Maar ik hou me ook bezig met alternatieve geneeswijzen en in mijn profiel staat daar ook al wel wat info over.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Wat een mooie ervaring,heel fijn dat jij een oplossing hebt gevonden. Ik help ook mensen, en sommige lopen al jaren met pijn.Laatst hadden we fair, en ik werkte daar en er kwam een vrouw die kon amper lopen. Ik zei ik ga proberen u te helpen, ze sprong van de massage tafel en zei, huh de pijn is weg.
marleen_usar schreef:Wat een mooie ervaring,heel fijn dat jij een oplossing hebt gevonden. Ik help ook mensen, en sommige lopen al jaren met pijn.Laatst hadden we fair, en ik werkte daar en er kwam een vrouw die kon amper lopen. Ik zei ik ga proberen u te helpen, ze sprong van de massage tafel en zei, huh de pijn is weg.
pleiada schreef:Thanks!Interessant profiel heb je
xChantal94 schreef:Ik ben dit topic een klein beetje een het doorlezen gegaan nu.
Ik lees dat je stenen ook door middel van een 'spiraaltje' in de manen van een paard kan vlechten (wanneer het paard geen halster om heeft oid).
Nu heeft mijn paard wat aan zijn hart, en zeker met dat warme benauwde weer gaat hij hard achteruit.
Is er ook een bepaalde steen die een positieve werking heeft op het hart oid?
Zinzi_jewel schreef:Verder de steentjes , erg interessant ! Waar vindt ik leesvoer hierover ? Link of boek ?
Arabesk schreef:marleen_usar schreef:Wat een mooie ervaring,heel fijn dat jij een oplossing hebt gevonden. Ik help ook mensen, en sommige lopen al jaren met pijn.Laatst hadden we fair, en ik werkte daar en er kwam een vrouw die kon amper lopen. Ik zei ik ga proberen u te helpen, ze sprong van de massage tafel en zei, huh de pijn is weg.
In de middeleeuwen hielden ze daar hele festijnen mee
En nu nog gaan mensen naar een grot ergens in het zuiden van Europa, omdat er ooit mensen zomaar uit hun rolstoel opstonden....
Gek genoeg ontstaan bedevaartsoorden nooit bij een ziekenhuis waar ze werkelijk mensen genezen met gezond verstand ipv een godswonder oid.
Arabesk schreef:Waarom hebben edelstenen wél geneeskrachtige werkingen en kiezelstenen niet?
Chemisch gezien verschillen ze amper, alles is Siliciumoxide in wisselende verhoudingen, met hier een daar een vervuilinkje aan kobalt ofzo, waardoor een steen er ineens mooi paars uitziet.