Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MrUlbe schreef:welkom iedereeninderdaad chrissie, luisteren naar je lichaam is zo belangrijk.
ik ben vanmorgen rondje 2 gaan doen. 20 minuutjes die eigenlijk niks voorstellen, maar ik had me toch een rood hoofd toen ik terugkwammorgen dagje ´´rust´´ en alleen wat buikspieroefeningen.
Goldie schreef:MrUlbe schreef:welkom iedereeninderdaad chrissie, luisteren naar je lichaam is zo belangrijk.
ik ben vanmorgen rondje 2 gaan doen. 20 minuutjes die eigenlijk niks voorstellen, maar ik had me toch een rood hoofd toen ik terugkwammorgen dagje ´´rust´´ en alleen wat buikspieroefeningen.
Ik heb altijd een rood hoofd na inspanningZiet er niet uit, maar kan mijn warmte gewoon niet kwijt. Schijnt vaker voor te komen bij blonde mensen met een lichte huid
Unoo schreef:En ik weet dat als ik ga lopen als ik geen zin heb, het eigenlijk toch alleen maar waardeloos wordt. Dus dan morgen maar.
MrUlbe schreef:Unoo schreef:En ik weet dat als ik ga lopen als ik geen zin heb, het eigenlijk toch alleen maar waardeloos wordt. Dus dan morgen maar.
bij mij is het juist precies andersom
als ik geen zin heb moet ik mezelf even aansporen. als ik dan ga ben ik altijd heel blij dat ik gegaan ben.
ik heb alleen altijd van die vreselijke smoesjes voor mezelf