Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yanouuu schreef:Kan iemand me vertellen wat ik ongeveer kwijt zou zijn als ik het ontwerp dat ik een paar pagina's terug plaatste, klein (de vogel ongeveer 6 x 3 cm, als dat uit komt) op m'n schouderblad wil hebben? Ik ga zaterdag langs bij een shop, maar aangezien ik echt geen idee heb wat prijs betreft hoor ik toch van te voren liever een beetje een indicatie, zodat ik er niet belachelijk veel voor betaal o.i.d.
Yanouuu schreef:Yanouuu schreef:Kan iemand me vertellen wat ik ongeveer kwijt zou zijn als ik het ontwerp dat ik een paar pagina's terug plaatste, klein (de vogel ongeveer 6 x 3 cm, als dat uit komt) op m'n schouderblad wil hebben? Ik ga zaterdag langs bij een shop, maar aangezien ik echt geen idee heb wat prijs betreft hoor ik toch van te voren liever een beetje een indicatie, zodat ik er niet belachelijk veel voor betaal o.i.d.
Niemand?
shasha schreef:Zaterdag komt er bij mij ook een tattoo bij , op mijn pols
ik heb de pootafdrukjes genomen van mijn hond en die afdrukjes komen alle 4 op mijn pols gelijk ze erover gewandeld heeft
(maar dan verkleind)oooeeeehhh spannend ben benieuwd , en ik hoop dat de pijn wat zal meevallen