Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IngridB schreef:Ik heb 24 jaar gerookt!!!! Vandaag had ik heel erg de behoefte om te roken. Ik was in staat om een pakje te gaan kopen, eentje eruit te halen en de rest weg te gooien. Gaat op het moment gewoon ff kl*te met mij en het 'troost sigaretje' is weg. Slaat helemaal nergens op, want kan net zo goed een lolly pakken natuurlijk, maar het idee hé!
Maar......heb t niet gedaan hoor
countrygirl schreef:IngridB schreef:Ik heb 24 jaar gerookt!!!! Vandaag had ik heel erg de behoefte om te roken. Ik was in staat om een pakje te gaan kopen, eentje eruit te halen en de rest weg te gooien. Gaat op het moment gewoon ff kl*te met mij en het 'troost sigaretje' is weg. Slaat helemaal nergens op, want kan net zo goed een lolly pakken natuurlijk, maar het idee hé!
Maar......heb t niet gedaan hoor
Nee, ga maar lekker stukje wandelen met Goofy of zo! Kom op... je kunt het!! Eh... ik heb 40 jaar stevig doorgepaft!!
En druk op weg naar 1 jaar rookvrij (17de!!!!).... feestje... feestje....)
Balada schreef:hmmm, net een moeilijk moment gehad: ouders gescheiden maar pa loopt hier nog steeds binnen wanneer die wil: weigert sleutel af te geven..
Uiteraard ruzie en mijn eerste reactie was ...SIGARET!!!
Even blokje om gewandeld maar ben nog steeds boos, maar wel boos zonder sigaret.
HorseTopShop schreef:Hier alweer dag 24. nu komt die maand toch wel erg dichtbij.
Nog steeds geen seconden moeite gehad met stoppen. Ik kan me ook eerlijk gezegd niet goed voorstellen hoe het is om het niet vol te kunnen houden. Ik bedoel die drang om te roken.
Oja, als ik 13 mei nog steeds niet rook, krijg ik een paardrijbroek van mijn zusje. Heeft ze sim bedacht.Met een eigen zaak vol met paardenspullen
capriz schreef:Al twee maanden gestopt!! Zelfs bij het aperitieven is de zin in sigaretten verdwenen...ik ben zo blij! Omdat mijn wederhelft en ik zo goed bezig zijn, heeft ie me getrakteerd op deze jurk http://www.dressesonly.nl/jurk-fenya.html Van het weekend besteld en gisteren in de bus...klaar voor de zomer!!