wel en met paardrijden geen last. Maar limbodansen kan ik niet meer :D

Laat je maar lekker in de watten leggen!
Vriendin van me heeft onlangs ook voor langere tijd morfine gehad, hou er rekening mee dat je daar ook van af moet kicken. Zij kreeg slaapproblemen, onrust, kriebel onder haar huid en gevoel dat ze haar spieren moest rekken.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 23:04

Oh Robijntjah wat nu dan :(? Mag ook via pb... Tja zo'n berichtje van jou bevestigd voor mij alleen maar meer om echt rust te nemen!!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 23:08

IKbenEllen schreef:
Nee ik ben bang dat dat niet meer weggaat. Ik heb er 1x nog een spuit in gehad, cortisonen ofzo. Dat hielp wel goed maar is de moord voor je spieren dus wil ik eigenlijk ook niet meer. Ach ja het gaat nu wel en met paardrijden geen last. Maar limbodansen kan ik niet meer :D

Laat je maar lekker in de watten leggen!
Vriendin van me heeft onlangs ook voor langere tijd morfine gehad, hou er rekening mee dat je daar ook van af moet kicken. Zij kreeg slaapproblemen, onrust, kriebel onder haar huid en gevoel dat ze haar spieren moest rekken.

Mooi kl*te hoor.. Maar gelukkig heb je met het rijden geen last.. Maar goed fijn is het natuurlijk niet. Klopt dat van dat afkicken heb ik al verschillende verhalen over gehoord.. En er zijn nu ook verschillende mensen die zeggen; ah stop toch met al die medicijnen... Ja lekker makkelijk praten.. Ik heb zelfs met al die pillen nog pijn en ben benieuwd of die mensen nog zo praten als ze zelf met een gebroken rug liggen. Maar goed ik snap idd waar je me voor probeert te waarschuwen... Ik heb het dan sowieso wel een paar weken gebruikt dus daar zal ik idd wel ff van af moeten dan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 23:10

Mja mijn revalidatie gaat het dubbele duren dan er in eerste instantie gezegd is... Er zit nog ruim een cm tussen de breuk aan de buitenkant. Ben mezelf de laatste week echt heel erg voorbij gelopen en heb ook echt veel pijn!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 23:11

Vriendin van me heeft een half jaar gebruikt met diverse hernia's. Bedoel ook niet dat je nu moet stoppen hoor, alles voor een beetje normale slaap. Maar dat je vast weet hoe & wat

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 23:12

Balen Robijntjah... Klote is dat als je niet gewoon je normale ding kunt doen.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 23:26

Mooi balen robijntjah! Kom maar gezellig naast mij liggen hihi. Ik snap je hoor Ellen!! Ben alleen maar blij dat je dat zegt want dan weet ik idd waar ik rekening mee kan houden.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 06:05

Zo ik ben inmiddels al een poosje wakker en het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd was: had ik maar geluisterd naar iedereen...... De pijn is echt killing maar goed eigen schuld dikke bult! Vandaag maar lekker rustig aan doen..

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 07:04

Ja man, wat een idiote actie dan ook :D Ach, je hebt je knollie wel weer even gezien!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 08:17

Ik zei het toch :+ :D
Moggel!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 08:59

Dat was te verwachten... Sterkte dan maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 09:02

:(:)