Ik wordt nu nog maar ééns per 3 maanden ongesteld, (niet helemaal oké volgens mij...) maar heb wel meer energie, én ben 7 kilo kwijt!
Nu is het wachten tot ik wel weer ongesteld wordt en mijn spiraal kan worden gezet....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zwitsal schreef:lieziej? moet je spiraal gezet worden tijdens ongesteldheid dan?
(ik zit er ook over na te denken..)
Zwitsal schreef:zijn er trouwens meer mensen die na het stoppen met de pil opeens (meer) last van hun darmen hebben gekregen?
ik heb altijd al met vlagen last gehad van mn darmen.. dan krijg ik opeens enorm veel buikpijn en krampen in mn buik en moet ik naar de wc, daar legen mn darmen zich (Verdere details zal ik jullie besparen) en daarna is het over.
Ik heb tot nu toe niets kunnen ontdekken waardoor het veroorzaakt wordt (geen voedingsmiddelen die het veroorzaken, geen patroon in te herkennen, helemaal niets) maar sinds ik gestopt ben met de pil heb ik er opeens heel erg veel last van (laatste 5 dagen elke dag :S) . ik heb geen idee of het net toeval is maar zo vaak achter elkaar heb ik t nog nooit gehad ..
maar meer mensen die hier last van hebben? want om nou te zeggen dat dit heel relaxed is.. neuh
Ben alleen al weer zo zat van een 'echte' ongesteldheid dat ik mijn hormoonvrije tijd terugbreng naar een maand, start vanavond met de nuvaring. Ellende hoor, dat vrouw zijn
) en dat ik daarom zo moe ben.