Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sandra694

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:19

ik ben ook de mmm in geweest,

had en super onregelmatige cyclus.
in januari begonnen met provera om mn menstruatie op te wekken en daarna begonnen met chlomid
en in de 3e ronde van chlomid zwanger geraakt!
alles in totaal goed een jaar bezig geweest...(vind nog dat we in onze handen mogen klappen)

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 13:21

Zahlina :(:) ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt.
Ben al sinds 1 december tante maar mijn nichtje woont gewoon in Nederland en heb haar dus nog niet gezien jammer genoeg.

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:24

sandra694 schreef:
ik ben ook de mmm in geweest,

had en super onregelmatige cyclus.
in januari begonnen met provera om mn menstruatie op te wekken en daarna begonnen met chlomid
en in de 3e ronde van chlomid zwanger geraakt!
alles in totaal goed een jaar bezig geweest...(vind nog dat we in onze handen mogen klappen)

Wauw! *\o/* *\o/*

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:26

Nog steeds niks behalve buikpijn... Dat het dan maar doorzet hoor Pfff

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:38

succes joanne met de buikpijn! ik klus dan wel niet op het moment maar leef toch wel met jullie mee hoor!

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:39

Kruik er tegenaan Joanne!

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:41

Danki Dames, ik hoop zelf ook dat het snel beter wordt.
Het is echt zo erg dat mijn vriend vanmorgen al een opmerking plaatste van een jongen of een meisje door mijn buien. Kan jullie zeggen dat die opmerking ook niet erg goed viel en dat het maar goed was dat hij een vergadering heeft en niet thuis werkt :')

Joanne, kruik, kopje thee en hopen dat de buikpijn snel over is.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:42

Mag ik zo eens een persoonlijke vraag stellen? Ik doe mee aan het moeders voor moeders project (voor degenen die het niet kennen: hierbij wordt urine ingezameld van 6-16 wk zwangere vrouwen om het hcg hormoon te "oogsten", waarvan dan weer een eisprong opwekkend medicijn gemaakt wordt), en nou ben ik eigenlijk best benieuwd of hier nog meer dames aan meedoen of eventueel dankzij dit medicijn zwanger zijn geraakt?

Joanne, even lekker jezelf vertroetelen!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 14:53

Fanci Mike: mooi dat je daaraan meedoet! Ik zou dat ook graag willen doen mocht ik ooit zwanger raken (zijn nu nog niet mee bezig, ben pas 21 :) )

Joanne: Kruikje erbij, lekker onder een dekentje op de bank en tegen je vriend zeggen dat hij extra lief voor je moet doen!

Zahlina: Balen dat je je zo beroerd voelt zeg! Misschien een rare/domme vraag maar zou het niet kunnen dat je alweer zwanger bent? Ik hoop iig dat je je snel weer wat beter voelt!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:05

Ja ben nu nog opt werk en ga daarna ff paard longeren. Dan idd thuis lekker de bank op, manlief haalt frietjes haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:08

joanne :(:) stom! :j

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 16:11

Alle dames die zwager zijn: gefeliciteerd!!

Zahlina: sterkte. Kan me voorstellen dat je niet lekker in je vel zit. Je hebt niet alleen hormonaal op je donder gehad, maar ook emotioneel. Dat gaat je niet in je koude kleren zitten. Mannen hebben daar veel minder last van en kunnen zich vaak ook geen houding geven. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:20

Ja hè! :(

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 18:26

zahlina logisch dat je niet helemaal in je hum zit, menselijk lijf is maar een raar iets..
Joanne :(:)
alle nieuwe zwangere gefeliciteerd!

suze_ schreef:
Ik ben heel regelmatig, 99% van de keren 30 dagen, dus 15 dagen voor de ongidag zou het moeten zijn.
das vandaag :j maar ach, we klussen straks gewoon die hele week rond }:) :D

deden wij ook, ik had gewoon geen anticonceptie meer en we keken niet wanneer wel eisprong of niet, gewoon hoppa gaan met die banaan, giechelend en al :D

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:19

fanci_mike schreef:
Mag ik zo eens een persoonlijke vraag stellen? Ik doe mee aan het moeders voor moeders project (voor degenen die het niet kennen: hierbij wordt urine ingezameld van 6-16 wk zwangere vrouwen om het hcg hormoon te "oogsten", waarvan dan weer een eisprong opwekkend medicijn gemaakt wordt), en nou ben ik eigenlijk best benieuwd of hier nog meer dames aan meedoen of eventueel dankzij dit medicijn zwanger zijn geraakt?

Joanne, even lekker jezelf vertroetelen!

ik doe toevallig mee aan MvM! :j

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:29

DQ gefeliciteerd :D

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 19:42

xDramaQueen, gefeliciteerd met je verjaardag!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:22

Thanks dames!

Zijn er hier dames met een man/vriend die extreem veel werken(12+ uur per dag) of wisselende diensten hebben?

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:41

Euh ja mijn vriend.
Die heeft ondertussen 3 eigen bedrijven met verschillende partners en zoals het er nu naar uitziet komen daar nog 2 bedrijven bij.
Net het nieuws gekregen dat ze een hele gave bouwkundige opdracht krijgen (5 jaar lang) en daardoor waarschijnlijk 4/5 dagen op een ander eiland zit terwijl de andere bedrijven ook gewoon moeten blijven draaien.
Ik denk dat mijn vriend gemiddeld per dag 12 tot 14 uur werkt en dit ook in de weekeinden.
Nu heeft hij wel kantoor aan huis, kantoor op de verschillende projecten en met zijn nieuwe bedrijf moet hij veel op verschillende locaties langs.
Werken is nou eenmaal zijn hobby.

Ik heb hem wel verteld dat hij de nieuwe opdracht best mag aannemen maar niet 4/5 dagen op een ander eiland zitten zolang ik niet zwanger ben.

Werkt die van jou ook zoveel Drama?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:52

Ja, en we hebben er eigenlijk al een jaar ruzie om, en komt elke keer met het excuus ik wil dat je alles hebt wat je hartje begeert, wat dat betreft zal ik nooit iets tekort komen, nieuwe keuken? geen probleem, nieuwe nagellak? haal maar, wil je dit, je krijgt het, in principe zou ik dan alles hebben wat me hartje begeert behalve de armen van mijn vriend om me heen snachts, ik ben vandaag jarig maar hij kon niet naar me toe komen, hij is namelijk moe, een jaar lang zie ik hem alleen in de weekenden want doordeweeks is hij moe, de ene week werkt hij nacht, dan dag, dan avond, 15 uur per dag, daarna eten en gelijk slapen, ik vraag hem elke keer hoe hij dat zich zometeen voor zich ziet met de baby, ik wil een fulltime papa en geen weekend papa maar op een 1 of andere manier krijg ik het er niet bij hem in dat het enige waar ik naar verlang hij is, snachts naast me.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:52

Hier ook een. Hij heeft met een partner een kliniek (voornamelijk paarden) en werkt dus erg veel op het moment. Gelukkig neemt de druk in augustus weer een beetje af.
Vandaag bijvoorbeeld om even over zeven vertrokken en om tien uur vanavond was hij pas thuis.

Edit: DQ jullie wonen nog niet samen begrijp ik? Lastig lijkt me dat, zeker nu kan je zijn steun natuurlijk goed gebruiken.
En inderdaad, ik lig ook liever 's avonds met de armen van mijn vriend om me heen dan alles maar kunnen kopen. (alhoewel beide natuurlijk helemaal geweldig zou zijn ;) )

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 21:56

Nee ons huis word gebouwd en word 4 september opgeleverd, ik zie hem dan iets meer maar na het werken gaat hij gelijk zijn bed in, hij is moe wat logisch is ben er alleen zo vreselijk klaar mee...

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:07

Jouw geval lijkt me helemaal lastig Drama, maar wie weet als jullie straks samenwonen dat het dan wel anders wordt.

Door de drukte van mijn vriend heb ik toen ik eenmaal zwanger was de beslissing genomen om mijn contract niet te laten verlengen zodat de kleine niet gelijk naar de opvang hoeft.
Nu probeer ik mijn vriend zoveel mogelijk werk uit handen te nemen waardoor hij 's avond eens niet hoeft te werken. Niet dat het erg helpt want hij heeft nu tijd om andere dingen op te pakken.
Maar ik mag geloof ik niet klagen want in de avonden is hij wel vaak thuis aan het werk.

Maar ik wist dat mijn vriend heel erg veel werkt en daar heb ik vrede mee.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 22:11

probleem is dat mijn vriend niet thuis is en dat als hij over zijn 15+ uren zit hij verplicht is te slapen in de vrachtwagen ik vind het niet erg dat hij 12 a 13 uur wil werken, ik vind het wel erg dat zijn werk hem geen vaste dagen geeft wat betreft tijden, het kan 12.00 tot 2.00 zijn of 3.00 tot 16.30 zijn of misschien zelfs weer 7.00 tot 21.00 het is iedere dag weer een verassing en dat is voor mij gewoon heel moeilijk..

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 05:14

Poeh dat zou ik echt lastig vinden, ik moet echt altijd een beetje weten waar ik aan toe ben. Mijn vent werkt nu ook veel uren per dag, maar we wonen samen en hij is 's avonds altijd thuis, de ene keer om 5 uur maar een andere keer om 8 uur. Ik heb dus niks te klagen, dit is ook maar tijdelijk, want hij moest invallen voor een collega die weg ging, maar straks na onze vakantie is dat grotendeels voorbij en werkt hij van 7 tot kwart voor 4. Dan ben ik zelf later thuis, ik werk van half 8 tot 4 maar heb er nog ongeveer 3 kwartier reistijd bij zitten, 2x per dag en mijn paard staat op een half uur rijden met de auto van huis, dus als ik met hem ga rijden ben ik gerust pas om half 8 thuis, doe ik dus ook niet elke dag.