Elpharo schreef:Hee Sammy1- ik reageer ook maar weer es even, bovenal en vooral- gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! Ik had op pagina 3 ofzo gereageerd, toen waren je vliezen net gebroken...ik wilde het nog verder volgen natuurlijk, maar werd die avond (na niet gestript kunnen worden ivm geen ontsluiting) om 18.00 uur verrast op stal met het breken van mijn vliezen, gelukkig kwam er elke keer een heel klein plonsje. Verloskundige dacht er nog niet veel van tot ineens om 22.00 uur de weeen los barsten en om 3.00 mijn uk Bjorn geboren was...oef, nou inderdaad heh..zolang de weeën nog dragelijk zijn, zijn het geen echte weeën, dat was bij mij 100% waar...
Maargoed, ik had die ochtend erna nog even gekeken hoe het bij jou ging, maar Railey heeft nog even op zich laten wachten dusMaar ben blij te horen dat alles goed gaat hoor! Hier ook bezig met regelmaat, maar met die hitte valt dat niet mee...het is zo warm boven, dat ik hem niet de hele tijd in zijn bedje wil laten liggen (bang dat hij smelt
), maar beneden is al gauw te druk en dan wordt hij onrustig...lastig hoor. Gelukkig heeft hij de laatste 2 nachten lief geslapen, ben ik wel blij mee hoor!
Naja, ik wilde je even feliciteren met je kleine vent en succes met het vinden van je ritme!!
jij ook gefeliciteerd,grappig dat bij jou ook eerst de vliezen gebroken zijn,ik heb vandaag ook de hele dag de kleine onder gehad in de kinderwagen,die is ja net hetzelfde als een bedje,boven is het ook te warm daar heb ik de hele dag de airco aan gelaten zodat het dadelijk lekker aangenaam is voor de kleine man,de airco hangt bij ons in de kamer dus bij hem in de hoek op zijn kamer komt hij bijna niet maar toch breekt het iets,ik ben met de voeding na 100 gegaan nu slaapt hij langer komt om de vier uur maar toch komt hij net een fles tekort,die heb ik dus net hem gegeven hij bleef even flink huilen,heb ik in het boekje de flessen nageteld en kwam erachter dat hij dan net eentje tekort kwam,deze fles heb ik dan wel maar 60 gegeven,ik ga hem dadelijk om half 1 in badje doen zodat ik de nacht ietjes kan proberen te rekken,de voeding doet hij het goed op,ik geef het friso.wat geef jij?
Maar ben blij te horen dat alles goed gaat hoor! Hier ook bezig met regelmaat, maar met die hitte valt dat niet mee...het is zo warm boven, dat ik hem niet de hele tijd in zijn bedje wil laten liggen (bang dat hij smelt