maar in ieder geval bedankt voor de suggestie:)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unoo schreef:Ik vind die foto inderdaad ook het leukste, alleen dan zal ik wel zorgen dat de rest van je haar ook wat meer pit heeft zodat dat er niet zomaar bijhangt. Dan zou ik ook eerder gaan voor een soort lok, even momentje dan ga ik een plaatje zoeken van wat ik bedoel!![]()
EDIT: meer zo dus, dat het uiteinde niet heel erg piekerig wordt, je moet ook wel uitkijken bij jouw gezicht dat je pony er niet voor zorgt dat heel je gezicht wegvalt.
[ Afbeelding ]
_vivi_ schreef:Ik ga nieuwe zilvershampoo gebruiken![]()
Loreal professional (alleen bij de kapper te koop) ben benieuwd hoeveel beter deze is dan die je in de winkel kan kopen van schwartszkopf.
En in hoeverre deze het geel goed uit je blond geverfd haar krijgt. Kapster zei wel dat deze meer grijs is (de andere laat meer blauwe gloed achter namelijk).
Ben benieuwd!
Zwitsal schreef:_vivi_ schreef:Ik ga nieuwe zilvershampoo gebruiken![]()
Loreal professional (alleen bij de kapper te koop) ben benieuwd hoeveel beter deze is dan die je in de winkel kan kopen van schwartszkopf.
En in hoeverre deze het geel goed uit je blond geverfd haar krijgt. Kapster zei wel dat deze meer grijs is (de andere laat meer blauwe gloed achter namelijk).
Ben benieuwd!
Oh ik ben ook benieuwd!! Laat maar weten hoe die bevalt. Was ie duur?
Zou wel chill zijn als ie echt minder een blauwe gloed achter laat!!