Alleen door te leven verbruik je al 1300 kcal of meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monnie_ schreef:spaarstand = Survival mode. Om heel kort te antwoorden, dat bestaat niet. Het is verzonnen om mensen doen te geloven dat eten nodig is om verbranding op gang te houden, wat echter niet zo is. Als je wilt afvallen moet er een te kort komen, hoe je deze creeert maakt niet uit als het er maar is. Als jou behoefte 2500 is, en je zult er 2000 binnen krijgen, val je af.
Wat anderen ook beweren, het zit niet moeilijker in elkaar dan dat. Verhalen zoals spieren verbranden, en een traag metabolisme zijn grote fabels die vanaf de jaren 90's door voedingsindustrie en supplementen industrie in de wereld zijn geroepen. Wat ik probeer te zeggen is dat, de verhalen over spierenverbranden en een langzaam metabolisme overrated zijn. Zorg dat je gezond en genoeg eet, zak in totaal kcal en sport veel.
dus ik zeg dus totaal NIET dat je weinig moet eten.. want bij bijna iedereen ligt de BMR al op 1300 en dat is alleen om je basale dingen uit te voeren..
Naamloos1 schreef:We gaan weer lekker hier!
Ik ga vanmiddag ff naar de Ikea heen met mn moeder... En dan word het nog wel ff een strijd als we langs het restaurant lopen.. Mn moeder wil 100% zeker een gebakje denk ik haha.. Ik ga proberen om niet te doen.. Zonde.. Want zo lekker vind ik die gebakjes daar niet eens.. Maar toch is de verleiding groot als je ze ziet staan haha.
Naamloos1 schreef:Geen gebakje o.i.d. gegeten!Kon de verleiding weerstaan haha!