nog vijf dagen en dan gaan ze mijn bevalling inleiden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 22:12

Elpharo schreef:
Hee Sammy1- ik reageer ook maar weer es even, bovenal en vooral- gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Ik had op pagina 3 ofzo gereageerd, toen waren je vliezen net gebroken...ik wilde het nog verder volgen natuurlijk, maar werd die avond (na niet gestript kunnen worden ivm geen ontsluiting) om 18.00 uur verrast op stal met het breken van mijn vliezen, gelukkig kwam er elke keer een heel klein plonsje. Verloskundige dacht er nog niet veel van tot ineens om 22.00 uur de weeen los barsten en om 3.00 mijn uk Bjorn geboren was...oef, nou inderdaad heh..zolang de weeën nog dragelijk zijn, zijn het geen echte weeën, dat was bij mij 100% waar...

Maargoed, ik had die ochtend erna nog even gekeken hoe het bij jou ging, maar Railey heeft nog even op zich laten wachten dus :) Maar ben blij te horen dat alles goed gaat hoor! Hier ook bezig met regelmaat, maar met die hitte valt dat niet mee...het is zo warm boven, dat ik hem niet de hele tijd in zijn bedje wil laten liggen (bang dat hij smelt :) ), maar beneden is al gauw te druk en dan wordt hij onrustig...lastig hoor. Gelukkig heeft hij de laatste 2 nachten lief geslapen, ben ik wel blij mee hoor!

Naja, ik wilde je even feliciteren met je kleine vent en succes met het vinden van je ritme!!

jij ook gefeliciteerd,grappig dat bij jou ook eerst de vliezen gebroken zijn,ik heb vandaag ook de hele dag de kleine onder gehad in de kinderwagen,die is ja net hetzelfde als een bedje,boven is het ook te warm daar heb ik de hele dag de airco aan gelaten zodat het dadelijk lekker aangenaam is voor de kleine man,de airco hangt bij ons in de kamer dus bij hem in de hoek op zijn kamer komt hij bijna niet maar toch breekt het iets,ik ben met de voeding na 100 gegaan nu slaapt hij langer komt om de vier uur maar toch komt hij net een fles tekort,die heb ik dus net hem gegeven hij bleef even flink huilen,heb ik in het boekje de flessen nageteld en kwam erachter dat hij dan net eentje tekort kwam,deze fles heb ik dan wel maar 60 gegeven,ik ga hem dadelijk om half 1 in badje doen zodat ik de nacht ietjes kan proberen te rekken,de voeding doet hij het goed op,ik geef het friso.wat geef jij?

Elpharo

Re: nog vijf dagen en dan gaan ze mijn bevalling inleiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 11:36

Hoi hoi, ik geef Nutrilon. De gewone...mijn vent heeft nu per ongeluk de h.a. versie gekocht, maar dat geeft niet...(net als paardenvoer) kan je overwegen om het laatste restje van de ene te mengen met de andere...haha. Ik moest echt lachen toen het consultatiebureau langs kwam en dat zei. En dan kan je daarna ook gewoon weer terug naar de standaard. Tenzij hij het er op de één of andere manier beter op doet, dan zien we wel weer :)

Ik zou ook best airco willen...poeh hee...zoals ie bij jullie hangt lijkt me ideaal voor je ukkie! Ik kwam dus ook tot de conclusie dat Bjorn een fles te weinig had gehad gisteren doordat hij lief geslapen had. Consultatiebureau dacht dat we gewoon maar moesten spelen met de hoeveelheid. Mij lijkt het namelijk soort van logisch om in de ochtend, als ze minder hebben gehad in de nacht omdat ze doorsliepen, meer te geven en om 23 uur ook. En misschien ook voor ze middagdutje gaan doen. En dan ertussen weer wat minder. 120 cc mag van hun ook allemaal...als hij maar niet gaat spugen...dan was het net teveel ;)

Kortom, ik ga er es mee spelen.

Enne, hij was heel onrustig van 23 uur tot 2 uur...maar dat is nu iets naar voren geschoven en afgelopen nacht en de nacht ervoor sliep hij van 23-24 uur tot half 4 en dan weer tot 7 uur half 8. Wat een kanjer heh? Hij slaapt nu nog op onze kamer, vind ik makkelijker...en ik heb het idee dat hij de geluiden dat wij bewegen in bed enzo prettig vindt...binnen een week gaat hij lekker op z'n eigen kamertje :)

Zo...wat een boek hee....haha. Sorry hoor, maar kennelijk vind ik het wel leuk om het te delen hier...

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 11:42

wat leuk je verslagje,wij geven hem ook om en om dan 100 dan 120,ligt een beetje aan hoe hij doet met zijn zuigbehoefte,ik kan het een beetje aan hem zien hoeveel honger hij heeft.hij vanacht eerste keer alle twee de helften van de nacht doorgeslapen,heb hem om half 1 de fles gegeven heeft hij tot vijf geslapen toen fles gegeven en toen doorgeslapen tot 9.heerlijk daarna heeft hij weer geslapen tot nu,mama ook weer terug na bed lekker genieten zolang het nog kan.
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 8939_n.jpg
even fotoje toen waren we nog in het ziekenhuis,eerste keer vasthouden van het broertje.

saskia1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 13:26

F_Orumster schreef:
saskia1973 schreef:

Die wiki pagina is goed gestript.
Misschien handig te checken.wat voor linka je post ;-)

Oeps, het laatste haakje is niet goed meegekomen... Maar als je knip-en-plakt, dan doet de link het wel.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 13:03

Gefeliciteerd zeg!!

Ik hoop nog niet zwanger te worden, daar ben ik te jong voor nog! Maar het lijkt me een pittige en pijnlijke gebeurtenis.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 14:14

achteraf valt het wel mee maar op het moment zelf voel je je zielig hihi.je moet maar denken een vrouw is ervoor gemaakt,alleeen denk ik vaak waarom zijn wij ervoor gemaakt waarom de mannen niet.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 14:43

Heb met mijn moeder een gesprek er over gehad. En me moeder zei: Opzich doet het geen pijn. Ik heb zelf geen ruggenprik gehad, omdat ik er gewoon natuurlijk er voor wou gaan. De weeen zijn erger dan diaree hebben, die krampen. En de bevalling zelf valt wel mee. Zodra je kind op je buik ligt, dan ben je de pijn helemaal vergeten!

En wat je zegt! Als je voor 2 kinderen gaat, waarom de vrouw niet 1 bevalling en de man niet 1 bevalling, kennen ze die zelfde pijn! hihi

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 14:45

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 14:47

maralyn schreef:
Heb met mijn moeder een gesprek er over gehad. En me moeder zei: Opzich doet het geen pijn. Ik heb zelf geen ruggenprik gehad, omdat ik er gewoon natuurlijk er voor wou gaan. De weeen zijn erger dan diaree hebben, die krampen. En de bevalling zelf valt wel mee. Zodra je kind op je buik ligt, dan ben je de pijn helemaal vergeten!

En wat je zegt! Als je voor 2 kinderen gaat, waarom de vrouw niet 1 bevalling en de man niet 1 bevalling, kennen ze die zelfde pijn! hihi

zo is het wel die krampen,alleen heb ik bij deze bevalling toch andere weeen gehad,die voelde weer heel anders aan als bij mijn eerste.
als het echt zoveel pijn zou doen zouden geen enkele vrouw voor een tweede of meedere kinderen gaan.

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 14:52

mooie foto's sammy

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:12

Prachtigge foto.s En ook echt een mooi, en knap kindje heb je!!

Hij heeft best wel wat haar. Als ik naar mijn eigen baby fotos kijk, ik was kaal

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 15:14

ja hij heeft echt veel haar,alleen nu heeft hij een super droge huid.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:16

lijkt me ook helemaal geen huilbaby, aan zijn houding en gezichtje te zien tenminste.

saskia1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 15:23

Mooie foto's!!!
Die met Henry en die met Rachelle zijn super!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 15:24

dankjewel hij heeft vandaag een onrustige dag,zo opzich is hij de andere dagen rustig geweest.

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 19:52

sammy gefeliciteerd met je zoon. Ik heb je vorige topic ook gevolgd.
Ik ben inmiddels alweer een jaar moeder van een dochter.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 21:21

wat leuk gefeliciteerd ook,:)

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 12:30

Sammy- hoe gaat het nou? We zijn inmiddels natuurlijk alweer bijna 2 maanden na de bevalling, wat gaat dat snel. Zit net de foto's te bekijken, wat waren die toch mooi! Gaat alles goed?

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-12 05:18

Lief dat je het vraagt.zo gaat het heel goed.hij huilde erg veel.hebben we nu friso hypo allorgeen.en daar doet hij het super op.soms slaapt hij tot acht uur.vandaag is die twee uur vroeger.hij doet nu lachen echt geweldig.ben erg trots op hem.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-12 05:23

Hoe is het trouwens met jullie?:)

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 21:19

Hihi, wat fijn dat het goed gaat nu! Veel huilen lijkt me vreselijk vervelend. Dus blij dat jullie iets hebben kunnen vinden wat wel goed gaat qua eten! Hier gaat ook alles eigenlijk best super. Hij heeft nu een paar nachten van 23.30-6.30 geslapen, da's natuurlijk al super. En hij is onwijs vrolijk als hij wakker is. Lachen is geweldig heh...ik had nooit gedacht dat ik een ukkie zo leuk zou vinden! En gelukkig kan ik ook alweer lekker rijden...dus da's een mooie bijkomstigheid, kan ik ook weer van mijn andere, grote kind genieten :)

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-12 23:27

Heerlijk geniet ervan.hoe oud is jou baby? Ik rijd ook alweer hihi.zit nu bijna drie weken alweer erop.heerlijk.

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 23:35

gefeliciteerd iedereen! ik heb een gekke vraag, kan iemand een beetje beschrijven hoe het voelt? zowel de weeen als bevallingspijn? lijkt het op erge menstruatiekrampen plus poepen maar dat de drol te groot is en niet uit wil? :P
of lijkt het op die pijn maar dan duizend keer erger?

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 07:50

Ik heb het ervaren als hevige buikkrampen.als je zeg maar diaree hebt die krampen.alleen heviger.maar ieder lichaam is anders.

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 09:05

Sammy- Railey is op de 11e geboren toch? Bjorn ook, alleen Bjorn al in de nacht en Railey in de middag (toch?) Als ik het goed onthouden heb...haha. Ik rijd nu weer 2 weken, heb netjes 6 weken gewacht...die laatste week viel niet mee om te wachten, maar ben toen wel gaan loswerken enzo :)
Aladinnetje- ik vind het niet te beschrijven. Ik vond mijn weeën ronduit vreselijk, maar dat komt waarschijnlijk omdat het zo snel ging. De persweeën vond ik echt heel erg raar...Inderdaad meer diarree kramp dan menstruatiekramp...of misschien wel allebei samen :)