Reiki ! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:58

Van de ene kant kan ik me daar helemaal in vinden, maar ik heb ook weleens vragen gesteld waarvan ik heel sterk een ja wilde, maar een nee kreeg en dat bleek achteraf ook te kloppen!?

CM_

Re: Reiki ! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 21:06

Hey allemaal

Ik moet binnenkort echt even bijlezen.
Ben een eigen bedrijf gestart, en daar gaat al mijn tijd inzitten, plus de twee paarden nog die ik op wedstrijd uitbreng, ben elke dag van half 8 tot half 11 in de weer.
Maar praat graag mee over reiki en andere spirituele zaken !

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:10

we misten je al :D
Wat voor 'n bedrijf ben je begonnen??

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 21:13

Een paardrijschool voor gevorderde ruiters :D

www.stalniveau.nl

Een droom die waar wordt !
Ook hier heb ik al wat gereikied, pijn weggehaald en een paard geread. Meteen goede reclame gemaakt daarmee :P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:19

Wat gaaf!! Super mooie omgeving ook!! Wat geweldig dat je droom zo uit komt!
(vind persoonlijk de eerste foto onder paarden en pony's van Peetje niet zo'n mooie foto, zeker niet voor een site voor gevorderden ruiters :o )

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 21:20

Ik zal er eens naar kijken dit weekend, tx voor de feedback !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:21

Even je website bekeken, ziet er goed uit! En leuk en leerzaam ook!

Ik had na 14 jaar op een manege het idee dat ik heel goed kon rijden, tot ik op mijn eerste bijrijdpaard stapte en haar nauwelijks in stap kreeg omdat mijn hulpen véél te grof waren _O-

Gelukkig met wat intensieve lessen heel gauw dat niveau omhoog gegooid. :D

Reiki met dieren vind ik vaak het fijnste en dankbaarste wat er is. Ze zijn enorm duidelijk en je kan zo goed zien of het werkt of niet. Ze hebben geen vooroordelen maar staan er altijd open voor. :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:26

Dat altijd voor open ben ik niet helemaal eens....... Zowel een van m'n honden als een van m'n toenmalige pony's vonden het helemaal niets :D M'n ene hond gaat nu wel veel beter, maar af en toe moet hij er nog steeds niets van weten :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:27

Hm, ik bedoelde daar eigenlijk mee dat ze geen vooroordelen hebben. Ze vinden het fijn of ze vinden het niet fijn maar reageren instinctief en met hun gevoel. Het is niet dat ze het niet willen 'omdat ze er niet in geloven' of dat soort dingen.

Maar het stond er een beetje gek :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:30

CM_ schreef:
Ik zal er eens naar kijken dit weekend, tx voor de feedback !

:= als ik dan nog een opmerking mag maken....... Bij de priveles ga je met de prijs van 1 uur naar een half uur. Bij de les voor 2 en 3 personen ga je van een half uur naar een uur. Zou ik persoonlijk 1 lijn aan houden :o

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:30

Lente schreef:
Hm, ik bedoelde daar eigenlijk mee dat ze geen vooroordelen hebben. Ze vinden het fijn of ze vinden het niet fijn maar reageren instinctief en met hun gevoel. Het is niet dat ze het niet willen 'omdat ze er niet in geloven' of dat soort dingen.

Maar het stond er een beetje gek :D

het stond er niet gek, maar nu snap ik hem wel helemaal :D

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 21:47

Oh ja tnx van die lessen, ik had eerst de ene gedaan, en later pas de rest toegevoegd.

Heb nog te weinig tijd aan de website besteedt merk ik al. Heb m vrij snel online gegooid zodat ik makkelijk vindbaar ben en de tarieven duidelijk zijn.
Ik ga nu slapen, morgen weer een lange dag en zit alweer veel te lang achter de pc alles bij te werken :+

Thnx voor de feedback !!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:51

Gaaf CM! :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:34

En?? nog mensen een cursus gedaan of mooie dingen meegemaakt?? :D

Buffelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:40

Wat is het precies? Ik ben altijd vrij nuchter met die dingen maar mijn moeder is heel erg spiritueel ingesteld maar wou er eigenlijk nooit wat van weten omdat ik het misschien ok wel heel erg eng vind

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:04

Ik niet, ik ben net terug van vakantie.
Gevlogen gevlogen en gevlogen. :o

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 21:56

Buffelo, ik had dat ook!! Tót ik er bij toeval een aantal jaar terug mee in aanraking kwam! Er is écht niets engs aan! Als je een behandeling krijgt, kun je het heel warm of juist heel koud krijgen. Of heel emotioneel worden. als je zelf je inwijding(en) hebt gedaan, is mijn ervaring dat je je daarna zo ontzettend fijn gaat voelen, meer innerlijke rust krijgt. Maar dat is misschen voor een ieder verschillend?!
Ik ben er écht zo ontzettend blij mee en gebruik het werkelijk voor van alles.

moonfish, ik hoop dat je ook een paar fijne tussenstops hebt gehad?!? :P

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 10:05

Ik vlieg Parapente, geen vliegtuig. :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:50

Heel veel meegemaakt en daarom niet zoveel gepost hier. Tijdens de vakantie hebben we helaas ons oude paard weg moeten laten brengen ivm dubbele peesblessure, en hadden we een enorme buitenkans om gelijk een nieuw paard op proef te krijgen (hij staat in mijn profiel) was een emotionele achtbaan. Daarnaast gaat het met mezelf even niet zoals ik zou willen, heb er ook een topic over geplaatst op MW. Heb nl een blaasverzakking en ben een emotionele dweil op het moment. Voel me totaal niet geaard, en moet om het minste of geringste huilen of schiet uit mijn slof. Ik voel me ook kapot moe. Heb al wel geprobeerd er reiki heen te sturen maar mijn hoofd staat er totaal niet naar. Ben dus even vooral met mezelf bezig op het moment.

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 17:51

Ik meld me ook even :D Zelf nog geen ervaring met Reiki, maar kwam onlangs bij een cliënte en zij bleek Reiki master te zijn. Tijdje met haar over Reiki zitten babbelen, ik zei dat ik wel een cursus wilde doen maar dat ik dat helaas nu niet red met mijn schamele studenteninkomen en uiteindelijk heeft ze aangeboden om mij voor de helft van haar normale tarief een cursus te geven. Ga daar hopelijk in september samen met een vriendin mee aan de slag!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 18:28

sooff, wat ontzettend aardig aangeboden!! Ik zou het aanbod zeker aanpakken! Leuk dat je het met een vriendin wilt gaan doen!

susanH, :(:) gecondoleerd met jullie verlies!! Ik denk dat het heel goed is dat er zo snel een nieuw paard op je weg kwam! Iets hebben om je op te richten scheelt écht in het verwerken van verlies!
Ik denk dat het weinig nut heeft om er zelf proberen reiki heen te sturen! Je zit op het moment zo slecht in je vel dat ik me heel sterk afvraag of het wel zou lukken!
Als je dat zou willen, zou ik je reiki kunnen sturen?! Heel misschien dat je je daardoor ietsjes beter gaat voelen en het daarna zelf weer beter op kunt pakken?!
Ik wil je in het ieder geval heel veel sterkte wensen!!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 19:29

Jammer dat je tenen niet aan elkaar kan toveren.
Ik brak mijn teen op vakantie, niet handig. :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 21:32

He bah, klinkt pijnlijk :P Moet je er rust mee houden of mag je er wel op lopen?

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 08:58

Ik kan wel lopen weer inmiddels, ik houd het ingetaped en moet er wel normaal mee doen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 09:22

Uiteraard moet je voorzichtig doen, maar je kunt tenminste een beetje uit de voeten!
(een kennis moest een keer een dag of 10 met haar been omhoog. ik gevraagd of ze ook trombose injecties kreeg. Nee hoor, was niet nodig volgens het ziekenhuis...... Paar dagen later lag ze met een trombose been in het ziekenhuis.... :( )