Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spirit schreef:Ik vind het ook wel interessant, maar snap ook goed dat er mensen zijn die die foto's niet prettig vinden om te zien. Misschien kun je zulk soort foto's beter in een linkje plaatsen. Dan heeft iedereen gewoon zelf de keus of ze de foto willen bekijken of niet.
Huertecilla schreef:Spirit schreef:Ik vind het ook wel interessant, maar snap ook goed dat er mensen zijn die die foto's niet prettig vinden om te zien. Misschien kun je zulk soort foto's beter in een linkje plaatsen. Dan heeft iedereen gewoon zelf de keus of ze de foto willen bekijken of niet.
![]()
![]()
en ondertussen wort er schier ongebreideld geschoffeerd op Bokt en is ´taal´ van neo-analfabeten de norm ondanks de duidelijke richtlijn hierover.
Maar, ik weet het nóg beter; iedereen heeft gewoon zelf de keus om te googlen of niet.
Het is tóch paarlen voor de zwijnen.
Banjer schreef:Ik heb goede ervaringen met Da Tonk...Ik vind Inca Tattoo geen aanrader... die heeft een kleine herdenkingstattoo voor mijn overleden hond op mijn heup gezet... lijntjes niet scherp, bibberig, etc... nee... daar ga ik dus nooit meer heen...
Edit: nog 6 dagen!
Joolien schreef: