Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chipieke schreef:Hier ondanks een mager dieet, kleine faalweken :'(
2 weken terug slechts 300gr af, maar ok, ik was toch iets af.
Vorige week 300gr terug bij
Ik sta dus al bijna 3 weken op hetzelfde gewicht en kan mezelf wel voor de kop slaan
want ik wéét dat het komt omdat ik na 19u nog eet!!!
Maar met een fulltime job, paarden, honden en een huishouden wordt het wel moeilijk
om vroeger te eten dan 19u...
Iemand zit om me ff een stamp voor m'n reet te geven?
Heleen_B schreef:Sinds kort ziet hier in de buurt trouwens een bedrijf dat 'sportvasten' aanbiedt, kent iemand van jullie dat? Leek mij maar niks
Nueve schreef:Wat is dat?
Voedingscentrum valt toch ook niet serieus te nemen?Werden zij niet gesponsord door bepaalde merken?
Negerzoen schreef:Heleen_B schreef:Sinds kort ziet hier in de buurt trouwens een bedrijf dat 'sportvasten' aanbiedt, kent iemand van jullie dat? Leek mij maar niks
Heb daar inderdaad ook over gelezen! Moeder van mijn oppaskindjes heeft dat ook gedaan. Ik denk dat het resultaat voornamelijk te maken heeft met het detoxeren van je lichaam, want dat is wat er eigenlijk gebeurd (heeft zij me uitgelegd). In principe wordt je lichaam gereset en alle troep uit je lichaam verwijderd. Je leeft ook maar op 3 sapjes per dag (bestaande uit verse groente en/of fruit). Zou ook niks voor mij zijn..