Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Denk dat ik hetzelfde zou doen hoor, ook al is het eigenlijk niet verstandig. Soms kies je eenmaal toch voor je gevoel en wat minder voor je verstand. Wel super dat je met de auto de baan op mocht, dat was goed geregeld! Kan me voorstellen dat je het wel weer fijn vond om je paard weer te zien. Was dit de eerste keer dat je hem weer zag na je ongeluk? Ja toch?
nou ik weet nu wel waarom ik 6 weken volledige rust moet. Dus misschien had ik dit wel ff nodig... Hoop dat ik vannacht een beetje kan slapen. Iedereen in elk geval bedankt voor de goed bedoelde adviezen.
IKbenEllen schreef:Nee ik ben bang dat dat niet meer weggaat. Ik heb er 1x nog een spuit in gehad, cortisonen ofzo. Dat hielp wel goed maar is de moord voor je spieren dus wil ik eigenlijk ook niet meer. Ach ja het gaat nu wel en met paardrijden geen last. Maar limbodansen kan ik niet meer![]()
Laat je maar lekker in de watten leggen!
Vriendin van me heeft onlangs ook voor langere tijd morfine gehad, hou er rekening mee dat je daar ook van af moet kicken. Zij kreeg slaapproblemen, onrust, kriebel onder haar huid en gevoel dat ze haar spieren moest rekken.
Ach, je hebt je knollie wel weer even gezien!